ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Периодични доставка на медицински консумативи и превързочен материал за нуждите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД по предварителна заявка."
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33140000
Описание:
Медицински консумативи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количествата са прогнозни и възложителят не се задължава да ги закупи в пълен размер. Медицинските консумативи и превързочен материал по позиции от спецификацията Приложение 1 се определят по предварителна заявка от възложителя, съгласно потребностите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Свиленград, ул."Сан Стефано"№1, Болнична аптека
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Медицинските консумативи да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия (ЗМИ).
Медицинските консумативи да отговарят на зададените технически параметри в спецификацията, вид, размер и единична мярка.Доставките се извършват в срок до 72 часа (седемдесет и два часа) от подаване на заявката от възложителя.
Остатъчният срок на годност на доставяните медицински консумативи към датата на доставката да не бъде по-малък от 70 % от обявения от производителя.Доставките се заплащат по банков път в български лева по посочената от доставчика банкова сметка, със срок на отложено плащане до 30 (трийсет) дни от датата на доставката и след представяне на изискуемите документи съгласно сключен договор. Срок на валидност на офертите – мин. 60 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите.Задължителни изисквания към участните в процедурата:
- да не е в открито производство по несъстоятелност;
- да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон;
- да не се намира в подобна процедура съгласно националните си закони и подзаконови актове;
- неговата дейност да не е под разпореждане на съда и не е преустановил дейността си.
- да не съм лишен от правото да упражнявам определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.
- участника да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка.
Офертите на кандидатите трябва до отговарят на изискванията на чл.101в от ЗОП и следва да съдържат:
Оферта,съдържаща данни за лицето, което прави предложението както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, срок на валидност на офертата - Приложение №2 от документацията;Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър - Приложение №3 от документацията;Декларация по чл. 47 ал.9 от ЗОП - Приложение №4 от документацията;Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки Приложение №5 от документацията; Техническо предложение по позиции медицински консумативи в техническата спецификация на възложителя с данни за производител, съгласно Приложение №6 от документацията; Ценово предложение. Участникът попълва единична цена в лева (с ДДС), съгласно Приложение №7 от документацията; Декларация за съответствие на съответното медицинско изделие със съществените изисквания в приложимите случаи, съгласно Закона за медицинските изделия /ЗМИ/ - от производителя или упълномощения му представител (заверено от участника копие, с гриф „Вярно с оригинала”)-свободен текст. ;Декларация за съответствие на медицинското изделие; “СЕ” марка, където е приложимо (заверено от участника копие, с гриф „Вярно с оригинала”) -свободен текст.; Инструкции за употреба, в случаите в които се изискват по ЗМИ;Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №9), съгласно чл. 56, ал. 1 т.12 от ЗОП - Приложение №8 от документацията за участие.Декларация съдържаща списък на основните договори за доставка на медицински изделия, изпълнени през последните три години, считано от подаване на офертата-свободен текст,Участниците следва да представят разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата – заверено от участника копие; Списък на документите
и други съгласно посочени в документацията към поръчката
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията за участие може да се изтегли от сайта на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД www.mbalsvilengrad.com- Профил на купувача.
Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик, върху който трябва да бъде записана следната информация:
- Наименование и адрес на Възложителя: MБАЛ – Свиленград ЕООД, ул.”Сан Стефано” №1
- Име, адрес, телефон и по възможност факс и електронен адрес на участника,
- Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана с предмет: „Периодични доставка на медицински консумативи и превързочен материал за нуждите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД по предварителна заявка”.
Срокът за получаване на офертите е до 16.00 ч. на 25 юли 2014 г. на адрес – MБАЛ – Свиленград ЕООД, ул. „Сан Стефано” №1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване установения режим за достъп до сградата. Отварянето на офертите ще се състои на 28.07.2014г. от 11.00ч. в кабинета на главният счетоводител на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: