ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Редизайн и миграция на MS Active Directory и Exchange”
Целта на поръчката е да се мигрират базовите инфраструктурни услуги Активна директория и услуга за обмен на електронни съобщения. Това е свързано с наближаващото излизане от поддръжка на продуктите на Microsoft Windows Server 2003 и Exchange 2003. Към момента върху тях са базирани настоящите инфраструктурни услуги в Агенция по вписвания (АВ). При изграждането на новата инфраструктура или подобряването на настоящата такава в АВ трябва да се използват актуалните версии на продуктите на Microsoft, като изпълнителя трябва да се придържа към най-добрите световни практики и да прилага управленските процеси на ITIL (IT Infrastructure Library). При планирането и изграждането на инфраструктурата участника трябва да вземе предвид необходимите основни и резервни капацитети, като натоварването трябва да се разпредели поне на две основни географски локации. Изпълнителя трябва да използва всички достъпни съвременни технологии за резервиране, управление, балансиране на натоварването и т.н. с цел рационалното и продуктивно използване на наличното оборудване. Избраният метод за миграция трабва да гарантира минимална необходимост от промяна на конфигурациите на останалата част от информационната инфраструктура.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Основните задачи, които трябва да извърши ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на настоящата поръчка са:
• Преглед на текущото състояние на инфраструктурата и определяне на подходящ сценарий за миграция към новия дизайн на инфраструктурата.
• Мигриране на „Активна директория” към версия MS Windows Server 2012.
• Преконфигуриране и настройки на други инфраструктурни услуги свързани/базирани на „Активна директория”.
• Преглед на текущия дизайн, планиране и миграция на „Система за електронна поща” към версия MS Exchange 2013 и новата инфраструктура.
• Това включва миграция на Еxchange, разпределение на сървърни роли и др. така, че да се гарантира висока наличност и отказоустойчивост на услугата за крайните клиенти.
• Дизайн и имплементиране на решение за архивиране/възстановяване (Backup/Restore) на новите инфраструктурни услуги и услуги за електронна поща.
ЗАБЕЛЕЖКА: Извън минималния обхват на настоящата поръчка остава миграцията на крайните клиентски приложения – „Outlook клиент” на персоналните компютри на Агенция по вписванията.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Р. България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
- данни за лицето: наименование, ЕИК, регистрация по ЗДДС, адрес за кореспонденция и телефон, лице за контакти, банкова сметка;
- изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката; декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, съгласно приложените образци;
- валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, или еквивалент на участника;
- валиден сертификат за въведена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалент на участника;
- списък на екипа на участника, предвиден за изпълнение на поръчката, включващ:
- Ръководител на екипа с квалификация висше образование, минимум 5 години професионален опит в сферата на информационните технологии и професионална сертификация Microsoft Certified IT Professional, професионална сертификация за конфигуриране на Microsoft Active Directory и Microsoft Exchange Server, сертификат за вътрешен одитор по ISO 27001:2005 или еквивалент;
- Поне един Експерт с квалификация висше образование, минимум 5 години професионален опит в сферата на информационните технологии и професионална сертификация Microsoft Certified Technology Specialist за конфигуриране на Microsoft Exchange Server, сертификат за вътрешен одитор по ISO 27001:2005 или еквивалент;
- предложение за изпълнение, съгласно Техническото задание;
- ценово предложение с посочване на общата цена и с означение дали предложената цена е с/без ДДС. Цената следва да е до максималната стойност на поръчката;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
3.1. Техническо предложение /Т/- 40 т.
3.2. Цена на предложенията /С/- 40 т.
3.3 Срок за изпълнение /И/ - 20 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg.
Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти.
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: