Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: инж. Цветан Попниколов, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867740, E-mail: nikibo@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Благоустрояване и ремонт на улици на територията на Община Благоевград както следва: „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле, Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово, Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул. „Хан Аспарух“, ул. „Цар Иван-Асен“ и ул. „Антим І“ в с. Рилци и Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233250

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по благоустрояване и ремонт на улици на територията на Община Благоевград както следва: „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле, Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово, Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул." Хан Аспарух", ул." Цар Иван-Асен" и ул. „Антим І“ в с. Рилци и Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “, съгласно одобрените количествени сметки. Прогнозна стойност: 221 881.67 лева без ДДС или 266 258 лева с ДДС осигурен финансов ресурс от възложителя, който не може да се надвишава, разпределен по обекти както следва: 1. „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле- 100 833.33лв. без ДДС или 121 000лв с ДДС; 2. Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово- 83 400лв. без ДДС или 100 080лв с ДДС; 3. Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул. Хан Аспарух, ул. Цар Иван-Асен и ул. „Антим І“ в с. Рилци-30 065лв без ДДС или 36078лв с ДДС; 4. Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “- 7 583.33лв. без ДДС или 9 100лв. с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

221882 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Благоевград, общ. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа: 1. Административни сведения за участника./Попълва се образец №1/ 2. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2 ведно с Приложение № 2 към „Предлагана цена” за видовете СМР /, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 3. Ед. цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване: 3.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час. 3.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%. 3.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%. 3.4. Доставно-складови разходи до 8%. 3.5. Печалба до 10% 3.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК. 4. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Доказва се с представяне на Списък по образец на участника в който се посочва: а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа. 5. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - образец №3/, както следва: 5.1. Бордова товарна кола до 3 тона-1бр. 5.2. Автосамосвали-2бр. 5.3. 3. Водоноска до 3 куб.м.-1бр. 5.4. Автогрейдер-1бр. 5.5. Пътна фреза до 0,5 м.-1бр. 5.6. Фугорезачка -1бр. 5.7. Компресор подвижен -1бр. 5.8. Механична четка-1бр. 5.9. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр. 5.10. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр. 5.11. Асфалтополагаща машина-1бр. 5.12. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1бр 5.13. Самоходен пневматичен валяк 10- 15 тона-1бр. 5.14. Малогабаритна техника-1бр. 6. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по образец №4, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 6.1.Строителен инженер с минимум 5 г. стаж по специалността или строителен техник с минимум 7 г. стаж по специалността -1бр.; 6.2. Геодезист на обекта-1бр.; 6.3. Охрана на обект-1бр.; 6.4.Квалифицирани работници за пътни работи-8бр.; 6.5. Ел. работници-3бр. 6.6. Общи работници-2бр.. 7. Линеен график за изпълнение на поръчката като срока за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и повече от 45 календарни дни. 8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата. 9. Участникът следва да извърши оглед на място на терена на строителната площадка, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №5 - същата се представя с подаване на офертата. 10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7. ***Продължава в полето "Допълнителна информация"- Виж!!!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането се извършва на база следните показатели: 1. К – Предложена цена Офертата на участниците се оценява по следната формула: К1 = най-ниска предложена цена х 60 цена на участника *** Където „най -ниска предложена цена” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите, а „цена на участника” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите посочена в предложението.В случай че участник е посочил цена за изпълнение, включително за всеки един от обектите, която надвишава осигуреният от Възложителя финансов ресурс (прогнозна стойност), то неговото ценово предложение няма да бъде оценявано. 2. К2 – Срок за изпълнение на поръчката Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = (Срок минимум) х 25, (Срок участник) Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за изпълнение за всички обети в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение за всички обети в календарни дни. Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число! Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и по–голям от 45 календарни дни! 3. К3 – Гаранционен срок Предложен гаранционен срок – изчислява се по формулата: К3 = (Гаранционен срок участник) х 15 (Максимален гаранционен срок) Където „Гаранционен срок участник” е средноаритметичният гаранционен срок, образуван от сумата от гаранционните срокове за всеки един от обектите предмет на поръчката в предложението, разделен на броя на обектите, а „Гаранционен срок максимум” е най-дългият средноаритметичен гаранционен срок, образуван от сумата от гаранционните срокове за всеки един от обектите предмет на поръчката, разделен на броя на обектите, предложен измежду всички участници. *** Участниците трябва да предложат гаранционни срокове за изпълнените строителни работи, които не могат да бъдат по-малки от предвидените в чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, като минималният гаранционен срок, за всеки един от обектите. В случай че участник е посочил по-кратки срокове от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/07/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

***Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"- Виж!!! 11. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент на тях, с обхват включващ предмета на поръчката – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати. 12. Участникът трябва да е вписан в професионалния регистър на строителя за строежи минимум Втора група - строежи 3-та категория. Доказва се с представяне на копие на валидно удостоверение за вписване в регистъра. 13.Участникът следва да има сключена валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл. 171 от ЗУТ. Доказва се с представяне на копие от Застрахователна полица. ............................................................................................................................. Допълнителна информация! Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 28.07.2014 г. Офертите ще бъдат отворени на 29.07.2014 г. от 11:30 часа, Зала № 101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград. Приложение: 1. Образец на АОП за публична покана. 2. Образци на документи-Предложение за изпълнение на поръчката. 3. Проект на договор за строителство. 4. указания и изисквания към участниците за подготовка на офертата, реда и условията за възлагане на поръчка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/07/2014