Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Татяна Костова – държ.експерт, в дирекция ДВ, ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98595356, E-mail: t.kostova@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция ДВ, ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=338.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: Провеждане на обучения на тема "Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата благородни метали и/или скъпоценни камъни и изделия със и от тях"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80530000

Описание:

Услуги по професионално обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да подготви и проведе обучения за служители на НАП по следните теми: „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата благородни метали и/или изделия със и от тях“ и „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях”. Чрез реализирането на тази дейност трябва да се постигнат следните резултати: • Повишаване нивото на знания и умения на служителите от функция „Продажби“; • Правилна идентификация на благородни метали и/или скъпоценни камъни и изделия със и от тях; • Намаляване на риска от недоброто познаване на спецификите на тези валутни ценности; • Правилен подход при привличане на оценител и компетентни действия на служителите при приемане на изготвените оценки; • Адекватно определяне на първоначалната тръжна цена; • Постигане на най-добър резултат при реализацията на благородни метали и/или скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях. Обученията следва да се проведат последователно, в рамките на четири дни по осем часа, в срок до 12.10.2014 година. Този срок включва и необходимото време за приемане на извършената работа и предоставените резултати от страна на Възложителя. Изпълнителят следва да: • проведе обучения на тема: „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата благородни метали и/или изделия със и от тях” и „Реализация на конфискувани/отнети/ изоставени в полза на държавата скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях”, с продължителност 2 работни дни (16 астрономически часа) и 42 броя участници (служители на НАП). • осигури всички необходими материали, в това число мостри и др., необходими в процеса на обученията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49777 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на РБългария. Конкретното място на изпълнение се предлага от изпълнителя.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Срок за получаване на оферти: оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на срока указан в Раздел ІІІ от публичната покана, публикуванa на Портала за обществени поръчки, поддържан от Агенцията по обществени поръчки. Публичната покана е публикувана и в „Профила на купувача” на официалната страница на НАП. II. Срок на валидност на офертите: участникът следва да определи срок за валидност на офертата си не по-малък от 90 (деветдесет) дни от датата на изтичане на срока за получаване на офертите. Срокът на валидност следва да е посочен в офертата. III. Изисквания за участие: 1. Подаване на оферта в посочения от възложителя срок. 2. Офертите трябва да съдържат следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; координати за връзка (телефон, факс, адрес за кореспонденция и координатор за изпълнението); • предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на възложителя; • ценово предложение, (съгласно приложения образец). Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка e 49 777 лв. без ДДС, съответно 59 732,40 лв. с ДДС. • декларация за конфликт на интереси (съгласно приложения образец); • декларация за декларация за конфликт на интереси (съгласно приложения образец); • декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1 и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; • подписан от участника списък на членовете на екипа, придружен от професионални автобиографии на всеки един член на екипа, подписани от лицата и заверени копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на включените в списъка лица.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/07/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите участникът следва да формира екип от поне двама експерти (преподаватели). Предложените експерти (преподаватели) трябва да притежават посочените от възложителя минимални квалификация, образование и опит, за изпълнение на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка. Екипът на изпълнителя следва да включва следните експерти: Експерти (преподаватели), Отговарят за изготвянето на учебната програма и пакета с учебни материали. Участват в провеждането на обученията, съгласно учебната програма, предложена от Изпълнителя. Образование и квалификация: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”. Професионален опит : Преподавателят, който ще проведе обучение на тема: „Реализация на конфискувани/отнети/изоставени в полза на държавата благородни метали и/или изделия със и от тях” трябва да отговаря на следните минимални изсквания за проф.опит:мин.3 проведени обучения и/или мин.3 изнесени лекции и/или изготвени мин.2 експертизи в конкретната сфера за идентификация и оценка на благородни метали, възложени му от съдебни и административни органи, банки и др. Преподавателят, който ще проведе обучение на тема: „Реализация на конфискувани/отнети/изоставени в полза на държавата скъпоценни камъни и/или изделия със и от тях” трябва да отговаря на следните минимални изсквания за професионален опит: мин.3 проведени обучения и/или мин.3 изнесени лекции и/или изготвени мин.2 експертизи в конкретната сфера за идентификация и оценка на скъпоценни камъни, възложени му от съдебни и административни органи, банки и др. Координатор на обученията Сътрудничи с определения от Възложителя координатор, отговаря за планиране, координиране и цялостна организация на обучението, обработване на анкетни карти/обратна връзка от участниците в обучението, издаване на удостоверения за преминат курс на обучение и изготвяне на доклади до Възложителя. При необходимост, функцията на координатор на обученията може да бъде съвместявана от някой от включените в екипа преподаватели. Предложеното от Изпълнителя лице за координатор, в случай, че не съвпада с някой от включените в екипа преподаватели, следва да е участвал в изпълнение на проекти за организация на обучения (поне един). Др.експерти: При възникнала необходимост Участникът може да осигури и други експерти за успешното реализиране на проекта, които да отговарят на изискванията на Възложителя, без това да води до промяна във финансовите условия на договора. За доказване на поставените минимални изисквания, следва да бъдат представени документи, съгласно Изисквания за участие - Приложение № 2 към публичната покана Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска цена". Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и условията за сключване на договор, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/07/2014