Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея № 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на процедурата е „Консултантска услуга за изпълнение и отчитане на дейностите по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”. Основни дейности: 1. Разработване и/или актуализиране на правила и процедури, във връзка с управлението и изпълнението на проект „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” и разработване на съответните образци на документи, които общинската администрация на Община Сапарева баня да прилага, по отношение на: а). Управление на проекта и осъществяване на мониторинг; б). Финансово управление и контрол на проекта; в). Възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки; г). Администриране и докладване на нередности. 2. Подкрепа на общинска администрация Сапарева баня при осъществяване на дейностите, свързани с организацията и управлението на проект „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня”, финансиран от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и държавния бюджет на Република България по „Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”, Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности”. 2.1. Изготвяне на становища/съвети и преглед/подготовка на документи, които са необходими на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за изпълнение на текущите задачи, предвидени и необходими за изпълнение на проекта, включително осъществяване на координация между различните заинтересовани страни по проекта, имащи компетенции, задължения и отговорности по отделните етапи от изпълнението му, планиране и техническо обслужване на Звеното за изпълнение на проекта в Общината /ЗИП/ и съгласуване на проектните дейности и оперативно ръководство съгласно план-графика. 2.2. Изготвяне становища/съвети, които са необходими на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и преглед/подготовка на документите за текущо, междинно и окончателно финансово отчитане, включително за процедурите за искания за плащане, финансово управление и контрол върху плащанията по отделните договори, както и проектното счетоводство. 2.3. Преглед/подготовка на необходимите документи, във връзка с мониторинг на изпълнението на дейностите по отделните договори по проекта за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели, включително преглед на изготвяните месечни, тримесечни, годишни и окончателен доклади по напредъка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79420000

Описание:

Услуги по управление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6091 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес. Върху плика, участникът посочва наименование, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на предмета на процедурата; Върху плика се поставя следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”. Документи за подбор-Плик № 1: •Оферта за участие - попълва се Образец № 1; •Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е юридическо лице, което не е регистрирано по реда на Закона за търговския регистър, освен документ за актуално състояние или ЕИК следва да представи и документ за регистрация. •Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2; •Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 4; •Справка (Образец №8) за оборота от консултантски услуги за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) и заверени копия на отчети за приходите и разходите на участника (одобрени и заверени съгласно изискванията на съответното национално законодателство на участника) за последните години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.). Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си, от които да е видно общия оборот от извършена дейност от участника за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години 2011г., 2012г. и 2013г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен •Списък (Образец №9) на изпълнените договори с предмет сходен на предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите включително стойностите, датите и получателите. За посочените договори на стойност от които сборно се получава минимум 6 000 ( шест хиляди) лева без ДДС, трябва да се представят Референции (препоръки) за добро изпълнение Забележки: Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през посочения период; изпълнените преходни обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване. В препоръките да са посочени договорената и изпълнена стойност, датата и мястото на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. •Списък на техническите лица (Образец № 10). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец № 11), заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, списък на граждански договори и др.) Към списъка се прилагат и декларации (Образец № 12) от лицата посочени в него, че са на разположение. •Техническо предложение - Плик № 2 (образец №2) • Ценова оферта-плик №3 (образец №3)

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Техническа оценка - тежест 50 % 1.1 Обосновка и стратегия - 20 % 1.2 Организация на дейностите и ресурсите, които участника възнамерява да вложи при изпълнението на дейностите по изпълнение на договора - 20 % 1.3 Процедури за контрол по изпълнение на дейностите – предмет на поръчката - 10 % 2. Финансова оценка (цена) - тежест 50 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания за икономическо и финасово състояние •Участникът да има сумарно за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от консултантски услуги в размер не по-малко от 18 000, 00 (осемнадесет хиляди) лева без ДДС Минимални изисквания за технически възможности и квалификация •През последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата, участникът да е изпълнил договори с предмет сходен на предмета на поръчката сборно на стойност не по-малко от 6 000 (шест хиляди) лева без ДДС. Под предмет „сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира извършване на контрол, управление и мониторинг на проекти (не се включват услуги по предоставяне на авторски надзор или строителен надзор или информация и публичност). •Да има на разположение следния екип: -1 (един) - дипломиран юрист, със стаж по специалността минимум 5 (пет) години и с опит-не по малко от 2 години в управлението на програми от ЕС взел участие в консултантски екип към Договори за Консултантски услуги (не включват услуги по предоставяне на авторски надзор или строителен надзор или информация и публичност) свързани с контрол и/или управление и/или мониторинг на минимум 2 (два) проекта, финансирани напълно или частично със средства от Европейския съюз и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници. Договорите за Консултантски услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата. -1 (един) дипломиран магистър - икономист, със стаж по специалността минимум 5 (пет) години и с опит-не по малко от 2 години в управлението на програми от ЕС взел участие в консултантски екип към Договори за Консултантски услуги (не включват услуги по предоставяне на авторски надзор или строителен надзор или информация и публичност) свързани с контрол и/или управление и/или мониторинг на минимум 2 (два) проекта, финансирани напълно или частично със средства от Европейския съюз и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници. Договорите за Консултантски услуги трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.В процеса на разглеждане и оценка на офертите, длъжностните лица по чл. 101г, ал. 1, прилагат съответно разпоредбите на чл. 68, ал. 11 и чл. 70 от Закона за обществените поръчки. При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Отваряне на офертите - 10.07.2014г. от 10:00 часа в залата на общински съвет при община Сапарева баня.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2014