Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД, Летище Варна, За: Петранка Костова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 573305, E-mail: petranka.kostova@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna-airport.com.

Адрес на профила на купувача: http://varna-airport.bg/RecentInformation/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изграждане на колекторна газова връзка до сградата на отдел „Управление на съоръженията“ по плана на летище Варна

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45231223

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спомагателни съоръжения за снабдяване с газ


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поръчката обхваща изграждането на площадков подземен газопровод от точката на присъединяване към газоразпределителната мрежа на ЧТК АД, до сграда отдел „Управление на съоръженията”, където преминава в надземен газопровод, достига и навлиза в съществуващо котелно помещение. Котелното помещение ще бъде преоборудвано за работа с гориво природен газ (метан – CH4). Подробно описание предмета на поръчката е дадено в Приложение – Техническо задание.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

70000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

летище Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да представят оферта, която да съдържа: 1. Заглавна страница на оферта (по образец) с посочен срок на валидност на офертата не по-кратък от 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на подаването. 2. Данни за лицето, което прави предложението – попълва се приложения към поканата образец; 3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (заглавна страница по образец), включващо технология на изпълнение, срок за изпълнение – не повече от 60 календарни дни (с приложен линеен график), както и гаранционен срок, който не може да бъде по-малко от нормативно установените. Към техническото предложение, ако е приложимо се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП; 4. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата сходно с предмета на поръчката, ведно с: - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, или - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; Минимално изискване: Участникът следва да има опит при изпълнение на сходни с предмета на поръчката СМР. 5. Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) и талон за строежи Първа категория (Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, чл.2, ал. 1, буква "а", т.5), трета група – строежи от енергийната инфраструктура; 6. Копие от валидно удостоверение от ДАМТН за извършване на дейности по ремонтиране и преустройване на парни и водогрейни котли, газопроводи, газови съоръжения и инсталации за природен газ; 7. Документ, удостоверяващ извършването на оглед на обекта. В декларацията за запознаване с условията на обекта и техническото задание трябва да бъде посочен представителя на Възложителя, в присъствието на който е извършен огледа, който от своя страна удостоверява верността на заявените обстоятелства с подпис. За извършване на оглед е необходимо да бъдат издадени пропуски, които се заплащат от съответния участник. Стойността на тези пропуски е 25лв с включен ДДС за едно лице.; 8. Ценово предложение, включващо единични цени и обща цена за изпълнение на посочените в Техническото задание дейностите, в лева, без ДДС; Общата стойност следва да включва всички необходими разходи за изпълнение на поръчката, като, но не само: разходи за пропуски и обучение, разходи за управление, труд, материали, механизация, доставка и складиране и др. 9. Декларация /свободен текст/ за съгласие на участника с „Кодекса за поведение на доставчиците на “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД в случай, че бъде избран за изпълнител. Кодексът е достъпен на интернет адрес www.fraport-bulgaria.com, секция „За нас“/“Управление на ценностите“. 10. Предложения за изменение в проекто-договора или декларация (свободен текст) за приемане условията му.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложена цена - 80%, Срок за изпълнение - 10%, Гаранционен срок - 5%, Технология за изпълнение - 5% Оценката по показателя "Предложена цена" се извършва по формулата - Ц=80*Цмин/Цп (най-ниска предложена цена към цената, която предлага оценявания участник, умножено по 80). Оценката по показателя "Срок за изпълнение" се извършва по формулата - 10*Смин/Сп (най-краткият предложен срок за изпълнение в календарни дни към срокът за изпълнение в календарни дни, предложен от оценявания участник, умножено по 10). Оценката по показателя "Гаранционен срок" се извършва по формулата - ГС=5*ГСп/ГСмах (гаранционен срок, посочен от оценявания участник към максимално предложения гаранционен срок, умножено по 5). Оценката по показателя Технология за изпълнение се извършва с точки от 1 до 5, като максималния брой точки се присъжда на технология за изпълнение, която се характеризира с пълнота, яснота, реалистичност и детайлност.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/07/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички приложения към поканата са достъпни на профила на купувача на адрес: http://www.varna-airport.bg/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx Лице за получаване на допълнителна информация относно проекта, разяснения по техническото задание и извършване на огледи – Стелиян Атанасов – Ръководител звено „ОВОС“, тел. 0886 851 336 Офертите следва да бъдат изпратени на адрес: гр. Варна, летище Варна, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД, терминал 3, ет. 1, отдел „ПОРЪЧКИ”, на вниманието на Петранка Костова. Отварянето на офертите ще се извърши на 31.07.2014г. от 10:00 часа в Заседателна зала на отдел "Поръчки", Терминал 3, Летище Варна.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/07/2014