Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Веселин Василев – главен инженер мрежа СН и А, отдел "Енергиен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3154/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Енергиен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт (възстановяване) на изгорели степени: първа, втора и трета степен от пускови съпротивления чешко производство за двигател тип: JGD 71076; 1000 kW; 6kV; 114,2 А; 990 об/минута; U2=1310 V; I2=474 А, на задвижваща станция 2250. Тип на съпротивлението: А-14. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Услугата се извършва с материали предоставени от Възложителя. Ремонтираните степени на пусковите съпротивления ще бъдат използвани за подмяна на изгорели такива по задвижващи станции работещи в РТНК-3 на рудник „Трояново-1”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50532000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически машини, апарати и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Срок на договора - до 2 /две/ години от датата на подписването му или до достигане на максималната общата стойност на договора в размер на 66 000 лв /шестдесет и шест хиляди лева/ без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Ремонт (възстановяване) се извършва при нужда след заявка от Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Ремонтът /възстановяването/ се извършва на територията на Изпълнителя.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. 3. Участниците да имат опит по ремонтните дейности на сухи пускови съпротивления за двигатели средно напрежение с мощност над 500 kW /доказва се със списък съдържащ поне 1 /една/ извършена услуга с обхват предмета на поръчката, придружен с референция от Възложителя за добро изпълнение на извършената услуга/. 4. Предвижда се задължителен оглед на съоръжението от страна на участниците 3 /три/ дни преди изтичане на срока на обявата. /Извършения задължителен оглед се доказва, като в офертата се представи двустранно подписан протокол (свободен текст) между представители на Възложителя и Участника/. Лице за контакт във връзка с провеждане на огледа: Веселин Василев - главен инженер мрежа СН и А, отдел „Енергиен”,, тел.: 0417/ 83305, вътр.: 3154. За осъществяване на огледа моля да уведомите посоченото лице за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочената дата за оглед. 5. Срок на договора - до 2 /две/ години от датата на подписването му или до достигане на максималната общата стойност на договора в размер на 66 000 лв /шестдесет и шест хиляди лева/ без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Срок за изпълнение на заявка за ремонт /възстановяване/ - до 45 /четиридесет и пет/ дни след подаване на заявката от Възложителя. 6. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейност по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/06/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя, публикуван в профила на купувача. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/06/2014