Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД, Летище Варна, За: Силвена Апостолова; За оглед - Йорданка Атанасова - 056/570 214 yordanka.atanasova@fraport-bulgaria.com, България 9000, Варна, Тел.: 052 573350, E-mail: silvena.apostolova@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.fraport-bulgaria.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna-airport.bg/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изпълнение на сградни водопроводни отклонения към съществуващи сгради на Летище Бургас"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Избраният за изпълнител участник ще бъде нает да извърши изпълненеито на сградните водопроводни връзки за посочените в проекта сгради. Изпълнителят ще извърши строителството съгласно предоставената проектна документация и ще поръча и достави всички необходими материали, оборудване и услуги, необходими за точното и навременно изпълнение на строително монтажните работи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

70000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Летище Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Данни за лицето, което прави предложението – попълва се приложения към поканата образец; 2. Копие от удостоверение за актуално състояние или копие от удостоверение от търговския регистър на Агенция по вписванията; 3. Техническо предложение за изпълнение изискванията на Възложителя, подробно описани в Приложение № 1 – Техническо задание; 4. Списък на изпълнените през последните 5 (пет) години еднакви или сходни с предмета на поръчката СМР ведно с: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, ИЛИ - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и дата, подпис на издателя и данни за контакт, ИЛИ - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 5. Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителите съгласно Закона за камарата на строителите и ПРВВЦПРС минимум за четвърта група, трета категория; 6. Списък на лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката. Минимално изискване: За ръководителят на обекта следва да бъдат посочени образованието, професионалната квалификация и професионалния му опит. 7. Документ, удостоверяващ извършването на оглед на обекта. В декларацията за запознаване с условията на обекта и техническото задание трябва да бъде посочен представителя на Възложителя, в присъствието на който е извършен огледа, който от своя страна удостоверява верността на заявените обстоятелства с подпис. Огледи ще се извършват в дните 17.07.2014г. и 18.07.2014г. Лице за извършване на огледи: инж.Йорданка Атанасова - инженер проекти Бургас, тел.0887890840 8. Гаранционен срок за изпълнение на строителните дейности съгласно посочените минимални гаранционни срокове по НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 9. Срок на валидност на офертата не по-кратък от 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на подаването и; 10. Подробен план-график за изпълнението на видовете работи и дейности и общото времетраене (в календарни дни) за извършването на строителството (изготвен на специализиран софтуер от типа MS Project). Подробният график трябва да включва всички подготвителни, строителни и завършващи дейности, както и всички други съпътстващи дейности, съгласувателни процедури и да указва: - информация за времетраенето на отделните СМР по вид за основните подобекти; - периодите за поръчка и доставка на материали и оборудване; - да потвърждава общия срок за изпълнение (в календарни дни); 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката, в лева, без ДДС. Общата стойност следва да включва всички необходими разходи за изпълнение на поръчката, като, но не само: разходи за управление, труд, материали, механизация, доставка и складиране, пропуски, курс по авиационна сигурност и др. Забележка: При всички случаи ще се счита, че Участникът е включил косвено или скрито в своята оферта всички необходими работи за изпълнението на обекта – съпътстващи или други дейности, дори когато същите не са описани в количествено-стойностната сметка. 12. Декларация за съгласие с клаузите на „Кодекса за поведение на доставчиците на “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД (свободен текст).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Техническото задание, Инвестиционният Проект и Проекта на договор са публикувани на профила на купувача/възложителя: http://www.varna-airport.bg/Businessservices_/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx Възложителят ще използва собствени финансови средства за извършване на дължимите плащания по сключения договор. Плащането ще се извърши по банков път в съответствие с предложението на участника, избран за изпълнител, отразено в ценовата оферта. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик. Офертите се представят в деловодството на отдел "Поръчки" - гр. Варна, летище Варна, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД, терминал 3, ет. 1. Получените оферти ще бъдат отворени на 30.07.2014г. от 11.00 часа в залата на отдел "Поръчки", Терминал 3, Летище Варна. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5. Забележка: Достъпът до зоните за сигурност се предоставя само след премината „Уведомителна програма по сигурността“, чиято цена е 100.00 (сто) лева на човек с ДДС и е с валидност 3г. Цената за пропуск на физическо лице е 35.00 (тридесет и пет) лева с ДДС. Валидността на пропуска е 1 (една) година. Цената на пропуска за МПС е 30.00 (тридесет) лева с ДДС. Таксата за инструктаж на шофьорите на външни фирми за шофиране в охраняема зона на Летище Варна/Бургас е в размер на 40,00 (четиридесет) лева с ДДС. Забележка: Във връзка с изменение на чл. 44, ал. 1 от ППЗДАНС, Ви уведомяваме, че към документите на лицата за издаване на пропуски и идентификационни карти следва да бъдат прилагани и служебни бележки от органите на Прокуратурата или Националната следствена служба, за липса на водени срещу тях досъдебни или съдебни производства за престъпления от общ характер, както и удостоверение от психодиспансер. За еднократни посещения в стратегически обект (например оглед) не се издават разрешения по чл. 40, ал. 1, т. 2 от ППЗДАНС. Посетителят се придружава от служител, получил разрешение по гореупоменатия член.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/07/2014