Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Петър Петров – инженер енергетик, отдел "Енергиен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3126/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Енергиен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на акумулаторни батерии и токоизправители, които ще заменят акумулаторните батерии с изтекъл ресурс на подстанции №№ 6; 7; 8 и 9 в рудник „Трояново-3”, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31440000

Описание:

Батерии


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Условията на доставка са DDP по Инкотермс 2010, гр. Раднево – складова база на Възложителя /отдел „Логистика и контрол”/. Място на монтаж и въвеждане в работа: на територията на Възложителя – рудник „Трояново-3”, с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 2. Да се представи сертификат от МВР-НИПАБ-НСПАБ относно противопожарната и аварийна безопасност на предлаганите акумулаторни батерии. 3. Производителя на предлаганите акумулаторни батерии и токоизправители, както и участника в процедурата да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. В случай, че предлаганите акумулаторни батерии и токоизправители са с различни страни на произход, то следва да се представят сертификати по ISO 9001:2008 или еквивалент издадени на името на производителя от всяка една посочена страна на произход. 4. Срок на договора – доставка до 90 /деветдесет/ дни от датата на подписването му, монтаж и въвеждане в работа до 30 /тридесет/ дни след доставката съгласувано с Възложителя. 5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след цялостно изпълнение предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя, публикуван в профила на купувача. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2014