Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Петър Петров – инженер енергетик, отдел "Енергиен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3126/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Енергиен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на триполюсни силови контактори ниско напрежение, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Контакторите са необходими за осигуряване работата на тежкото минно оборудване и рехабилитацията на Аs 5000.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31214000

Описание:

Апаратура за комутация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Производителя на предлаганите изделия да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. В случай, че предлаганите изделия са с различни страни на произход, то следва да се представят сертификати по ISO 9001:2008 или еквивалент издадени на името на производителя от всяка една посочена страна на произход. 3. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. 4. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: Възложителят ще отстранява офертите на участници, за които са налице основанията на чл. 118 от ЗОП. При възлагане на обществена поръчка, Възложителят ще отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от об-щата стойност на стоките, включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извърш-ва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за учас-тие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП, участниците представят документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на бъл-гарски лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език. 5. Всички изделия да са от една търговска марка. 6. Срок за изпълнение на поръчката – срок на договора - до 1 /eдна/ година от датата на подписването му или до достигане на общата стойност на договора, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Доставки по договора се изпълняват след заявка от Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка - до 21 /двадесет и един/ календарни дни след получаване на заявка от Възложителя (заявка от отдел „Логистика и контрол”, след заявки от рудниците и отдел „Енергиен”). 7. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/06/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/06/2014