Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Теодора Кирова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: tkirova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Следгаранционна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в Столична община”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност е до 28 400 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на договора е две години.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Столична община

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към изпълнението на обществената поръчка: 1. Абонаментната поддръжка на автоматизираните системи за управление на административно обслужване на чакащи клиенти в Столична община, следва да включва: - месечна абонаментна поддръжка на система с едно билетно устройство; - месечна поддръжка на допълнително билетно устройство. 2. Преинсталация на системите, за които е установено, че не могат да продължат нормалната си работа в условията на определената локация - демонтаж и пренасянето на друго място с монтаж и настройка за работа на новото място. 3. Ремонт на системи, включително: - доставка на резервни части и нови елементи на системите; - доставка на консумативи (терморолки). 4. Консултации на място за извършване на възможни настройки и зареждане на консумативите за работа на системите (в рамките на посещенията за профилактика), консултации по телефон и отговори на зададени въпроси по електронна поща. 5. Извършване на безплатна първоначална профилактика на всички системи, за осигуряване на тяхната правилна работа, за което се подписва двустранен протокол. 6. Всички дейности по поддръжката и профилактиката на системите следва да се извършват по график, разработен от Изпълнителя и утвърден от Възложителя или от упълномощено от него лице. Абонаментната поддръжка на системите се извършва минимум четири пъти за срока на договора. 7. Билетните устройства, които са доставени и за които може да се извършва следгаранционна поддръжка са общо 47 бр., функциониращите устройства към момента са 17 бр., : - 11 бр. устройства в районните администрации; - 2 бр. устройства в НАГ; - 4 бр. устройства в районните подразделения на дирекция ПАМДТ. II. Изисквания към участниците: 1. Участникът трябва да има опит в съответствие с предмета на поръчката и да е изпълнил през последните 3 години, минимум 1(един) договор с предмет монтаж и/или поддръжка на автоматизирани системи за управление на административно обслужване на чакащи клиенти. 2. Участникът трябва да има оторизация за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката от производител на автоматизирана система. 3. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на предмета на поръчката - най-малко 2 специалиста с опит в доставката, монтажа и поддръжката на автоматизирани системи.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика за оценяване на офертите: По показател 1 – Предложена цена за абонаментна поддръжка Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за абонаментна поддръжка без ДДС. Оценките на участници се определят по формулата: ОАП = (ОАС минимална / ОАС участник * 16 + ОАБУ минимална / ОАБУ участник * 2)/18 където: ОАП – Оценка по показател „Предложена цена за абонаментна поддръжка” ОАС минимална – Най-ниската предложена цена за абонамент на система ОАС участник – Цената предложена от съответния участник за абонамент на система ОАС – цена съгласно т.1.1 от Приложение 2. ОАБУ минимална – Най-ниската предложена цена за абонаментна поддръжка на допълнително билетно устройство към система, ОАБУ участник – Цената предложена от съответния участник за абонаментна поддръжка на допълнително билетно устройство към система ОАБУ – цена съгласно т.1.2 от Приложение 2. По показател 2 – Предложена цена за ремонт (труд). Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за труд без ДДС. Оценките на участници се определят по формулата: ОЦТ = (ОНЦминимална / ОНЦучастник + ОЦЧ минимална / ОЦЧ участник)/2 където: ОЦТ – Оценка по показател „Предложена цена за труд” ОНЦ минимална – Най-ниската предложена начална цена за труд ОНЦ участник – Начална цената за труд предложена от съответния участник ОНЦ – цена съгласно т.3.1 от Приложение 2. ОЦЧ минимална – Най-ниската предложена цена за труд на час ОЦЧ участник – Цената за труд на час, предложена от съответния участник ОЦЧ – цена съгласно т.3.2 от Приложение 2. По показател 3 – Предложена цена за резервните части Оценката по този показател се извършва на база сумата от предложените от участника цени за резервните части без ДДС, съгласно т.4 от Приложение 2. Оценките на участници се определят по формулата: ОРЧ = ОСРЧ минимална / ОСРЧ участник където: ОРЧ – Оценка по показател „Предложена цена за резервните части” ОРЧ минимална – Най-ниската предложена обща цена за резервните части. ОРЧ участник – Обща цена предложена от съответния участник за резервните части По показател 4 – Предложена цена за един брой терморолка (консумативи) Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за един брой терморолка (консумативи) без ДДС, съгласно т.5.1. от Приложение 2. Оценките на участници се определят по формулата: ОТР = ОТР минимална / ОТР участник където: ОТР – Оценка по показател „Предложена цена за един брой терморолка” ОТР минимална – Най-ниската предложена единична цена за един брой терморолка (консумативи). ОТР участник – Цена предложена от съответния участник за един брой терморолка (консумативи). КО = ОАП х 65 + ОЦТ х 20 + ОРЧ х 10 + ОТР х 5 Участникът, предложил най-ниска комплексна цена се класира на първо място, а останалите участници се определят в низходящ ред в зависимост от получените оценки . Участникът, класиран от Комисията на първо място, се определя за изпълнител на обществената поръчка. При отказване на участника, класиран на първо място, да сключи договора за изпълнение на обществената поръчка, възложителят може да прекрати процедурата или да определи за изпълнител втория класиран участник и да сключи договор с него. В случай, че оценките на две или повече оферти са равни, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/06/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Оферта - Образец №1. 2. Ценово предложение -Образец № 2. 3. Списък – декларация с изпълнените договори през последните 3 години с спредмет сходен с предмета на поръчката и поне 1 референция издадена от възложител. 4. Заверено копие от оторизационно писмо или еквивалентен документ, издаден от производителя на системата или от официалния представител, че участникът може да осъществява техническа поддръжка и ремонт на системата. 5. Копие на трудова книжка и копие на сертификат за придобита квалификация за работа с автоматизирани системи за управление на административно обслужване на чакащи клиенти. ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразците и проекта на договора са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Профил на купувача" http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12). Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5 и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/06/2014