ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РЗОК Велико Търново, ул. "Ивайло" № 2, За: Галина Димитрова Василева, Р. България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 611201, E-mail: tarnovo@nhif.bg, Факс: 062 611202
Място/места за контакт: РЗОК - Велико Търново
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg/gweb/quest/63.
Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/gweb/quest/63.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК – В.Търново.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44411000, 31681410, 44500000
Описание:
Санитарни изделия
Електрически материали
Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на 57 артикула, посочени в техническите изисквания, както и доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопнаски инвентар, извън посочените.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Електроматериалите, железарията и резервните части за поддръжка на стопански инвентар следва да отговарят на описанието и параметрите посочени в техническата спецификация.
Електроматериалите, железарията и резервните части за поддръжка на стопански инвентар следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им.
Електроматериалите, железарията, санитарния фаянс и резервните части следва да бъдат предоставяни в подходящи за съхранение и транспорт опаковки. Артикулите следва да са със съответните обозначения и с приложени инструкции за употреба и експлоатация (когато е приложимо), съобразно изискванията на българското законодателство.
Необходимите артикули се заявяват на Изпълнителя по вид и количество от упълномощен представител на Възложителя. Заявката се подава по телефон, факс или електронна поща.
В рамките на един работен ден след получаване на заявката, в търговския обект на Изпълнителя заявените артикули се подготвят за експедиция заедно с необходимите за целта документи (стокови разписки, експедиционни бележки, гаранционни карти, приемо-предавателен протокол, фактура и др.).
След изтичане на срока по предходната точка подготвените за експедиция артикули се получават в обекта на Изпълнителя от упълномощен представител на Възложителя с негов служебен транспорт.
За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения интернет адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: