ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: Мила Янева-Миндова- Младши юрисконсулт "Обществени поръчки", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590992, E-mail: myaneva@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Отдел "ПНООП"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на работно облекло и облекло за нуждите на децата – потребители на услугата в рамките на проект: „Предоставяне на нови социални услуги в общността” по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси.” (ОПРЧР), Договор за изпълнение № BG051РО0001-5.2.12-0049-С0001, схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051РО001-5.2.12 “Да не изоставяме нито едно дете” – Компонент2: Разкриване на социални услуги в общността, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за регионално развитие
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
18110000, 18000000, 18800000, 18300000
Описание:
Работно облекло
Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Обувни изделия
Облекла
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предмет на възлагане на настоящата поръчка е избор на доставчик за извършване на „Доставка на работно облекло и облекло за нуждите на децата – потребители на услугата в рамките на проект: „Предоставяне на нови социални услуги в общността” по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси.” (ОПРЧР), Договор за изпълнение № BG051РО0001-5.2.12-0049-С0001, схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051РО001-5.2.12 “Да не изоставяме нито едно дете” – Компонент2: Разкриване на социални услуги в общността, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за регионално развитие
Необходимо е да бъде доставено: За нуждите на децата потребители- нощници, чехли за баня, домашни чехли, спортен екип, пътни чанти. За служителите е необходимо да се достави престилка работен костюм, работни чехли, работни обувки, работни елеци, тениски.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
• През последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) участникът да има оборот от извършване на доставки на артикули сходни с предмета на поръчката 30 000,00 ( тридесет хиляди ) лева без ДДС.
• През последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне 2 (два) договора с предмет сходен с предмета на поръчката, независимо от източника на финансиране;
Сходени с предмета на настоящата обществена поръчки са договори за доставка на работно облекло.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката документите за доказване на техническите възможности се прилагат и за подизпълнителите, като те трябва да са извършили поне един договор с предмет доставка на работно облекло, а финансовото изискване за оборот се прилагат съобразно вида и дела.
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице документите за доказване на техническите възможности и квалификация се представят само от лицата, от които ще се доказва критерият за подбор, а изикванията ще се прилагат спрямо обединението като цяло.
Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на техническите възможности и квалификация са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Доставените артикули да са, без дефекти;
Участникът трябва да гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение в качеството, удостоверено с нарочна декларация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пликът трябва да съдържа следните документи: • Списък на документите съдържащи се в офертата- Приложение № 1; • Оферта – Приложение № 2; • Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение №3; •Административни сведения - Приложение №4; •Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър; • Декларация за участие на подизпълнител - Приложение №5; • Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №6; •Списък на изпълнените договори сходни с предмета мна настоящата публична покана за последните три години , считано от датата на подаване на офертата - Приложение №7; препоръки за добро изпълнение на минимум 2 договора-• Справка за специфичния оборот на участника за последните три приключили финансови години - Приложение № 8; • ОПР и баланс за последните 3 години (2011, 2012, 2013г.) • Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 9; • Ценово предложение - Приложение № 10; •Проект на договор - Приложение 11• Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника);Приложение № 12 Декларация за подмяна на артикули с отклонение в качеството. Приложение № 13 Декларация за приемане условията на договора • Други, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата; От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в тази Документация. Получените оферти за изпълнение на услугата ще бъдат разгледани на 01.07.2014 г. от 10:00 часа в зала 210 на община Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: