ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЩИНА БРЕЗОВО, ул."Г.Димитров" №25, За: инж.Борис Стоянов Гърков, Р.БЪЛГАРИЯ 4160, БРЕЗОВО, Тел.: 03191 2708, E-mail: oba_brezovo@abv.bg, Факс: 03191 2031
Място/места за контакт: Сградата на Общинска администрация
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.brezovo.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обществената поръчка се провежда с цел избор на изпълнител на обект: “Благоустройство и озеленяване на УПИ І-2123 “Парк” в кв.62 по плана на с.Чоба, Община Брезово”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45233161, 43325000
Описание:
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Оборудване за паркове и площадки за игри
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Видовете дейности, които се предвижда да се изпълнят са описани в количествената сметка към работния проект на обекта. Количествената сметка е публикувана в «Профила на Купувача» на интернет- сайта на Възложителя. Прогнозната стойност на обекта е 200 000 лв. с ДДС. Офертите със стойности по високи от 200 000 лв. с ДДС ще бъдат отстранини от комисията за избор на изпълнител.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът трябва да представи оферта, напълно съответстваща на Указанията за подготовка, съдържание и подаване на офертите, публикувани на «Профила на Купувача» на интернет- сайта на Възложителя. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа минимум следните документите: 1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 2. Декларация по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП - Приложение № 1. 3. Декларация по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП - Приложение № 2. 4. Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП - Приложение № 3. 6. Декларация за приемане условията на Договора - Приложение № 4 7. Декларация за извършен оглед на обекта и запознаване с работния проект - Приложение № 5 8. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация 9.1. Декларация – списък на основните договори за строителство сходно с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години - Приложение № 6. 9.2. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на Първа група, Пета категория. 10. Доказателства за икономическото и финансовото състояние 10.1. Информация за общия оборот и оборота за строителство сходно с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2011, 2012, 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Приложение № 7 11. Техническо предложение - Приложение № 8; 12. Ценова оферта - Приложение № 9; 13. Количествено - стойностна сметка - Приложение № 10; 14. Административни сведения - Приложение № 11; 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Максималният срок за изпълнение на СМР- предмет на договора е до 90 календарни дни от датата на откриване на строителната площадка с протокол образец 2 и определяне на строителна линия и ниво.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Основната цел при съставянето на методиката и показателите за оценяване е да бъде избрана икономически най-изгодната оферта, т.е. участник, чиято оферта в най-голяма степен отговаря на предварително обявените от Възложителя изисквания.
Оценяването и класирането на офертите се извършва в следната последователност :
1. Показател 1 /П1/ - Предлагана цена за изпълнение – 40 точки
Същата се оценява по формула, както следва:
П1 = min предлагана цена х 40, където:
предложена цена
- min предлагана цена – най-ниската цена, предложена за изпълнение на поръчката;
- предложена цена – конкретната предложена цена от участника за изпълнение на поръчката, чиято оферта се оценява. Числото 40 е коефициент на тежест.
2. Показател 2 /П2/ - Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки.
П2 = Ср минимален х 10, където:
Ср предлаган
- Ср минимален - най-краткият предложен срок на изпълнението;
- Ср предлаган - конкретен срок, предлаган от участника, чиято оферта се оценява.
Числото 10 е коефициент на тежест.
Забележка: Срокът за изпълнение на СМР да се представи в календарни дни. Срокът за изпълнение не може да бъде повече от 90 календарни дни.
3. Показател 3 /П3/ - Гаранционен срок – 10 точки.
П3= Предлаган гаранц. срок х 10, където:
mах гаранционен срок
- Предлаган гаранц. срок –срокът на изпълнените СМР от оценявания участник;
- Мах гаранционен срок – предложеният най-дълъг гаранционен срок
Забележка: Сроковете се представят в календарни години и не могат да бъдат по-кратки от нормативно определените срокове в Наредба № 2 от 31 юли 2003г.
4. Показател 4 /П4/ - Стратегия за изпълнението на обществената поръчка – 40 точки: Представлява описание на цялостния процес на изпълнението на обществената поръчка, основният подход, етапите и дейностите по време на изпълнение на строителството, начина на комуникация между потенциалните изпълнители и Възложителя и вътрешния контрол, който изпълнителя ще осъществява. Идентификация и описание на евентуалните рискове, които биха могли да повлияят върху качественото и навременно изпълнение на договора и съответно предлагане на ефективни мерки за тяхното преодоляване. Оценката по този показател се формира от следните елементи:
1. Описание на цялостния процес на изпълнение, подход и дейностите за изпълнение на отделните етапи от строителството;
2. Комуникацията между изпълнителя и останалите участници в инвестиционния процес и вътрешен контрол на изпълнителя;
3. Идентифициране на евентуалните рискове и стратегия за справяне с тях;
Оценяването на Стратегията се извършва в съответствие с Методиката по общо решение на комисията за всеки отделен участник.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Проектната документация на обекта е на разположение /до 07.07.2014 г. вкл./ за разглеждане в административната сграда на Община Брезово всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:30 часа. Участниците в процедурата следва да се запознаят на място с работния проект на обекта и да удостоверят това с попълнено и подписано Приложение № 5.
Приложенията към публичната покана могат да се получат чрез "профил на купувача".
Договора със спечелилият участник в процедурата ще влезе в сила след осигурено целево финансиране на обекта /не по късно от 15.09.2014 г./, превеждане на аванс по договора и откриване на строителната площадка с протокол обр. 2 и определяне на строителна линия и ниво. При липса на целево финансиране на обекта, след 15.09.2014 г. сключеният договор губи правното си действие и се прекратява.При липса на финансиране of 15.09.2014 г. подписаният Договор става недействителен съгласно разпоредбите на ЗЗД.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: