Версия за печат

BG-Долна баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Долна баня, ул. Търговска № 134, За: инж. Петър Трифонов, Република България 2040, Долна баня, Тел.: 0879 090949, E-mail: obshtinadb@abv.bg

Място/места за контакт: Община Долна баня

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://dolna-banya.net/index.php?pg=Profil-na-kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на процедурата е „Осъществяване на строителен надзор при изпълнението на СМР по проект „Развитие на спорта в община Долна баня – реконструкция и доизграждане на спортен комплекс в гр. Долна баня”. Изпълнителят ще осъществява функциите по строителен надзор по време на изпълнението на строително-монтажни работи за изпълнение на проект „Развитие на спорта в община Долна баня – реконструкция и доизграждане на спортен комплекс в гр. Долна баня”, като е предвидено да извършва следните дейности: •Упражняване на непрекъснат строителен надзор; •Координиране на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора; •Осигуряване на качествено изпълнение на СМР, гарантиращо постигане на основните технологични параметри и нормалната експлоатация на обекта за гаранционните срокове на видовете СМР; •Осигуряване на законосъобразното започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обектите, с оглед избягване на бъдещи имуществени претенции, свързани с изпълнението на СМР по количество и качество, както и ясно дефиниране на отговорностите, свързани с бъдещи дефекти на обектите; •Контрол по спазване плана по безопасност и здраве (ПБЗ) и Наредба №2/ 22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; •Упражняване на инвеститорски контрол по спазване на: количествата и качеството на изпълняваните СМР, единичните анализни цени на всички видове работи от КСС, спазване на Линейния календарен график; •Подписване на количествените и количествено-стойностните сметки, представени от изпълнителя за извършените СМР; •Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 3 / 2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; •Изготвяне на ежемесечни доклади за хода на СМР, относно спазване изискванията по ЗЗБУТ, ЗУТ, ТС2009 на НАПИ, графиците и диаграмите и наличието на нередности, констатирани от него; •Участие в изготвянето на екзекутивната документация, необходима за предаване на органа, издал разрешението за строеж; •Съставяне на констативен акт обр.15 след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектанта и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; •Изготвяне на окончателен доклад до възложителя относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация, заедно с технически паспорт на обекта, съставен на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.). •Внасяне в ДНСК на писмено искане от името на възложителя за назначаване на Държавна приемателна комисия, придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. •Участие в заседанията на Държавната приемателна комисия и запознаването й с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Упражняване на непрекъснат строителен надзор; Координиране на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора; Осигуряване на качествено изпълнение на СМР, гарантиращо постигане на основните технологични параметри и нормалната експлоатация на обекта за гаранционните срокове на видовете СМР; Осигуряване на законосъобразното започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обектите, с оглед избягване на бъдещи имуществени претенции, свързани с изпълнението на СМР по количество и качество, както и ясно дефиниране на отговорностите, свързани с бъдещи дефекти на обектите; Контрол по спазване плана по безопасност и здраве (ПБЗ) и Наредба №2/ 22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Упражняване на инвеститорски контрол по спазване на: количествата и качеството на изпълняваните СМР, единичните анализни цени на всички видове работи от КСС, спазване на Линейния календарен график; Подписване на количествените и количествено-стойностните сметки, представени от изпълнителя за извършените СМР; Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 3 / 2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; Изготвяне на ежемесечни доклади за хода на СМР, относно спазване изискванията по ЗЗБУТ, ЗУТ, ТС2009 на НАПИ, графиците и диаграмите и наличието на нередности, констатирани от него; Участие в изготвянето на екзекутивната документация, необходима за предаване на органа, издал разрешението за строеж; Съставяне на констативен акт обр.15 след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектанта и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; Изготвяне на окончателен доклад до възложителя относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация, заедно с технически паспорт на обекта, съставен на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.); Внасяне в ДНСК на писмено искане от името на възложителя за назначаване на Държавна приемателна комисия, придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; Участие в заседанията на Държавната приемателна комисия и запознаването й с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес. Върху плика, участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на предмета на процедурата; Върху плика се поставя следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”. Документи за подбор: Оферта за участие - попълва се Образец № 1; Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е юридическо лице, което не е регистрирано по реда на Закона за търговския регистър, освен документ за актуално състояние следва да представи и документ за регистрация. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2; Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 4; Справка за оборота от строителен надзор, реализиран от участника за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден – попълва се Образец № 9; Заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи от предходните 3 години (2010, 2011 и 2012) – за юридическите лица или заверени копия от данъчни декларации от предходните 3 години (2010, 2011 и 2012) – за физическите лица, или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че участникът е представил ЕИК и документите са публикувани в търговския регистър, е достатъчно само да се позове на това обстоятелство. Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени. Заедно със копието от застраховката, участникът представя и декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключения договор. Списък на договорите за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите – попълва се Образец № 10; За "договори за услуги, сходни с предмета на поръчката” възложителят ще приема договори за осъществяване на строителен надзор. Референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка – заверени от участника копия. Заверено копие от Лиценз/удостоверение по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден/о от МРРБ/Началника на Дирекцията за национален строителен контрол, заедно със Списък на екипа от правоспособните физически лица или еквивалентен документ, за чуждестранните лица Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Списък на екипа - по Образец № 8; Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец - Образец № 12) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение - Образец № 11. Техническо предложение – попълва се Образец № 2; Ценова оферта - попълва се Образец № 3

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Срок за издаване на технически паспорт за строежа - тежест 30 % 2. Срок за изготвяне на окончателен доклад след приключване на строително-монтажните работи - тежест 20 % 3. Цена - тежест 50 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания за икономическо и финасово състояние •Участникът да е реализирал сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) оборот от строителен надзор, в размер не по-малко от 120 000 (сто и двадесет хиляди) лева. •Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за консултант, упражняващ строителен надзор, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката или еквивалентен документ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация •Участникът през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, да е изпълнил договори за услуги, сходни с предмета на поръчката , който да са на обща стойност не по-малко от 120 000 лева. •Участникът да е лицензиран от МРРБ/регистриран от ДНСК за упражняване на строителен надзор по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. •Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. •В Екипа на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: Ключов експерт 1 - Ръководител на надзорен екип (1 бр.) – да притежава висше строително образование, професионален опит от минимум 5 (пет) години и опит като „ръководител екип” в упражняването на строителен надзор на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Ключов експерт 2 – Инженер ВиК (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ВиК” или еквивалентна и професионален опит от минимум 5 (пет) години. Ключов експерт 3 – Инженер Строителство на сгради и съоръжения (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна и професионален опит от минимум 5 (пет) години. Ключов експерт 4 – Инженер Геодезист (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Геодезия” или еквивалентна и професионален опит от минимум 5 (пет) години. Ключов експерт 5 – Инженер-озеленител или Ландшафтен архитект (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Озеленяване” или „Ландшафтна архитектура” или еквивалентна и професионален опит от минимум 5 (пет) години. Ключов експерт 6 – Електро-инженер (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност в областта на електрониката или електротехниката или еквивалентна и професионален опит от минимум 5 (пет) години. Ключов експерт 7 - Координатор безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. В процеса на разглеждане и оценка на офертите, длъжностните лица по чл. 101г, ал. 1, прилагат съответно разпоредбите на чл. 68, ал. 11 и чл. 70 от Закона за обществените поръчки.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/07/2014