Версия за печат

BG-Попово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Фондация "МИГ-Попово", ул. "Александър Стамболийски" № 2, ет. 4, За: Магдалена Радева, Р България 7800, Попово, Тел.: 0608 42726, E-mail: office@mig-popovo.com, Факс: 0608 42726

Място/места за контакт: гр. Попово, ул. "Ал. Стамболийски" № 2, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mig-popovo.com.

Адрес на профила на купувача: www.mig-popovo.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Фондация «МИГ-Попово», наричано по-нататък “Възложител”, организира възлагане на обществена поръчка с предмет: "Обучение на екипа, ангажиран с прилагането на Стратегията за местно развитие и обучение на местни лидери” в подкрепа изпълнението на Стратегията за местно развитие на Фондация «МИГ-Попово» . Изпълнението на Стратегията за местно развитие (СМР) се финансира от ос 4 - ЛИДЕР на Програмата за развитие на селските райони. Целта на Стратегията е територията на община Попово да се превърне в жизнена селска среда чрез целенасочени действия в партньорство на местната общност. Подробна информация за Стратегията на МИГ ПОПОВО може да се намери на интернет адрес: www.mig-popovo.com. Осъществяването на настоящата обществена поръчка ще доведе до придобиване на знанията за СМР от страна на членовете на УС, основния екип и местни лидери на МИГ ПОПОВО. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 (ОП 1): Обучение на екипа ангажиран, в прилагането на стратегията за местно развитие, включващо организирането и провеждането на 3 учебни модула за: • Модул 1 - Обучение на членовете на УС и основния екип за управление на промените; • Модул 2 - Обучение на членовете на УС и екипа относно възможности за финансиране на проекти посредством публично-частно партньорство ; • Модул 3 - Обучение на членовете на Настоятелство, УС и екипа чрез работно посещение в МИГ от ЕС за обмен на добри практики в областта на иновациите в селското стопанство. Обособена позиция 2 (ОП 2): Обучение на местни лидери, включващо организирането и провеждането на 4 учебни модула за: • Модул 1 - Обучение на местни лидери за прилагане на иновативни и креативни подходи при решаване на проблеми и стартиране на иновативни бизнес начинания; • Модул 2 - Обучение на местни лидери за прилагане на иновативни интегрални методи и практики при управление на местните общности; • Модул 3 - Обучение на местни лидери за изпълнение и отчитане на проекти към СМР; • Модул 4 - Обучение на местни лидери от уязвими групи /младежи, роми, жени/ за насърчаване на инициативност и предприемчивост за успешно местно развитие.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80000000, 80500000, 80510000, 80511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Точните параметри и изисквания са дефинирани в техническата спецификация по съответните обособени позиции в документацията на поръчката. Бюджета по ОП 1 е 27 916,66 лв. без ДДС и включва провеждане на следните учебни модули: • Бюджета по Модул 1 е 4 166,665 лв. без ДДС и включва - обучение на членовете на УС и основния екип за управление на промените; • Бюджета по Модул 2 е 4 166,665 лв. без ДДС и включва - обучение на членовете на УС и екипа относно възможности за финансиране на проекти посредством публично-частно партньорство; • Бюджета по Модул 3 е 19 583,33лв. без ДДС и включва - обучение на членовете на Настоятелство, УС и екипа чрез работно посещение в МИГ от ЕС за обмен на добри практики в областта на иновациите в селското стопанство. Бюджета по ОП 2 е 17 500,00 лв. без ДДС и включва провеждане на следните учебни модули: • Бюджета по Модул 1 е 7 500,00 лв. без ДДС и включва - обучение на местни лидери за прилагане на иновативни и креативни подходи при решаване на проблеми и стартиране на иновативни бизнес начинания; • Бюджета по Модул 2 е 7 500,00 лв. без ДДС и включва - обучение на местни лидери за прилагане на иновативни интегрални методи и практики при управление на местните общности; • Бюджета по Модул 3 е 833,33 лв. без ДДС и включва - обучение на местни лидери за изпълнение и отчитане на проекти към СМР; • Бюджета по Модул 4 е 1 666,67 лв. без ДДС и включва - обучение на местни лидери от уязвими групи /младежи, роми, жени/ за насърчаване на инициативност и предприемчивост за успешно местно развитие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45417 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на община Попово

NUTS:

BG334

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Критерии за подбор по 2-те обособени позиции: 1. За доказване на икономическото и финансово състояние на кандидатите (чл. 50) Изискуеми документи : „Информация за общия оборот на участника за услуги , които са предмет на поръчката” за последните три приключили финансови години (2011,2012,2013) – «подписана Декларация по образец представена в оригинал» Минимални изисквания : Кандидатът трябва да има минимален общ оборот за последните 3 приключили финансови години (2011,2012,2013), надхвърлящ 1 път прогнозната стойност на предмета на настоящата процедура. 2. За доказване на техническите възможности и/или квалификация на кандидатите (чл. 51) Изискуеми документи и информация: Списък на основните договор за услуги ( сходни с предмета на настоящата процедура), изпълнени през последните три приключили финансови години (2011,2012,2013), включително стойностите, датите и получателите - «подписана Декларация по образец представена в оригинал» Референция/и (препоръка/и) за добро изпълнение от предишни клиенти/възложители- оригинал/и или копие/я заверени с подпис, печат на кандидата и гриф „Вярно с оригинала”. Списък на екипа от ключови специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите, предмет на поръчката - «подписан Списък по образец представен в оригинал» Минимални изисквания : Кандидатът трябва да е изпълнил за последните 3 приключили финансови години (2011,2012,2013) поне 1 сходен с предмета на процедурата договор, на стойност минимум 50 % от стойността на офертата за съответната обособена позиция; Минимум 1 референция (препоръка) от предишен клиент/възложител за успешно реализирани услуги през последните 3 приключили финансови години (2011,2012,2013) за съответната обособена позиция; Минимум един от предложените ключови експерти има завършено висше образование, степен магистър или бакалавър с квалификация в областта на публичната администрация и/или икономика и/или финансите и/или човешките ресурси, и/или опит в проекти по ПРСР и/или опит в обучаваща организация. Участниците следва да представят в офертата си следните документи: 1. Оферта за участие с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани от участника (по Образец №1). 2. Копие от документа за съдебна регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; При участници обединения - освен горните документи за всеки от участниците в обединението се представя и договор, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.2 от ЗОП (по Образец № 2). При наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 Възложителят предвижда да отстрани конкретният кандидат от участие в процедурата. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1(свидетелство за съдимост), по чл.47,ал.2.,т.1 ( Удостоверение за несъстоятелност), по чл.47,ал.2.,т.3 ( удостоверение от НАП за липса на задължения). 4. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.47 ал.5 от ЗОП (по Образец № 3); 5. Техническа оферта за изпълнение на услугата (по Образец №4,4а,4б); 6. Ценова оферта за изпълнение на услугата (по Образец №5); 7. Списък на изпълнени договори през последните три години с предмет сходен на предмета на поръчката (по Образец № 6); 8. Списък на екипа от ключови специалисти, които ще отговарят извършване на дейностите, предмет на поръчката(по Образец № 7); 9. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот на участника за услуги , аналогични на обекта на поръчката за последните три финансови години (по Образец № 8);

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател - П (наименование) Относително тегло Максимално възможен брой точки Символно обозначение 1 2 3 4 1.Предложена цена – П 1 40 % (0,40) 40 П .ц. 2. Качество на техническото предложение – П 2 60 % (0,60) 60 К.т.п П 1 – предложена цена; П 2 – качество на техническото предложение Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО= П1 + П 2

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/06/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията по обществената поръчка и образците за попълване могат да бъдат изтеглени от "профил на купувача" в сайта www.mig-popovo.com. Офертите се подават отпечатани на хартиен носител на адрес: Фондация «МИГ-Попово» 7800, обл. Търговище, гр. Попово, бул. ”Ал.Стамболийски” 2, ет. 4. Участниците могат да подават оферти за една или за всички обособени позиции. Обръщаме внимание на кандидатите, които възнамеряват да подадат оферти по повече от една позиция на поръчката, че следва да представят един общ плик за всички позиции.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/06/2014