Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, За: Стоян Христов, РБлгария 2700, Благоевград, Тел.: 073 867796, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Довършителни работи и вертикална планировка на обект "Център за ранно детско развитие, детска градина и детска кухня" гр. Благоевград

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45400000, 45450000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Други довършителни строителни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

довършителни работи и вертикална планировка, съгласно изготвена количествено-стойностна сметка

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

144167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Благоевград, ж. к. "Еленово"

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Административни сведения за участника /Образец 1/. 2. Ценово предложение за изпълнение на поръчката /по образец 2/, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице, подписано собственоръчно и подпечатано. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 2.1. Ед. цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване: 2.1.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час. 2.1.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%. 2.1.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%. 2.1.4. Доставно-складови разходи до 8%. 2.1.5. Печалба до 10% 2.1.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК. 3. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката. Съответствието с горепосочените минимални изисквания се доказва с представянето от Участника на: - Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от изтичане крайния срок за подаване на оферти – попълва се Образец № 6; 2 /два/ от договорите, посочени в списъка, трябва да бъдат придружени от: * препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. За „договор с предмет, сходен на предмета на поръчката”, Възложителят ще приема договори с предмет "Извършване на строително-монтажни работи по благоустрояване и изпълнение на външна планировка на сгради" 4. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец № 4/, както следва: 4.1. Механична трамбовка - 1 бр. 4.2. Бордова товарна кола до 3 т.- 1 бр. 4.3. Пробивна машина - 2 бр. 4.4. Компресор подвижен - 1 бр. 4.5. Заваръчен апарат -1 бр. 5. Да притежава собствена или наета работна ръка за изпълнение на обекта на поръчката. Доказва се с декларация по Образец № 5, както следва. 5.1. Технически ръководител – строителен инженер с професионален опит минимум 5 години или строителен техник с професионален опит минимум 7 години - 1 бр. 5.2. Работници железари - 2 бр. 5.3. В и К работници - 2 бр. 5.4. Работници дърводелци - 3 бр. 5.5. Работници за полагане на настилки -2бр. 5.6. Общи работници - 3 бр. - Списък на предложените работници за изпълнение на поръчката (Образец №5). 6. Линеен график за изпълнение на поръчката като срока за изпълнение не може да бъде по-малък от 40 /четиридесет/ календарни дни и не повече от 60 /шестдесет/ календарни дни. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката следва да е цяло число в календарни дни. 7. Техническо предложение – Образец № 3. Продължава в полето "Допълнителна информация" - виж!!!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането да се извърши на база следните показатели: Коф. = К1 + К2 + К3 Комплексната оценка на всеки участник се получава като сбор от оценките на офертата по трите показателя по формулата: КО = К1 + К2 + К3 1.Предлагана цена (К1). Максимален брой точки по този показател – 40. Максималният брой точки получава офертата с предложена най – ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула: К1 = (най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката) х 40 предложена цена от съответния участник От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет. 2.Срок за изпълнение, предложен от участника (К2). Максимален брой точки по този показател – 25. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок на изпълнение. Точките на останалите участници се определят по посочената по долу формула, както следва: К2= (предложен най – кратък срок за изпълнение) х 25 предложен срок за изпъление от участника Забележка: Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по - малък от 40 /четиридесет/ календарни дни и не повече от 60 /шестдесет/ календарни дни след сключване на договор с Възложителя. Офертата на участник предложил срок за изпълнение на поръчката извън изискванията на Възложителя, няма да бъде оценявана! Предложеният от участника срок за изпълнение следва да бъде цяло число в календарни дни. 3. Гаранционен срок - тежест - максимален брой точки 35 Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К4 = (Гаранционен срок участник) х 35, (Гаранционен срок максимум) Където „Гаранционен срок участник” е предложения от конкретния участник в обществената поръчка гаранционен срок в години. Където „Гаранционен срок максимум” е най-големия предложен от участник в обществената поръчка гаранционен срок в години. Участниците трябва да предложат гаранционен срок за изпълнените ремонтно-строителни работи, които не могат да бъдат по-малки от предвидените в чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Предложеният гаранционен срок следва да бъде цяло число!

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/07/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

!!!Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"-виж! 8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация Образец №7. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие – същите се представят с подаване на офертата, както и сертификат за детските съоръжения. 9. Предложените гаранционни срокове за качеството на СМР от участниците не могат да бъдат по-малки от предвидените в чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 10. Декларация за извършен оглед на строителната площадка и запознаване с условията и изискванията за изпълнение на поръчката - Образец №8. 11. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 12. Декларация за приемане на условията на договора - образец №10. 13. декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - Образец №11 =========================================================================== Допълнителна информация може да бъде получена на посочения адрес на Община Благоевград. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите ще бъдат отворени на 28.07.2014 г. от 11:30 часа, Зала №210 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/07/2014