Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова – Експерт „Търговия” / Иван Николов – Експерт „Търговия - ДО” – отдел „Инвестиции”, РБългария 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3006/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел в промишлеността „Търговски”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на едногредов мостов кран 8 тона” - рег.№117/2014г. - ПП Предмет на поръчката е доставката, монтажа и пускането в експлоатация на едногредов мостов кран 8 тона. Техническите характеристики, които трябва да притежава крана и условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническа спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе в поканата. Трябва да се участва за цялостното изпълнение на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42414500

Описание:

Мостови кранове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 (един)) брой

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територия на Възложителя - рудник „Трояново Север”– с. Ковачево, съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2.Технически изисквания към производителите и участниците: производителите на предлаганите кранове трябва да са сертифицирани или да са в процес на сертификация по ISO 9001:2008 или еквивалентен на него стандарт /доказва се с копие на сертификата, с превод на български език или с потвърждаващо писмо/. Участниците, които са само доставчици, да са упълномощени от производителя да го представляват, включително и за монтажа и гаранционната поддръжка /удостоверява се с пълномощно или договор, с превод на български език/ 3. Срок за изпълнение на поръчката: до 90 календарни дни след датата на сключване на договор. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след фактуриране, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ, че Изпълнителят е изпълнил всичките си задължения по сключения договор. Фактурата се приема след подписване на приемо-предавателния протокол. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/07/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/07/2014