Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Мирослава Маркова - гл. експерт отдел "Общинска собственост", тел. 082 881 616; Моника Петрова - младши експерт в отдел "Обществени поръчки", Община Русе, тел. 082 881 710, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е: Прилагане на енергиен мениджмънт в сгради общинска собственост. Пълно описание на обекта на поръчката: Намаляване на енергийното потребление на сгради, общинска собственост чрез прилагане на енергиен мениджмънт. Всички дейности се извършват на територията на град Русе. Обекти на настоящата поръчка са следните сгради, собственост на Община Русе: 1. Дом за стари хора "Възраждане", Русе, ул. "Алеи Възраждане" 86. 2. СОУ "Йордан Йовков", Русе, бул. "Цар Освободител" 117. 3. Детска ясла № 4, Русе, ул. "Муткурова" 78. 4. ЦДГ "Чучулига", Русе, ул. "Плиска" 100. 5. ЦДГ "Пролет", Русе, ул. "Котовск" № 6. 6. ПУ "Петър Берон ", Русе, бул. "Липник" 115. 7. ЦДГ "Здравец", Русе, ул. "Захари Стоянов" 36. 8. ОУ "Олимпи Панов", Русе, ул. "Сърнена гора" 36. 9. Спортен комплекс "Дунав". 10. Административна сграда, Русе, пл. "Свобода" 6 11. Административна сграда, Русе, ул. "Черно море" 2. 12. Административна сграда, Русе, ул. "Олимпи Панов" 6.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71000000, 09310000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Електрическа енергия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочената ориентировъчна стойност на поръчката е без ДДС. Кандидатите предлагат цена за извършване на цялата поръчка без да я разделят по обекти.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията към кандидатите са квалификационни, технически, икономически и такива, свързани с качеството. Технически условия за изпълнение на поръчката - Във връзка с изпълнението на целите на Община Русе, заложени в Плана за енергийна ефективност за периода 2014-2024 г., е необходимо да се предложат и приложат мерки за намаляване на енергийното потребление на гореописаните общински сгради посредством съвременните технически средства на енергийния мениджмънт.За постигане на целта на настоящата поръчка следва да се извършат всички необходими анализи, проучвания и дейности, които ще допринесат за постигането на общата цел.Минималният набор от дейности, които участникът следва детайлно да опише в своето предложение за изпълнение на поръчката е задължително да включва-Мониторинг/наблюдение, анализ, оценка и архивиране на данни/ на абонатните станции и отоплителни системи в сградите, предмет на настоящата поръчка; Регистрация на технически и технологични данни; Анализ и настройка на денонощни и седмични графици на отопление на сградите с централно топлоснабдяване; Оптимизиране на температурните режими на сградните отоплителни инсталации; Анализ и намаляване/елиминиране на източниците на големи топлинни загуби от отоплителните инсталации и/или през сградните обвивки; Краткосрочни анализи за оптимизиране на потреблението на енергия; Реализация на максимална част на възможностите с цел постигане на енергийни спестявания; Изготвяне на доклад за изпълнените дейности и реализираните икономии. Към офертата да се приложи опис на техническите средства, които възнамерява да използва ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, като детайлно се представят дейностите, които планира да извършва с всяко едно от тях и резултатите, които предвижда да се постигнат. Задължително да се предложи линеен график на планираните дейности. Квалификационни изисквания-Участникът следва да разполага с екип от правоспособни специалисти по следните части: Топлоенергетик - 2-ма; Топлотехник - минимум 2-ма; Електроинженер-минимум 2-ма; Строителен инженер - минимум 1. Минималните изисквания към специалистите са: Образователно - квалификационна степен - магистър; минимум 3 години опит по специалността; участие в минимум 3 проекта за енергиен мениджмънт и/или енергийни услуги. Най-малко трима от предложените специалисти да притежават УПК за извършване на обследване за енергийна ефективност по чл.23, ал.1, т.3 от Закона за енергийната ефективност. Участникът прилага списък на членовете на екипа за изпълнение на поръчката. Списъкът трябва да бъде придружен от персонални удостоверения за професионална правоспособност, копия на дипломи за завършено образование, трудови и/или служебни книжки, удостоверяващи опита по специалността, както и от декларация за ангажираност на експертите.Участникът следва да предложи за ръководител на екипа от специалисти лице, отговарящо на следните минимални изисквания - Висше образование - магистър; 5 години водещо участие/ръководител/главен инженер/главен енергетик или друга равностойна функция при изпълнение на проекти/дейности свързани с топлоснабдяване, енергиен мениджмънт, предоставяне на енергийни услуги.Участникът следва да приложи заверено копие на удостоверение/я за вписване в регистъра на лицата извършващи обследване на енергийна ефективност и сертифициране на сгради, съгласно Наредба РД-16-348/02.04.2009 г. Технически изисквания-Участникът следва да притежава следните специализирани уреди: инфрачервена термовизионна камера, преносим ултразвуков разходомер с опция за използване като топломер, преносим регистратор /data logger/ на стайна температура.Участникът може да предложи и други специализирани уреди, които ще спомогнат за изпълнение на поръчката. Притежанието на уредите се удостоверява с копие от фактурата за закупуването им и/или със запис в инвентарната книга на активите.Изискванията към качеството на изпълнение на поръчката са детайлно описани в Документацията за участие, достъпна на сайта на Възложителя. Продължава в "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Техническа оценка - 70 т. Ценова оценка - 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/07/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Икономически изисквания-Участникът следва да представи доказателства за изпълнени през последните 5 години /2009, 2010, 2011, 2012, 2013/ договор/и на обща стойност не по-малко от 174 000 лв. без ДДС, доказващи придобиване на опит във всяка от следните области: извършване на енергиен мениджмънт на сгради; предоставяне на енергийни услуги. Участникът следва да представи доказателства за изпълнени през последните 5 години /2009,2010,2011,2012,2013/ минимум три договора, доказващи придобиване на опит във всяка от следните области: Извършване на енергиен мениджмънт на сгради; Предоставяне на енергийни услуги. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица изискването се прилага за участникът като цяло.При участие на подизпълнители изискването се прилага съгласно чл.56 ал.2 от ЗОП. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: 1.Участниците в обществената поръчка следва да представят своята оферта в съответствие с изискванията на член 101 "в" и настоящата покана. 2.Участниците трябва да проучат внимателно и да спазват всички изисквания, които се съдържат в настоящата покана.3. Срок за изпълнение-8 /осем/ месеца от датата на влизане в сила на договора. 4.Начин на плащане - авансово 50% от стойността на договора, което се извършва посредством банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 календарни дни от влизане в сила на договора и предоставяне на фактура-оригинал. Окончателно плащане в размер на 50% от стойността на договора, което се извършва посредством превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 работни дни от предаване на финален доклад за свършената работа, подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на работата и след представяна на фактура в оригинал. Минимално съдържание на офертата: 1.Списък на приложените документи; 2.Данни за лицето, което прави предложението - посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението;3.Образец на оферта, публикуван на интернет адреса на Възложителя;4.Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка, публикувано на интернет адреса на Възложителя;5.Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност без ДДС, посочена в настоящата покана. 6.Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по-малко от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, както и всички образци, съдържащи се в Документацията за участие, достъпна на посочения адрес на Възложителя. Офертата се депозира в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва - наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail, описание на поръчката, съгласно раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/07/2014