Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Ирена Видева – експерт търговия / Емил Колев – Инж.- механик, отдел «Механичен», България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е квалифициран демонтаж на всички годни за употреба възли и детайли от багер Sch Rs 1200 № 134 в рудник "Трояново-1", с. Трояново. Всички възли и детайли се демонтират до размер, позволяващ транспорта им до складова площадка на Възложителя.Подробни технически изисквания и условия са посочени в Техническа спецификация, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45111260

Описание:

Работи по подготовка на участъци за добив


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 брой багер Sch Rs 1200 № 134.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

238000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник "Трояново-1", с. Трояново

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – до 3 месеца от датата на предаване на съоръжението. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път: до 30 календарни дни срещу представяне на следните документи удостоверяващи изпълнението на поръчката: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изпълнение на демонтажа и оригинална фактура за дължимата стойност. 3. Срок за явяване при рекламация - до 24 часа и Срок за отстраняване на недостатъци - до 48 часа след предявяване на рекламация. 4.Изисквания към участниците: - Участниците да познават конструкцията и статиката на съоръжението. През последните 5 години да са изпълнили поне един договор за монтаж, демонтаж или пълна рехабилитация на съоръжение от типа на багер Sch Rs 1200 или SRs 2000. (Доказва се с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.) -Участниците да разполагат с подемна (50 тона) техника, както и с необходимите помощни приспособления за изпълнение на предмета на поръчката ( стойки за подпиране и укрепване на балансова и роторна стрела) - доказва се с декларация= 5. Преди подписване на договора, Участникът определен за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция – по образец на Възложителя. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/07/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 28.07.2014 г. от 9:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/07/2014