Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-yambol.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка чрез покупка и монтаж на външни и вътрешни гуми за леки, товарни автомобили и багери за нуждите на автомобилния парк на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

19511200, 34351100, 34352000

Описание:

Вътрешни гуми
Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми за носене на големи товари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката ще се изпълнява периодично съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Общата цена за изпълнение на поръчката се формира на база на единичните цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, по видове и количество заявени и монтирани гуми и действително изпълнени доставки. Стойността на поръчката се определя в лева, без включен ДДС и не може да надвишава 65 999.99 лева (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко сервизен център на Изпълнителя на територията на гр. Ямбол

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката участника да извършва доставка на нови гуми за леки, товарни автомобили и багери, произведени до 6 (шест) месеца преди датата на закупуване, по технически параметри, посочени в приложенията към настоящата покана за нуждите на автомобилния парк на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол след направена заявка от Възложителя. Не се допуска предлаганите гуми да са регенерат (пълен или частичен). Изисквания към участниците: Да разполагат със собствен и/или нает сервизен център на територията на гр. Ямбол, придружен със заверено копие от документ (нотариален акт, договор за наем или еквивалентен) доказващ собствеността и/или ползването на сервизен център, находящ се на територията на гр. Ямбол; Участниците да разполагат с техническото оборудване, машини и други съоръжения за изпълнение на обществената поръчка; Участниците да разполагат с квалифициран персонал - техническите лица, които ще обезпечат изпълнението на договора. Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Посочените цени трябва да включват всички разходи по доставката. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 60 (шейсет) дни от датата на издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..”. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника /по образец/. Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 3. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод; 4.Копие от документ (нотариален акт, договор за наем или еквивалентен) доказващ собствеността и/или ползването на сервизен център, находящ се на територията на гр. Ямбол; 5. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, машини и други съоръжения за изпълнение на обществената поръчка; 6. Декларация за наличния персонал, който ще отговаря за изпълнението на поръчката; 7. Административни сведения за участника – по образец;8. Техническо предложение -по образец;9.Ценово предложение - по образец. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на “ВиК” ЕООД на адрес: гр. Ямбол 8600, ул. “Д-Р П. Брънеков” № 20. Върху плика се посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Допълнителна информация и образци на документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/07/2014