Версия за печат

BG-Свиленград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Многопрофилна болница за активно лечение-Свиленград"ЕООД, ул."Сан Стефано"№1, За: Таня Димитрова, България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74072, E-mail: mbalsv@gmail.com, Факс: 0379 71534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbalsvilengrad.com/.

Адрес на профила на купувача: http://mbalsvilengrad.com/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Периодични доставка на медицински консумативи и превързочен материал за нуждите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД по предварителна заявка."

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33140000

Описание:

Медицински консумативи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са прогнозни и възложителят не се задължава да ги закупи в пълен размер. Медицинските консумативи и превързочен материал по позиции от спецификацията Приложение 1 се определят по предварителна заявка от възложителя, съгласно потребностите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Свиленград, ул."Сан Стефано"№1, Болнична аптека

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Медицинските консумативи да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия (ЗМИ). Медицинските консумативи да отговарят на зададените технически параметри в спецификацията, вид, размер и единична мярка.Доставките се извършват в срок до 72 часа (седемдесет и два часа) от подаване на заявката от възложителя. Остатъчният срок на годност на доставяните медицински консумативи към датата на доставката да не бъде по-малък от 70 % от обявения от производителя.Доставките се заплащат по банков път в български лева по посочената от доставчика банкова сметка, със срок на отложено плащане до 30 (трийсет) дни от датата на доставката и след представяне на изискуемите документи съгласно сключен договор. Срок на валидност на офертите – мин. 60 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите.Задължителни изисквания към участните в процедурата: - да не е в открито производство по несъстоятелност; - да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; - да не се намира в подобна процедура съгласно националните си закони и подзаконови актове; - неговата дейност да не е под разпореждане на съда и не е преустановил дейността си. - да не съм лишен от правото да упражнявам определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. - участника да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка. Офертите на кандидатите трябва до отговарят на изискванията на чл.101в от ЗОП и следва да съдържат: Оферта,съдържаща данни за лицето, което прави предложението както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, срок на валидност на офертата - Приложение №2 от документацията;Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър - Приложение №3 от документацията;Декларация по чл. 47 ал.9 от ЗОП - Приложение №4 от документацията;Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки Приложение №5 от документацията; Техническо предложение по позиции медицински консумативи в техническата спецификация на възложителя с данни за производител, съгласно Приложение №6 от документацията; Ценово предложение. Участникът попълва единична цена в лева (с ДДС), съгласно Приложение №7 от документацията; Декларация за съответствие на съответното медицинско изделие със съществените изисквания в приложимите случаи, съгласно Закона за медицинските изделия /ЗМИ/ - от производителя или упълномощения му представител (заверено от участника копие, с гриф „Вярно с оригинала”)-свободен текст. ;Декларация за съответствие на медицинското изделие; “СЕ” марка, където е приложимо (заверено от участника копие, с гриф „Вярно с оригинала”) -свободен текст.; Инструкции за употреба, в случаите в които се изискват по ЗМИ;Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №9), съгласно чл. 56, ал. 1 т.12 от ЗОП - Приложение №8 от документацията за участие.Декларация съдържаща списък на основните договори за доставка на медицински изделия, изпълнени през последните три години, считано от подаване на офертата-свободен текст,Участниците следва да представят разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата – заверено от участника копие; Списък на документите и други съгласно посочени в документацията към поръчката

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие може да се изтегли от сайта на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД www.mbalsvilengrad.com- Профил на купувача. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик, върху който трябва да бъде записана следната информация: - Наименование и адрес на Възложителя: MБАЛ – Свиленград ЕООД, ул.”Сан Стефано” №1 - Име, адрес, телефон и по възможност факс и електронен адрес на участника, - Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана с предмет: „Периодични доставка на медицински консумативи и превързочен материал за нуждите на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД по предварителна заявка”. Срокът за получаване на офертите е до 16.00 ч. на 25 юли 2014 г. на адрес – MБАЛ – Свиленград ЕООД, ул. „Сан Стефано” №1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване установения режим за достъп до сградата. Отварянето на офертите ще се състои на 28.07.2014г. от 11.00ч. в кабинета на главният счетоводител на „МБАЛ-Свиленград” ЕООД

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/07/2014