ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Агенция "Пътна инфраструктура " - Областно пътно управление Ямбол, ул. "Димитър Благоев" №16, За: Екатерина Янева - началник отдел "Административно обслужване", РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 662312, E-mail: opu_yambol@abv.bg, Факс: 046 662311
Място/места за контакт: Областно пътно управление-Ямбол
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: www.api.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка с включен монтаж и гаранционно обслужване на 2 броя климатици – сплит система с вътрешно тяло за високостенен монтаж, подробно описани в техническа спецификация. В поръчката е включен и демонтаж на един климатик.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39717200
Описание:
Климатици
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Поръчката включва доставка и монтаж на 2 броя климатици – сплит система с вътрешно тяло за високостенен монтаж, от които 9000 BTU - 1 брой и 18000 ВТU - 1 брой, като преди монтажа на втория вид, поръчката включва и демонтаж на съществуваща климатична система-1брой.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административна сграда на ОПУ-Ямбол, находяща се на ул."Димитър Благоев" №16 в гр.Ямбол
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Оферираните климатици трябва да съответстват на изискванията на техническата спецификация и на действащите норми и европейските стандарти за този вид оборудване. 2.Климатиците се доставят досградата на ОПУ-Ямбол с транспорт на доставчика, като цената на транспорта се включва в крайната цената. 3.Участникът се задължава да извърши монтажа на климатиците при следните изисквания: а.Да не се нарушава целостта и оформлението на фасадата на сградата; б.Да няма стърчащи тръбни пакети; в.Вътрешната тръбна разводка да бъде в кабелен канал; г.Подходящо решение за отвеждането на конденза на фасадата; 4.Участникът е длъжен да осъществи и дейностите по монтаж и превеждане в работно състояние на всеки климатик, готово за приемане на мястото на монтажа. 5.След инсталиране на климатиците да се извърши обучение за работа с оборудването на на служителите, в чиито работни помещения са монтирани климатиците, както и на длъжностното лице отговарящо за оборудването на МТБ в ОПУ-Ямбол.6. Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на доставените климатици в рамките на гаранционния срок минимум 24 месеца; 7.Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на място като отстранява за своя сметка всички дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок. 8. Срок за отстраняване на възникнали повреди - до 3 работни дни след уведомяване за изпълнителя; 9. Климатиците трябва да са придружени с необходимите сертификати за качество и произход и документи за съответствие с приложимите стандарти. 10. Участникът е длъжен да представи техническа документация на климатиците и инструкция за използване на български език.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1.Предлагана цена - 60 точки.
2.Срок за изпълнение на поръчката - 10 точки.
3.Гаранционен срок - 20 точки.
4.Време за реакция за техническо обслужване - 10 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
На заинтересованите лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие, образци на документи и проект на договора, които са публикувани в профила на купувача на посочения в раздел І.1) Интернет адрес на Възложителя www.api.bg, в раздел Публични покани.
Всяка оферта, подадена от участник, трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Административни сведения – по приложения образец. 3. Документи, удостоверяващи търговско-правния статут на участника: за български юридически лица търговци - Удостоверение от Агенция за вписванията или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; за физическите лица – документ за самоличност; за чуждестранно юридическо лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод; За обединение, което не е юридическо лице се представя договор за създаване на обединението в оригинал или нотариално заверено копие, в който е предвидено разпределението на отговорностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението. 4. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, подписана от лицата по чл.47 ал.4 ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно лице или обединения на такива лица, декларацията за посочените обстоятелства се представят в легализиран превод. При участие на обединение, посочените декларации се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5. Декларация от участника за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършва, и дела на тяхното участие по приложения образец, както и декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в процедурата като такъв по приложения образец
6. Предложение за изпълнение на поръчката, изготвено по образеца в документацията и подписано от законния представител на участника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно.7. Ценово предложение за изпълнение на поръчката, изготвено по образеца в документацията, подписано от законния представител на участника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно.Декларация по образеца за запознаване с условията в документацията и за приемане на условията в проекта на договора.
Офертите на участниците следва да са с валидност 30 дни.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: