ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев 1, За: Илия Велев, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884407, E-mail: ivelev@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: пл. Георги Измирлиев 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предоставяне на консултантски услуги за разработване на обща платформа и план за действие за интегриран и устойчив туризъм по проект Integrated Tourism Action Plans for SEE excellence, акроним InTourAct, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма за транснационално сътрудничество Югоизточна Европа 2007 – 2013, договор № SEE/D/0315/4.2/X
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71241000
Описание:
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В рамките на изпълнението на услугата е необходимо да бъде изпълнено следното:
– Да бъде събрана цялата необходима информация, гарантираща атрактивно представяне на възможностите на Благоевградска община;
– Информацията да бъде структурирана според изискванията на Възложителя на български и на английски език.
– да бъде организирано едно събитие за представяне на платформата, с минимум 30 участници;
– Изготвен доклад от проведеното събитие – на български и английски език, в 1 копие на харитиен носител и в електронен вариант;
– Подготвени и публикувани в местните печатни издания 3 (три) статии, представящи и промотиращи платформата;
– Преведен на български език и подготвен за разпространение електронен бюлетин.
– Подготвен доклад с анализ на потребителите и предложения за оптимизиране от Възложителя.
– Подготвени Указания и образци за изпълнение на дейността – на български и английски език, в срок не по-късно от 1 месец след сключване на договора;
– Help desk за партньорите в макро проекта до приключване на дейността – при необходимост.
– Подготвен SWOT анализ на територията на област Благоевград. Представен доклад на български и на английски език в 1 бр. копие на хартиен носител и в електронен вариант;
– Обобщени подготвените от партньорите анализи и интегрирани в един общ документ за обсъждане и приемане от транснационалния форум. Резултатите представени в доклад на български и английски език, в 1 бр. копие на хартиен носител и в електронен вариант.
– Подготвен Съвместен План за действие, на български език и на английски език представен на Възложителя в 1 копие на хартиен носител и в електронен вариант.
– Разработен и одобрен от заинтересованите страни местен План за действие, според методологията и стратегическата рамка, зададени в Съвместния План за действие – на български и английски език;
– Проведено 1 публично събитие за представяне и консенсусно одобрение на Плана с минимум 30 участници, представен доклад с резултатите;
– Предоставени консултации за координиране работата на партньорите по изпълнение на дейността и спазване на предвидените срокове;
– Събрана партньорската информация и подготвено обощение на резултатите от работата на местните екипи.
Срок за изпълнение на поръчката:
След подписване на договор с Изпълнителя, срокът за изпълнение обхваща оставащия период от време от срока за изпълнение на проект Integrated Tourism Action Plans for SEE excellence, акроним InTourAct, но не по-късно от 10.09.2014 г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всяка оферта трябва да съдържа:
– Списък на документите – Приложение № 1;– Оферта – Приложение № 2– Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение №3;– Административни сведения - Приложение №4;– Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър;– Декларация за участие на изпълнител - Приложение №5;– Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №6;– Списък на изпълнени договори с предмет извършване на анализи, проучвания, подготовка на стратегически документи, организиране и фасилитиране на публични дискусии за последните три години, считано от датата на подаване на офертата - Приложение №7; препоръки за добро изпълнение на договорите– Справка за специфичния оборот на участника за последните три приключили финансови години - Приложение №8;– ОПР и баланс за последните 3 години (2011, 2012, 2013 г.);– Предложение за изпълнение на поръчката - Приложение №9;– Автобиографии на експертите – Приложение №10; задължително трябва да бъдат придружени с копие от диплома за завършено висше образование, препоръки, копие от трудови/служебни, осигурителни книжки, копие от трудови или граждански договори, сертификати, удостоверения както и други документи по преценка на участника, доказващи професионалната квалификация и/или правоспособност на лицето.
– Ценово предложение - Приложение №11;– Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника).
–През последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012, 2013 г.) участникът да има оборот от предоставяне на услуги за извършване на анализи, проучвания, подготовка на стратегически документи, организиране и фасилитиране на публични дискусии в размер не по-малко от 30 000 (тридесет хиляди) лв.
Участникът трябва да разполага с екип от ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва:
А) Ключов експерт 1: Експерт анализатор и ръководител на екипа
Квалификация и умения - Висше образование – БАКАЛАВЪР по икономика, социология, публична администрация, бизнес администрация, статистика или друга сходна специалност Владеене на английски език минимум ниво В1, съгласно Европейската езикова рамка /CEFR/.Трудов стаж или професионален опит най-малко 3 години.
Специфичен професионален опит Опит в изработването и/или оценката на стратегически документи и/или анализи - доказва се с представянето на референции/препоръки/. Изисква се участие в минимум 1 проект.
Б) Ключов експерт 2: Експерт туризъм – 1 бр.
Квалификация и умения Висше образование – бакалавър по икономика, маркетинг, туризъм или друга сходна специалност; Владеене на английски език минимум ниво В1, съгласно Европейската езикова рамка /CEFR/.Трудов стаж или професионален опит минимум 1 година; Специфичен професионален опит- доказва се с представянето на референции /препоръки/; Участие в минимум 1 проект в областта на туризма – проучвания, изследвания, разработване на политики и стратегии, фасилитиране на дискусии и форуми, други, сходни с предмета на поръчката.
Към списъка на ключовите експерти, ангажирани в изпълнението на дейностите се прилагат задължително и документи, доказващи образователно – квалификационната степен на лицата, професионална автобиография с посочен професионален опит и копие от трудови/служебни, осигурителни книжки, копие от трудови или граждански договори, сертификати, удостоверения, референции, както и други документи по преценка на участника, доказващи професионалната квалификация на лицето. Участникът следва да представи всички изискуеми документи, доказващи профсионалната квалификация и опит на експертите при подаване. Непредставянето на изискуемите документи води до отстраняване на участника от по-нататъчно участие в процедурата. Участникът да е организатор или съорганизатор на поне едно мероприятие в сектор туризъм в национален или международен мащаб през последните три години (2011,2012,2013) - доказва се с референции от представители на бранша
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Методика за определяне на комплексната оценка
1.Показатели за оценяване:
(П1)Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в публичната покана.
(П2) Предложена от участника цена в лева без ДДС.
Комплексната оценка (КО) на офертата на кандидата се изчислява по формулата:
(КО)=(П1)+(П2);
КО има максимална стойност 100 точки
На първо място се класира участникът събрал най-много точки КО.
2.Относителни тегла на показателите за оценяване:
(П1)=60 точки, максимална стойност
(П2)=40 точки, максимална стойност
3.Указания за определяне на оценката по всеки показател:
3.1.(П1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката (60 точки)
По този показател ще се извършва оценка на съответствието на предложеното от участника подробно описание на организацията и методологията на работа с указанията на Възложителя, съобразно целите и дейностите на поръчката и изискванията на Възложителя.
Точките по този показател се разпределят както следва:
(П1)=(Обосновка на участника) + (Стратегия на участника)
П1=П1.1+П1.2
Съставните части на под показатели П1.1, П1.2 са посочени по-долу:
Обосновка на участника П1.1 До 30 т.
Разбирането на участника изцяло и напълно отговаря на изискванията на Възложителя и мнението му по основните въпроси, свързани с постигането на целите на договора е изчерпателно.
30 т.
Разбирането на участника в достатъчна степен отговаря на изискванията на Възложителя, но мнението по основните въпроси, свързани с постигането на целите на договора не е изчерпателно.
15 т.
Разбирането на участника не отговаря в достатъчна степен на изискванията на Възложителя и липсва мнение по основните въпроси, свързани с постигането на целите на договора е изчерпателно.
1 т.
Стратегия на участника(П1.2) До 30 т.
Отлично и изчерпателно описание на основните дейности включително начини и условия за изпълнението.
30 т.
Добро описание на основните дейности с добре разработени начини и условия за изпълнението.
15 т.
Описанието на основните дейности не е разработено подробно и не включва начини и условия за изпълнението им.
1т.
4.2.(П2)=минимална цена предложена цена/цена,предложена от участника х (40 точки), където „минимално предложена цена” е най-ниската предложена цена от участник, допуснат до участие и класиране. Цената, предложена от участника е цената, предложена от съответния участник, съгласно ценовата му оферта (в лева).
Ценовото предложение е с тегловен коефициент 40 % в общата оценка и се оценява с оценка, която се формира при спазване на следната формула:
(П2)= Минимална предложена цена х 40
Предлагана цена от участника
Комплексна оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: (КО)=(П1)+(П2)
КО има максимална стойност 100 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на изпълнението на проект: Integrated Tourism Action Plans for SEE excellence, акроним InTourAct, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма за транснационално сътрудничество Югоизточна Европа 2007 – 2013, договор № SEE/D/0315/4.2/X
Офертите ще бъдат отворени на 04.07.2014 година от 10.00 часа в зала 101 на Община Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: