Версия за печат

BG-Каолиново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Каолиново, пл."Украйна" №4, За: Незиха Сюлейман - директор на Д "АОЧР", РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2280, E-mail: kaolin_edu@abv.bg, Факс: 05361 2110

Място/места за контакт: Община Каолиново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kaolinovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци в ПИ № 025021 град Каолиново, обл. Шумен”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45112350, 45112360

Описание:

Работи по рекултивация на замърсени земи
Работи по възстановяване състоянието на терени


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци в ПИ № 025021 град Каолиново, обл. Шумен” По статистически данни отпадъчното тяло заема 13,119 дка. Съгласно извършеното геодезическо заснемане м. Април 2012 г. площта заета с отпадъци е 4.871 дка. Депонираното количество отпадъци, определено на база геодезическо заснемане над терена се определя на 1 690 куб.м. Максималната установена дебелина на насипа от отпадъци е 2.5 м. Начало на експлоатация на депото - м. август 1985 г. Преустановяване на експлоатацията – м.юли 2009 г. Максимална прогнозна стойност: 86 917,17 лв. без ДДС За дейност – Техническа рекултивация на общинско депо гр. Каолиново, максималният финансов ресурс е в размер на 61 878,55 /Шестдесет и една хиляди осемстотин седемдесет и осем точка петдесет и пет / лева без ДДС; За дейност – Биологична рекултивация на общинско депо гр. Каолиново максималният финансов ресурс е в размер на 25 038.62 /Двадесет и пет хиляди тридесет и осем точка шестдесет и два / лева без ДДС; !!! Всички оферти надхвърлящи общия финансов ресурс, както и максималния финансовия ресурс по дейности ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя. При подписването на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя парична или банкова гаранция за изпълнение в размер на 2/два/ % от стойността на договора без ДДС. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гарацията. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯ избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Каолиново, и че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯ избере гаранцията за изпълнение да бъде парична сума, същата следва да се несе по набирателната сметка на Община Каолиново, банка "Търговска банка Д"АД, гр.Шумен, IBAN BG92DEMI92403300055108, BIG код DEMIBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предмета на поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

86917 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на община Каолиново

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на настоящата обществена поръчка ще се извърши на два етапа: 1 етап - Техническа рекултивация на общинските депа и свързаните с нея СМР. 2 етап - Биологична рекултивация на общинските депа и свързаните с нея дейности. Изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще осъществява функциите на строител по Закона за устройство на територията. Предметът и обектът на настоящата поръчка са подробно описани в Техническите спецификации. Съдържание на офертата: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта /Приложение №1/; 3. Административни сведения/Приложение №2/; 4. Копие от документ за регистрация или ЕИК, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 5. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно; 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата обществена поръчка; 7. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис; 8. Техническа оферта/Приложение №3/; 9. Ценова оферта/Приложение №4/; 10. Проекто договор непопълнен, подписан и подпечатан от кандидата/Приложение №5/; 11. Доказателства за технически възможности на участника – представят се следните документи: - Референция (препоръка) за добро изпълнение, в която се посочват наименованието на възложителя, стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. - Списък - декларация - Приложение №10; Приложение № 14; Приложение № 15. - Декларация на наличното техническо оборудване за изпълнение на обекта на поръчката /Приложение №12/, 12. Доказателства за икономически възможности на участника – представят се следните документи: - Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си – копия подписани и подпечатани на всяка страница. Справка за общия оборот за последните 3 (три) години - 2011, 2012 и 2013 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейност- попълва се Приложение № 11. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. - Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството с минимален праг отговарящ на групата и категорията отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката. Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора; 13.Декларация за участие на подизпълнител/Приложение №6/; 14.Декларация от подизпълнител за съгласие за участие като такъв/Приложение №7/ и друди документи посочени в указанията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Икономически и финансови възможности: - Участникът трябва да има реализиран общ оборот за 2011, 2012 и 2013 година в размер на не по-малко от 200 000.00 лева без ДДС. - Участникът трябва да притежава валидна към датата определена, като краен срок за получаване на офертите застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Технически изисквания: - Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, (считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите) един договор за извършване на СМР, сходен* с предмета на поръчката. *Под „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира, закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци. - Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване и механизация за изпълнение на обекта, а именно: Товарен автомобил над 10 т. - 2 бр., Булдозер – 1 бр., Багер - 2 бр., Челен товарач – 2 бр., Вибрационен валяк над 8 тона – 2 бр., Вибрационен валяк – 1,5 т. – 1 бр., Колесен трактор с дискова брана – 1 бр. - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството - лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководния ключов персонал от участника, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка е следният: Технически ръководител на обекта: строителен инженер (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в друга държава, в която няма съответната специалност) или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията; Координатор по безопасност и здраве: притежаващ валидно удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Специалист геодезист: магистър със специалност геодезия или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност). Допълнителна информация може да се получи на сайта на Община Каолиново www.kaolinovo.bg в профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki Подадените оферти ще се разгледат на 25.07.2014 г. в 10.30 ч. в ритуалната зала на община Каолиново. Заседанието за отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/07/2014