Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Веселин Василев – главен инженер мрежа СН и А, отдел "Енергиен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3154/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Енергиен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на два броя вакуумни прекъсвачи 12 kV и три броя вакуумни контактори 7,2 kV. Условия за изпълнение на поръчката: Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя, освен изрично упоменатите в Техническата спецификация, които ще се предоставят от Възложителя. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Вакуумните прекъсвачи и вакуумните контактори са необходими за оборудване при рехабилитацията на As 5000 работещ в участък „РТНК-5” на рудник „Трояново-Север”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31214100

Описание:

Прекъсвачи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2 /два/ броя вакуумни прекъсвачи 12 kV и 3 /три/ броя вакуумни контактори 7,2 kV.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Транспортирането на прекъсвачите от базата на Възложителя до базата на Изпълнителя и обратно се осъществява от Изпълнителя за негова сметка. Местоположението на съоръжението на което ще се извърши ретрофита (доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация) е рудник „Трояново-Север”. Условията на доставка са DDP по Инкотермс 2010, в посоченото място за изпълнение на ретрофита.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. 3. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: Възложителят ще отстранява офертите на участници, за които са налице основанията на чл. 118 от ЗОП. При възлагане на обществена поръчка, Възложителят ще отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП, участниците представят документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език. 4. С цел уточняване на вида и начина на монтиране на прекъсвача в КРУ-то се предвижда задължителен оглед на съоръжението от страна на участниците 3 /три/ дни преди изтичане на срока на обявата. /Извършения задължителен оглед се доказва, като в офертата се представи двустранно подписан протокол (свободен текст) между представители на Възложителя и Участника/. Лице за контакт във връзка с провеждане на огледа: Веселин Василев - главен инженер мрежа СН и А, отдел „Енергиен”,, тел.: 0417/ 83305, вътр.: 3154. За осъществяване на огледа моля да уведомите посоченото лице за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочената дата за оглед. 5. Изделията предмет на поръчката да бъдат от една търговска марка. 6. Срок за цялостно изпълнение на поръчката - до 120 /сто и двадесет/ календарни дни от датата на сключване на договор. 7. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след цялостно изпълнение предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/06/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя, публикуван в профила на купувача. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/06/2014