Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален институт за помирение и арбитраж /НИПА/, ж.к.ОВЧА КУПЕЛ, ул. БОРЯНА № 59, бл. 215, част от ап.1 и ап.2, За: Аксиния Георгиева, България 1618, София, Тел.: 02 4253750, E-mail: nipa@nipa.bg, Факс: 02 4253760

Място/места за контакт: гр. София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nipa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nipa.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Услуга с предмет: Избор на изпълнител за предоставяне на услуги на НИПА, по 4 обособени позиции: Обособена позиция 1: Обучения по английски език, съгласно изискванията на Европейската езикова рамка; Предвидените обучения по Обособена позиция 1 включват четири модула, които покриват първите четири нива в съответствие със стандартите на ЕС за владеене на английски език, както следва: - Английски за начинаещи (обучение А1 и обучение А2) – 240 часа общо; - Английски за напреднали (B1 и B2) – 240 часа общо; Обособена позиция 2: Обучение за статистически анализ на показатели от поддържаните в НИПА бази от данни за колективните трудови договори и колективните трудови спорове , Предвиденото обучение има за цел да повиши уменията на служителите в ефективното използване на софтуер за съхранение, обработка и анализ на информацията от поддържаните от НИПА бази данни за колективни трудови договори и колективни трудови спорове. Обособена позиция 3: Организиране и провеждане на обучения за ефективност и ефективни комуникации на държавната администрация Предвидените дейности по Обособена позиция 3 включват две отделни поддейности, както следва: - Обучение в екипна ефективност; - Обучение в личностна ефективност; Обособена позиция 4: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включително изработване на материали и осъществяване на визуална идентификация относно проекта с финансовата помощ, получена от Европейския Социален Фонд и Оперативна програма “Административен капацитет”. Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект “Повишаване на компетентността и ефективността на администрацията на НИПА”, договор № А13-22-44/09.05.2014 г., по схема за финансиране по приоритетна ос „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13. Проектът е с продължителност 9 месеца - от 09.05.2014 г. до 09.02.2014 г. Целеви групи на проекта са Служители от администрацията на НИПА – 10 служители по трудово правоотношение.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80570000, 79341000, 79952000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция 1 - Обучения по английски език, съгласно изискванията на Европейската езикова рамка Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 1: 13 750,00 Обособена позиция 2 - Обучение за статистически анализ на показатели от поддържаните в НИПА бази от данни за колективните трудови договори и колективните трудови спорове Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 2: 5 666,67 Обособена позиция 3 - Организиране и провеждане на обучения за ефективност и ефективни комуникации на държавната администрация Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 3: 6 910,00 Обособена позиция 4 - Изпълнение на мерки за информация и публичност Прогнозна стойност в лева, без ДДС за Обособена позиция 4: 3 863,41

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30190 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, Р България

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Икономически и финансови възможности: В процедурата могат да участват лица, които са реализирани общо за последните три завършени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от сходни услуги* равен или по-голям от прогнозната стойност за позицията, за която се кандидатства. Доказва се с копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите и попълнени данни в декларация по образец. Прилагането на баланси и отчети за приходи и разходи не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър. *Под „сходни услуги“ в настоящата документация се разбират: За Обособени позиции 1, 2 и 3 – Услуги за организиране и провеждане на обучения и/или семинари за възрастни (лица над 18 г.); За Обособена позиция 4 – Услуги, свързани с изготвянето на рекламни материали, и осигуряване на информация и публичност. 2. Технически възможности: 2.1. През последните 3 /три/ години, считано от крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка, участникът следва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на минимум 2 /два/ договора, с предмет, сходен* с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с копия на препоръки за доборо изпълнение към всеки от представените от участника договори или други документи, доказващи вида на изпълнените дейности, и че договорите са изпълнени. *Под „сходни услуги“ в настоящата документация се разбират: За Обособени позиции 1, 2 и 3 – Услуги за организиране и провеждане на обучения и/или семинари за възрастни (лица над 18 г.); За Обособена позиция 4 – Услуги, свързани с изготвянето на рекламни материали, и осигуряване на информация и публичност. 2.2. Участникът трябва да докаже, че разполага с не по-малко от необходимите експерти, нужни за качественото изпълнение на обособени позиции 1, 2 и 3, както следва: 1. Ключов експерт „Ръководител екип“: - Квалификация – образователна степен – „магистър“ в областта на икономиката, социални дейности, публична администрация, хуманитарни науки или еквивалент; - Професионален опит – 5 години опит, свързан с организирането на обучения, семинари, кръгли маси - Специфичен опит – опит в организирането и/или координацията на минимум 2 семинара, кръгли маси и/или обучения на екипи за възрастни. Ръководителят на екипа е основно отговорен за цялостното изпълнение на договора, като минимум: осъществява координация и контрол на цялостния процес на подготовка на обучението, както и на цялостната логистична подкрепа на обучаемите и на обучението. 2.Ключов експерт „Обучител“ За обособена позиция 1: - Квалификация – образователна степен - „магистър“ със специалност английска филология и/или притежаващ международно признат сертификат за обучител по английски език (Кембридж, Оксфорд) или еквивалент; - Професионален опит – Най-малко 5 години опит, свързан с преподаване на английски език; - Специфичен опит – участие като преподавател в минимум 2 обучения на възрастни по английски език. За обособена позиция 2: - Квалификация – образователна степен - „магистър“ в областта на икономиката, Статистика и иконометрия, Бизнес информатика и комуникации или еквивалент; - Професионален опит – Най-малко 5 г. доказан опит в провеждането на обучения по статистика и внедряване на специализиран статистически софтуер; - Специфичен опит – Най-малко 3 г. доказан опит в изследвания и анализи на пазара на труда. За обособена позиция 3: - Квалификация – образователна степен - „магистър“ в областта на икономиката, социални дейности, публична администрация, психология, човешки ресурси или еквивалент; - Професионален опит – Най-малко 5 години опит, свързан с психология и/или човешки ресурси, и/или обучения, семинари за повишаване на личностови и ключови компетенции; - Специфичен опит - опит в провеждането на минимум 5 обучения в професионални умения, ключови компетентности, , от които минимум 2 обучения на възрастни; За кандидатите по Обособена позиция 4 не се изисква осигурен екип

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

По обособени позиции 1, 2 и 3: Показател 1: Цялостна стратегия на участника (Тп), с относителна тежест 50 Показател 2: Предложена от участника цена (Фп), с относителна тежест 30 Показател 3: Срок за организиране на обучения (Ср), с относителна тежест 20 По обособена позиция 4: Показател 1: Предложена от участника цена (Фп), с относителна тежест 35 Показател 2: Срок за изработка и доставка на информационни материали (Ср), с относителна тежест 65

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/06/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Необходими документи за участие в процедурата: 1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника и Оферта - (Образец 1 и 1А); 2) Административни сведения - (Образец 2); 3) Регистрационни документи на участника: 4) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – (Образец 3); 5) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 5 от ЗОП – (Образец 4); 6) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – (Образец 5); 7) Справка - декларация за общия оборот за последните три счетоводни години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. - (Образец 6); 8) Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е регистриран и е започнал дейността си, като минимум следва да е изпълнил поне 2 (два) договора към момента на откриване на процедурата - (Образец 7); Към списъка се прилагат Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите. В препоръките задължително трябва да са посочени: предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение, координати за връзка и дали договора е изпълнен качествено и в срок. 9) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата - (Образец 8). Към списъка трябва да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 10) Декларация за разположение на експерта – (Образец 9); Всички предложени експерти следва да имат договорни взаимоотношения с участника/член на обединението участник от преди подаването на офертата. Доказва се, чрез представянето на договор (трудов и/или граждански и/или др.), удостоверене от работодател или еквивалент, който се прилага към офертата на участника. 11) Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо офертата на участника (ако това лице не е законен представител, когато това е приложимо) – оригинал или нотариално заверено копие; 12) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители - (Образец 10); 13) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - (Образец 11) /когато е приложимо/. 14) Декларация от членовете на обединението – (Образец 12); 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – (Образец 13); 14) Предложение за изпълнение на поръчката – по образец №14 на Възложителя. Кандидатите по обособени позиции 1, 2 и 3 следва да представят и график за провеждане на обученията. 15) Предлагана цена - по образец №15 на Възложителя Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език; Всички документи в офертата, които не са на български език се представят и в превод. Ако участникът представя документи на чужд език, същите трябва да бъдат придружени с превод на български език, а в изрично посочените в ЗОП случаи, преводът трябва да бъде официален (56, ал.1, т.1 от ЗОП). Образците на приложенията, указания към участниците и техническата спецификация са публикувани в профила на купувача в официалния сайт на НИПА - http://www.nipa.bg/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/06/2014