ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на проучвателно-проектантски работи и строителство /инженеринг/ на обект: „Пропадане на пътно платно при км 4+250 на републикански път ІІІ-4404 „Габрово-Трънито-Дебел дял”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000 (IA01)
Описание:
Строителни и монтажни работи
(Проектиране и конструиране
)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
- Оборот от проектиране и строителство, сходни с предмета на обществената поръчка ( дейности свързани с проучване, проектиране и строителство на геотехнически обекти в участъци, засягащи пътища от Републиканската пътна мрежа), сумарно за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013) не по-малко от 500 000,00 (петстотин хиляди) лв. без ДДС;
-Икономическото и финансовото си състояние участниците доказват със заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен:
Заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013); заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013) ;
Заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013).
-Информация за оборота от проектиране и строителство, сходно с предмета на поръчката ( дейности свързани с проучване, проектиране и строителство на геотехнически обекти в участъци, засягащи пътища от Републиканската пътна мрежа), за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя по образец и се доказва чрез референции (препоръки) за добро изпълнение, в които се посочват предмета на съответния обект, Възложителя, стойността на договора, датата на сключване, периода на изпълнение на договора, мястото на изпълнение на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
-Общо за последните 5 (пет) години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013) да са изпълнили поне 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката ( дейности свързани с проучване, проектиране и строителство на геотехнически обекти в участъци, засягащи пътища от Републиканската пътна мрежа). Изпълнението на договорите се доказва с представяне на заверено копие на издадена Референция за добро изпълнение на Участника от съответния Възложител по договора.
-Минимални изисквания към екипа, с който участниците следва да разполагат при разработването на проектната документация : инженер геолог – 1бр., пътен инженер – 1бр., строителен инженер (конструктор) – 1бр., инженер геодезист – 1бр., като всяко от посочените лица има професионален стаж минимум 5 години. За проектантите от екипа да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност.
-Участниците следва да разполагат със собствена сертифицирана лаборатория или да имат сключен договор за ползването на такава.
-Да разполагат с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството;
•ръководител на Строежа - да е с специалност „Пътно строителство", „Транспортно строителство" или „ССС“ и да има минимум 5 години трудов стаж по специалността.
•ключовите специалисти:
(1)инженер конструктор – 1бр., - да е с специалност „ Транспортно строителство”. Да притежава трудов стаж по специалността не по-малко от 5 години и специфичен опит на подобни обекти не по-малко от три години;
(2)инженер геодезист – 1бр. да е с специалност „Геодезия”. Да притежава трудов стаж по специалността не по-малко от пет години;
(3)инженер геолог – 1бр., да е с специалност „Инженерна геология”, да притежава минимум 5 години трудов стаж по специалността;
(4)инженер по материалите – 1бр., да е с специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строи
За повече информация вижте Приложение А
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира.
Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
•документи по чл. 48 от ЗОП;
•оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, Гаранцията се представя в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение №20 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител.
2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.
3. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП, ако са приложими;
4. Оферта, съгласно Приложение № 4;
5. Декларация,че учасникът е запознат с договора(Приложение-6) - Приложение № 5;
6. Списък на основни договори , сходни с предмета на поръчката, през последните три години (20011, 2012, 2013) - Приложение № 7;
7. Банкова гаранция за участие по образец съгласно Приложение № 8 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
8. Оборот за последните три години (20011, 2012, 2013)г. и доказателства за изпълнение на дейности свързани с обществената поръчка- Приложение № 9;
9.Приложение 10 - За запознаване с обекта;
11.Приложение 11 - Екип за изпълнение на поръчката;
12.Приложение 12 -Съгласие за участие като подизпълнител ;
13.Приложение 13 - Биографична справка;
14.Приложение 14 - Лични данни;
15.Приложение 15 - За ангажираност на екипа;
16.Приложение 16.1 - ЗЗБУТ;
17.Приложение 16.2 - ЗЗБУТ;
18.Приложение 17 - Декл. материали;
18.Приложение 18 - Визи;
19.Приложение 19 - Солидарна отговорност;
20.Приложение 21 - Минимална цена на труд
21. Участникът може да добави друга допълнителна информация, включително свидетелства, дипломи, сертификати, брошури, които да удостоверяват, че участникът отговаря на условията на възложителя;
22. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника;
23. Описание на поръчката и изисквания по изпърнението и - Приложение А
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: