Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министрество на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Проучване и анализ на действащите системи за съдебно изпълнение в страните членки на ЕС, изследване и обмен на европейски добри практики, свързани с изграждането на портал на съдебното изпълнение" по проект „Ефективно и прозрачно принудително изпълнение чрез изграждане на Портал на съдебното изпълнение, интегриран с националните и европейските електронни правни системи”, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63515000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обществената поръчка включва Дейност 4 от Проекта, със следните поддейности: 4.1. Проучване и анализ на действащите електронни системи за съдебно изпълнение в подобни структури в министерствата, отговарящи за правосъдието в страните членки на ЕС; 4.2. Изготвяне на препоръки за обмяна на добри практики на служители в Министерство на правосъдието, държавни съдебни изпълнители и частни съдебни изпълнители; 4.3. Работно посещение за изследване и обмен на европейски добри практики, свързани с изграждането на портал на съдебното изпълнение на служители в Министерство на правосъдието, държавни съдебни изпълнители и частни съдебни изпълнители в държава – членка на ЕС с най-близка до българската уредба, относно действащите системи за съдебно изпълнение за 4 участника за 4 дни.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32469 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи, съгласно документация и указанията за участие към същата: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до дата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител. В тези препоръки се посочват: включително стойностите, датите и получателите. 9. Участникът следва да представи обща справка-декларация, придружена от подробни автобиографии и копия на документи, доказващи образованието и опита на ръководителя и експерта, които ще участват при изпълнението на поръчката. За доказване на образованието се представя копие от диплома. За доказване на опита се представят копие от трудови/служебни книжки, списък на граждански и трудови договори с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., длъжностни характеристики, препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект. Представя се декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 10. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – по образец. 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. 12. Ценово предложение - по образец, придружено с хонорар сметка. 13. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 106, чл. 107 и чл. 109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; 14. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”; 15. Ценово предложение - по образец, придружено с хонорар сметка.; 16. Декларация по образец № 15. и всички други изисквания на Възложителя, съгласно документацията и указанията за участие към същата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Цена (К1) – 60 %, максимален брой точки 60. Най–ниската предложена цена се оценява с 60 точки. Останалите оферти се оценяват по формулата К1 = (Цmin/Цi)х60, където Цmin е най-ниската предложена цена, а Цi – цената предложена от i-тата оферта. Срок за изпълнение на поръчката (К2) – 40 %, максимален брой точки 40. Участникът предложил най–кратък срок за изпълнение на поръчката получава 40 точки. Останалите оферти се оценяват по формулата К2 = (Сmin/Сi)х40, където Сmin е най-краткия предложен срок за изпълнение на поръчката, а Сi е срок за изпълнение на поръчката, предложен от i-ата оферта. Комплексна оценка за всяка оферта се формира като сума от точките, получени от оценките по двата показателя по формулата: КО = К1 + К2 Максималната комплексна оценка е 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/06/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания: 1. Участниците следва да докажат за последните три години изпълнението на най-малко 2 (два) договора с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, съгласно дейностите в Техническото задание. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение. В екипа на участника трябва да има най-малко трима експерти, които следва да отговарят на следните изисквания: Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка, както и комуникацията с Възложителя. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование специалност „Право”, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина; - участие в най-малко 2 проекта, свързани с реализацията на проекти, съдържащи изследвания в областта на правото. Експерт 1, Юрист. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: - висше образование специалност „Право”, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина; - минимум 3 (три) години юридически опит; - участие в най-малко 2 проекта, сходни на предмета на настоящата поръчка, съгласно дейностите в Техническото задание. Експерт 2, Експерт при обмяна на опит. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика” или „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; - минимум 2 години опит в областта на организиране и провеждане на обучителни курсове и/или работни срещи, и/или кръгли маси и участие в минимум 2 проекта за обучителни курсове и/или работни срещи, и/или кръгли маси, единия от които извън страната. Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Проучване и анализ на действащите системи за съдебно изпълнение в страните членки на ЕС, изследване и обмен на европейски добри практики, свързани с изграждането на портал на съдебното изпълнение". Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/06/2014