ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79341000
Описание:
Рекламни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес. Върху плика, участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на предмета на процедурата;
Върху плика се поставя следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”.
Документи за подбор:
•Оферта за участие - попълва се Образец № 1;
Списък на документите съдържащи се в офертата;
•Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е юридическо лице, което не е регистрирано по реда на Закона за търговския регистър, освен документ за актуално състояние или ЕИК следва да представи и документ за регистрация.
•Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2;
•Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 4;
•Справка (Образец №8) за оборота от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (осигуряване на информираност или за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) и заверени копия на отчети за приходите и разходите на участника (одобрени и заверени съгласно изискванията на съответното национално законодателствона участника) за последните години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си).
Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.). Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си, от които да е видно общия оборот от извършена дейност от участника за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си).
Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години 2011г., 2012г. и 2013г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен
•Списък (Образец №9) на изпълнениете договори с предмет сходен на предмета на поръчката (осигуряване на информираност или рекламна дейност, или доставка, изработка и монтаж на информационни табели и билбордове) през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите включително стойностите, датите и получателите. За посочените договори на стойност от които сборно се получава минимум 600 (шестстотин) лева без ДДС, трябва да се представят Референции (препоръки) за добро изпълнение.
Забележки: Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през посочения период; изпълнените преходни обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване.
•Списък на техническите лица (Образец № 10). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец № 11), заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, списък на граждански договори и др.) Към списъка се прилагат и декларации (Образец № 12) от лицата посочени в него, че са на разположение.
• Предложение за изпълнение на поръчката - Плик № 2 (образец №2)
• Предлагана цена -плик №3 (образец №3)
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Технически показатели – Т - тежест 40 %
1.1 Срок за изпълнение - Ср - 20 %
1.2 Гаранционен срок - Гср - 20 %
3. Предлагана цена - Ф - тежест 60 %
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Минимални изисквания за икономическо и финасово състояние
•Участникът да има сумарно за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (осигуряване на информираност или рекламна дейност, или доставка, изработка и монтаж на информационни табели и билбордове) в размер не по-малко от 1 800.00 лв. (хиляда и осемстотин лева) без ДДС.
Минимални изисквания за технически възможности и квалификация
•През последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата, участникът да е изпълнил договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (осигуряване на информираност или рекламна дейност, или доставка, изработка и монтаж на информационни табели и билбордове) на обща стойност не по-малко от 600 (шестстотин) лева без ДДС.
•За изпълнение на настоящата поръчка кандидатът трябва да предложи минимум един експерт-магистър с най-малко 5 години опит в рекламата или изработка, доставка и монтаж на информационни табели и билбордове
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.В процеса на разглеждане и оценка на офертите, длъжностните лица по чл. 101г, ал. 1, прилагат съответно разпоредбите на чл. 68, ал. 11 и чл. 70 от Закона за обществените поръчки. При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Отваряне на офертите - 11.07.2014г. от 14:00 часа в залата на общински съвет при община Сапарева баня,етаж 3.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: