Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Институт по публична администрация, ул. „Сердика“ 6-8, За: Виолета Джукелова, Христинка Микова, Зорница Стефчова, Реублика България 1000, София, Тел.: 02 9402980; 02 9402537, E-mail: v.dzhukelova@ipa.government.bg, h.mikova@ipa.government.bg, Факс: 02 9809747

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ipa.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ipa.government.bg/bg/profilnakopuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обезпечаване на дейностите по информация и публичност по проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление” в изпълнение на Договор № С 13-22-1/16.04.2014, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Национална конференция за популяризиране на актуализираните и новоразработените обучителни програми в рамките на проекта, чрез представяне на актуализирания каталог с програми за обучения на ИПА за 100 участника - 1бр. 2. Конференция за оповестяване на началото на проекта (наем зала, наем на техника, кафе-пауза, кетъринг за 100 участника) - 1бр. 3. Конференция за приключване на проекта и оповестяване постигнатите резултати (за сто участника) - 1бр. 4. Публикуване на прес съобщение в медиите – 4бр. 5. Банери за популяризиране на проекта – 3бр. 6. Постери за популяризиране на проекта – 3бр. 7. Информационни брошури за целите, дейностите и постигнатите резултати от проекта – 200 бр. 8. Информационни дипляни с информация относно проекта - 1500 бр. 9. Ракламни и информационни материали - 300 пакета. ( 1 пакет включва - картонена папка с визуализация относно проекта;Химикалка с визуализация относно проекта; Флаш памет (4 GB) с визуализация относно проекта;Тефтер с визуализация относно проекта)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22750 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

България, гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, е в периода от дата на подписване на настоящия договор до 16.09.2015 година (но не по късно от края на изпълнение на проекта). Графикът за изпълнение на конференциите се съгласува с възложителя. Възложителят уведомява Изпълнителя за датата на конференциите не по-късно от 20 дни преди съответната дата. Изпълнителят е длъжен да подготви дизайн и предпечатна версия на материала, който Възложителя ще трябва да одобри. Доставката на изработените материали ще се извършва на етапи в сградата на ИПА – София, ул. Сердика № 6-8, както следва: - В срок не по-късно от 20 дни преди датата на доставка Възложителя представя на Изпълнителя материала за отпечатване; - В срок от 2 дни от получаването му Изпълнителя трябва да представи дизайн и предпечат; - В срок от 2 дни Възложителя одобрява дизайна и предпечатната версия или дава забележки и предложения за промени, които изпълнителя в срок от 2 дни трябва да отстрани и да предостави за одобрение на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Икономически най-изгодна оферта при показатели и относителна тежест в комплесканта оценка, както следва: техническа оценка - 60% и предлагана цена 40% Техническата оценка съдържа следните подпоказатели: 1.Подпоказател “Организация и логистика на конференциите” (П 1) – максимален брой точки 30 т. 2. Подпоказател “Kачество на печатните и предметни рекламни материали” (П 2) – максимален брой точки 30 т. Предлагана цена - максимален брой точки 40т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците следва да представят следните документи: 1. Попълнена и подписана оферта по образец (оригинал 1) и мостри на предлаганите рекламни и информационни материали (в отделен плик); 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; копие от документ за самоличност - в случай, че офертата се подава от физическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Участниците не могат да предлагат цени по-високи от максималните стойности. Възложителят поставя следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участниците (критерии за подбор): Възложителят поставя следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участниците (критерии за подбор): 1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, като през последните (три) години, считано до датата на подаване на съответната оферта трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора със сходен предмет. "Сходен предмет" са услуги по организиране на събития, дезайн, предпечат и печат на рекламни материали. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. Съответствието с това изискване се доказва с представен от участника списък по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП за основните договори (по образец), сходни с предмета на обществената поръчка, към който се прилагат референции (препоръки за добро изпълнение) за включените в списъка договори (минимум 2 бр.). Препоръките за добро изпълнение трябва да съдържат най-малко описание на предмета на договора и реализираната от изпълнителя част, период на изпълнение, стойност и лице за контакт. 2. Участникът следва да разполага с най-малко следните експерти: 2.1.Ключов експерт “Организиране на събития” – висше образование, степен “бакалавър” или по-висока, да притежава минимум 3 години опит при организиране и провеждане на събития и да участвал при организиране и провеждане на най-малко 3 публични събития – напр. конференция, пресконференция, бизнес форуми и др. 2.2. Ключов експерт “Дизайн и предпечатна подготовка” средно или висше образование в областта на графичния дизайн и/или полиграфията и/или предпечатната подготовка или еквивалентна; да притежава минимум 3 години опит в дизайна и предпечтната подготовка; да е участвал в дизайна на най- малко три рекламни продуктa – напр. рекламни брошури, листовки, плакати, каталози и др. Изпълнението на това изискване се доказва с: Автобиография на експертите и доказателства за образование и професионален опит (копия на дипломи, копия трудови, служебни/осигурителни книжки, копия на заповеди за участие в работни групи, копия на препоръки и други). Препоръките трябва да съдържат най-малко описание на предмета на договора, както и кратко описание на дейностите изпълнени по него и конкретните дейности, изпълнение от експерта, период на изпълнение и лице за контакт. Валидност на офертата- 90 дни, от крайния срок за подаването на оферти. Публичната покана и документацията за участие е достъпна на интернет-страницата на Института за публична администрация; Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик, върху който участника посочва адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес и предмета на поръчката в срока, посочен в публичната покана. Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с изпълнението на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № C13-22-1/16.04.2014г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2014