Версия за печат

BG-Монтана

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура" Областно пътно управление -Монтана, бул.Хр.Ботев" 65, За: Ивайло Спасов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 300908, E-mail: opumontana@abv.bg, Факс: 096 300906

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Правно обслужване на областно пътно управление -Монтана, включващо становища, консултации и предложения за решения по правни спорове, проекти и правни актове, подготовка на документация за възлагане на поръчки по реда на Закона за обществените поръчки, както и процесуално представителство и защита пред компетентните съдилища и други юрисдикции в страната.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79000000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 година

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Монтана

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Правни консултации при поискване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ веднага, включително и на място, когато консултациите не изискват извършването на справки, проучване на документи, факти и др. обстоятелства от значение за консултирания въпрос. Когато консултацията не е срочна и налага проучване на документи, фактически положения, извършването на справки и др., ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е длъжен да започне възложената работа в подходящ срок, но не по – късно от два дни от предоставянето на необходимите документи. Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедури по реда на Закона за обществените поръчки и на основание дадени пълномощия за възлагане на поръчки от УС на А”ПИ”. Спазване на конкретно уговорените срокове, когато исканата консултация е срочна, или когато уговореният срок по обективни причини не може да бъде спазен да уведомява своевременно ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за това и да уговаря нов срок. Подготовка на проекто – договори, писма, молби, жалби, становища и други книжа и документи, касаещи правни проблеми и въпроси. Да пази в тайна фактите и обстоятелствата, станали му известни в процеса на работа по този договор, включително и след прекратяване за срок от три години. Да извършва възложената юридическа работа съобразно професионалния си опит, знания и умения, като се старае да постигне максимални резултати. Броят и характерът на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ може да бъде променян с двустранно писмено споразумение, при настъпване на предпоставки за такива промени. Да изготвя молби, жалби, да завежда и отговаря по искове, по които Възложителят е страна до окончателното приключване на спора с влязъл в законна сила съдебен акт. Да изважда изпълнителни листове и оказва съдействие на Възложителя при извършването на всички правни и фактически действия по събиране на просрочени задължения от страна на всякакви длъжници към ведомството. След приключване на съдебното производство по образувани от и срещу Агенция „Пътна инфраструктура” дело, с доклад същото да се представи на Възложителя по договора, който от своя страна има задължението да уведоми в съответствие с Вътрешните правила и актове на Агенция „Пътна инфраструктура” дирекция „ОППО”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/06/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите се представят в деловодството на ОПУ-Монтана на адрес : гр. Монтана, бул. Христо Ботев 65, етаж II, стая 9 в срок до 17.00 часа на 26.06.2014г. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика учасникът посочва предмета на поръчката, името и адреса на участника за кореспонденция. Офертата трябва да бъде подписана от оферента или от лицето, което по закон го представлява. Подадените оферти се вписват по реда на тяхното постъпване, като върху плика се отбелязва входящия номер при получаването им в деловодството. Възложителят няма да приема и ще връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан или скъсан плик, като това обстоятелство се отбелязва. Изисквания към офертите и указания за подготовката им Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да подготвят своята оферта в съответствие с настоящата документация. Всеки участник има право да представи само една оферта.Всички документи в офертата трябва да бъдат на български език. Изисквания към участниците В обявената процедура може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. Участникът трябва да бъде лице с юридическа правоспособност, с юридически стаж не по-малко от 5 години, вписано в Адвокатска колегия, както и чуждестранно физическо лице с призната юридическа правоспособност съгласно българското законодателство. Необходими документи за участие 1. Копие от документ за самоличност на участника; 2.Документ, удостоверяващ вписването на участника в Адвокатска колегия. 3.Копие от Удостоверение за придобита юридическа правоспособност в РБългария, издадено от Министерството на правосъдието; 4. Заверено за текущата година копие от адвокатската карта на участника. 5. Удостоверение за регистрация по Булстат 6. Документ, удостоверяващ юридическият стаж на участника по предмета на поръчката / копие на трудова книжка или друг документ за юридически стаж/ 7.Декларация от участника за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от Закона за обществените поръчки, Декларация от участника по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5 т. 2 от ЗОП, Декларация от участника по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (Прил.1,2 и 3) 8.Оферта (Приложение №4) Да се потвърди срока за изпълнение от 1 година в образеца на офертата. Да се посочи срока за валидност на офертата, но не по малък от срока на Възложителя – 90 дни. 9.Ценова оферта /запечатана в плик “Предлагана цена”/ (Приложение № 5) 10.Попълнен /без нанесена цена/ и парафиран проекто -Договор за възлагане на обществената поръчка (Приложение № 6) 11. Декларация от участника по Закона за защита на личните данни (Приложение № 7) 12. Декларация от участника за запознаване с условията на проекта на договор за обществената поръчка (Приложение № 8) 13.Банкова гаранция за участие (Приложение № 9) 14.Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити 15.Изрично нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции 16.Когато участникът е чуждестранно физическо лице, се прилага разпоредбата на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. 17. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Условия и ред за провеждане на процедурата Назначаването на комисията за оценка на офертите се извършва по реда и условията на Гл. 8а от ЗОП. Комисията класира участниците според предложените цени на офертите, като на първо място се класира участника, предложил най-ниска цена; Общата цена не може да надвишава бюджетната рамка на Възложителя за настоящата поръчка – в размер до 7 200 /седем хиляди и двеста/ лв. без ДДС за срок - 1 година, както и не може да бъде по-нисък от размера посочен в чл.6, т.11 на Наредба № 1 за минималните размери на адвокатските възнаграждения.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/06/2014