ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: инж. Цветан Попниколов, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867740, E-mail: nikibo@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Община Благоевград
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Благоустрояване и ремонт на улици на територията на Община Благоевград както следва: „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле, Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово, Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул. „Хан Аспарух“, ул. „Цар Иван-Асен“ и ул. „Антим І“ в с. Рилци и Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45233250
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по благоустрояване и ремонт на улици на територията на Община Благоевград както следва: „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле, Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово, Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул." Хан Аспарух", ул." Цар Иван-Асен" и ул. „Антим І“ в с. Рилци и Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “, съгласно одобрените количествени сметки.
Прогнозна стойност: 221 881.67 лева без ДДС или 266 258 лева с ДДС осигурен финансов ресурс от възложителя, който не може да се надвишава, разпределен по обекти както следва:
1. „Благоустрояване на ул. „Черковна” от о.т. 85 до о.т. 89 в с. Бело поле- 100 833.33лв. без ДДС или 121 000лв с ДДС;
2. Основен ремонт на ул. „8-ми март“ в с. Церово- 83 400лв. без ДДС или 100 080лв с ДДС;
3. Основен ремонт на асфалтовата настилка по ул. Хан Аспарух, ул. Цар Иван-Асен и ул. „Антим І“ в с. Рилци-30 065лв без ДДС или 36078лв с ДДС;
4. Ремонт на тротоарната настилка по ул. „Васил Левски“ в с. Рилци “- 7 583.33лв. без ДДС или 9 100лв. с ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Благоевград, общ. Благоевград
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Административни сведения за участника./Попълва се образец №1/
2. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2 ведно с Приложение № 2 към „Предлагана цена” за видовете СМР /, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал.
3. Ед. цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:
3.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час.
3.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%.
3.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%.
3.4. Доставно-складови разходи до 8%.
3.5. Печалба до 10%
3.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК.
4. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Доказва се с представяне на Списък по образец на участника в който се посочва:
а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и:
б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа.
5. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - образец №3/, както следва:
5.1. Бордова товарна кола до 3 тона-1бр.
5.2. Автосамосвали-2бр.
5.3. 3. Водоноска до 3 куб.м.-1бр.
5.4. Автогрейдер-1бр.
5.5. Пътна фреза до 0,5 м.-1бр.
5.6. Фугорезачка -1бр.
5.7. Компресор подвижен -1бр.
5.8. Механична четка-1бр.
5.9. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр.
5.10. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр.
5.11. Асфалтополагаща машина-1бр.
5.12. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1бр
5.13. Самоходен пневматичен валяк 10- 15 тона-1бр.
5.14. Малогабаритна техника-1бр.
6. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по образец №4, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството.
6.1.Строителен инженер с минимум 5 г. стаж по специалността или строителен техник с минимум 7 г. стаж по специалността -1бр.;
6.2. Геодезист на обекта-1бр.;
6.3. Охрана на обект-1бр.;
6.4.Квалифицирани работници за пътни работи-8бр.;
6.5. Ел. работници-3бр.
6.6. Общи работници-2бр..
7. Линеен график за изпълнение на поръчката като срока за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и повече от 45 календарни дни.
8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата.
9. Участникът следва да извърши оглед на място на терена на строителната площадка, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №5 - същата се представя с подаване на офертата.
10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7.
***Продължава в полето "Допълнителна информация"- Виж!!!
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показатели за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането се извършва на база следните показатели:
1. К – Предложена цена
Офертата на участниците се оценява по следната формула:
К1 = най-ниска предложена цена х 60
цена на участника
*** Където „най -ниска предложена цена” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите, а „цена на участника” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите посочена в предложението.В случай че участник е посочил цена за изпълнение, включително за всеки един от обектите, която надвишава осигуреният от Възложителя финансов ресурс (прогнозна стойност), то неговото ценово предложение няма да бъде оценявано.
2. К2 – Срок за изпълнение на поръчката
Офертата на участниците да се оценява по следната формула:
К2 = (Срок минимум) х 25,
(Срок участник)
Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за изпълнение за всички обети в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение за всички обети в календарни дни.
Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число!
Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и по–голям от 45 календарни дни!
3. К3 – Гаранционен срок
Предложен гаранционен срок – изчислява се по формулата:
К3 = (Гаранционен срок участник) х 15
(Максимален гаранционен срок)
Където „Гаранционен срок участник” е средноаритметичният гаранционен срок, образуван от сумата от гаранционните срокове за всеки един от обектите предмет на поръчката в предложението, разделен на броя на обектите, а „Гаранционен срок максимум” е най-дългият средноаритметичен гаранционен срок, образуван от сумата от гаранционните срокове за всеки един от обектите предмет на поръчката, разделен на броя на обектите, предложен измежду всички участници.
*** Участниците трябва да предложат гаранционни срокове за изпълнените строителни работи, които не могат да бъдат по-малки от предвидените в чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, като минималният гаранционен срок, за всеки един от обектите. В случай че участник е посочил по-кратки срокове от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
***Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"- Виж!!!
11. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент на тях, с обхват включващ предмета на поръчката – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати.
12. Участникът трябва да е вписан в професионалния регистър на строителя за строежи минимум Втора група - строежи 3-та категория. Доказва се с представяне на копие на валидно удостоверение за вписване в регистъра.
13.Участникът следва да има сключена валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл. 171 от ЗУТ. Доказва се с представяне на копие от Застрахователна полица.
.............................................................................................................................
Допълнителна информация!
Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.
Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 28.07.2014 г.
Офертите ще бъдат отворени на 29.07.2014 г. от 11:30 часа, Зала № 101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.
Приложение:
1. Образец на АОП за публична покана.
2. Образци на документи-Предложение за изпълнение на поръчката.
3. Проект на договор за строителство.
4. указания и изисквания към участниците за подготовка на офертата, реда и условията за възлагане на поръчка.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: