ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите по проект „Повишаване капацитета за работа с представители на медиите и подобряване на комуникационните умения на служителите в Министерството на правосъдието“, по договор № ЦА12-22-68/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” финансиран договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Конкретните дейности са описани в Техническoто задание. Прогнозна стойност е в размер до 1250 лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи:
-Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст., Оферта - по образец., Административни сведения за участника - по образец., Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. „а“ – „д“, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП – по образец. , Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност;Участникът следва да представи информация за общия си оборот за последните три финансови години. - зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 2 500 лв. без ДДС., Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.).Участниците следва да докажат за последните три години най-малко един сходен и/или подобен договор.- Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител./минимум копие на една референция/.-Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец.;Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец.; Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец.; Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание и таблицата, неразделна част от него– Приложение № 1;Декларация за липса на обстоятелства по чл. 106, чл. 107 и чл. 109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности - Образец № 10;Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - Образец № 11;Декларации от участника за липса на обстоятелства по по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.- по образец. ,Ценово предложение - по образец.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение. В екипа на участника трябва да има най-малко двама експерти, които следва да отговарят на следните изисквания:
Изисквания за образование, квалификация и опит:
- висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и/или „магистър” или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;
- участие в минимум 1 проект в областта на изготвянето, дизайна и отпечатването на информационни и рекламни материали.Справка-декларация, придружена от подробни автобиографии и копия на документи, доказващи образованието и опита на експертите, които ще участват при изпълнението на поръчката. За доказване на образованието се представя копие от диплома. За доказване на опита се представят копие от договори с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект. Представя се декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.
Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Дейности по информация и публичност с цел осигуряване и популяризиране целите по проект „Повишаване капацитета за работа с представители на медиите и подобряване на комуникационните умения на служителите в Министерството на правосъдието“. Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Всички документи се представят на български език.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: