Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Георги Карамешев, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: G_Karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Отпечатване и разпространение на наръчник“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22100000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническото задание. Прогнозна стойност е в размер до 8 149.29 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8149 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. В споразумението изрично се вписва, че обединението е създадено за тази обществена поръчка и до изпълнението й, съставът на обединението няма да се променя. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, то участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В споразумението се определя лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. „а“ – „д“, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника и документи доказващи техническите възможности и квалификация на участника. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва освен писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката, също така и да представи документите по т.т. 3, 7 и 8. В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларацията не се попълва и не се прилага. 10. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец. 11. Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец. 12. Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание и таблицата, неразделна част от него– Приложение № 1 13.Ценово предложение - по образец. 14.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици- по образец. 15. И всички други изискавания на Възложителя упоменати в Указанията за участие в процедурата и Техническото задание.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/07/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: Участниците трябва да имат общ оборот от дейността си през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 24 000.00 лв. без ДДС. Участниците трябва да имат оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), не по-малко от 16 000.00 лв. без ДДС. Доказателства за икономическото и финансово състояние: Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.). Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Попълнена от участника информация за общия оборот, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец. 2. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. Участниците в процедурата следва да представят референции за изпълнени договори за последните три години (считано до датата за подаване на оферти) за успешно изпълнени и завършени минимум 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката – представят се заверени от участника копия от референциите. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги, свързани с поне една от следните области: печатната реклама, издателската дейност, предпечатната подготовка и графичния дизайн, полиграфическото производство. Доказателства за това изискване: Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение за минимум 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Препоръките за добро изпълнение следва да са за договори, които фигурират в представения Списък – по образец на договорите сходни с предмета на обществената поръчка. В тези препоръки се посочват: включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/07/2014