Версия за печат

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул."Хаджи Димитър" №2, За: инж.Ахмед мустафа, Р.България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Упражняване на строителен надзор съгласно ЗУТ проект „Подобряване облика на населените места и качеството на живот в община Самуил чрез рехабилитация на уличната мрежа“ с подобекти ул. "Хаджи Димитър", ул. "Вихрен", ул. "Здравец ", ул. "Цар Калоян" с. Самуил и ул. "Христо Ботев", ул. "Струма", ул. "Оборище" , ул. "Янтра" с. Владимировци”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Упражняване на строителен надзор при СМР за осем улици - ул. "Хаджи Димитър", ул. "Вихрен", ул. "Здравец ", ул. "Цар калоян" с. Самуил и ул. "Христо Ботев", ул. "Струма", ул. "Оборище" , ул. "Янтра" с. Владимировци

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Самуил и с.Владимировци, община Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на Участника: 1. Участникът (сумарно консорциумът/обединението) да има реализиран общ оборот от услуги за предходните 3 (три) приключили финансови години (2013, 2012 и 2011г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в общ минимален размер на 30 000,00 /тридесет хиляди/ лeва без ДДС. 2. Участникът (консорциума/обединението) да има положителен финансов резултат (печалба) общо за последните 3 (три) години (2013, 2012 и 2011г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден. 3. Участникът (всеки член на консорциума/обединението) да има застраховка за професионална отговорност покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.). Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника: 1. Годишен счетоводен баланс, финансов отчет за приходите и разходите оформени съгласно Закона за счетоводството за последните 3 (три) години (2013, 2012 и 2011г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. – копия, заверени от Участника. 2. Валидна застрахователна полица за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ – копия, заверени от Участника. 3. Декларация - Справка за общия оборот от услуги за предходните 3 (три) години (2013, 2012 и 2011г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Чуждестранни участници представян еквивалентни документи издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Минимални изисквания за техническите възможности и/или квалификация на Участника: 1. Участникът (сумарно консорциума/обединението) да е изпълнил строителен надзор на сходни с предмета на поръчката обекти на обща стойност не по-малка от 20 000,00 (двадесет хиляди) лева без ДДС, през последните 3 (три) години (към датата на подаване на офертата) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си . 2. Участникът (всеки член на консорциума/ обединението) да има лиценз за упражняване на строителен надзор със списък на правоспособните физически лица, чрез които ще осъществява дейностите по упражняване на строителния надзор на строежите по чл.167 от ЗУТ. 3. Участникът (сумарно консорциума/обединението) трябва да разполага минимум със следния ключов персонал описани в списъка на правоспособните лица към лиценза: 3.1. „Инженер пътно строителство” с образование висше, образователна степен магистър. 3.2. „Инженер-Геодезист” с образование висше, образователна степен магистър. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника: 1. Списък на основните договори за строителен надзор, сходни с предмета на поръчката, през последните три години (към крайния срок за подаване на офертите) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, придружени с препоръки (нотариално заверен препис) за добро изпълнение, съгласно ЗОП. 2. Валиден лиценз за упражняване на строителен надзор със списък на правоспособните физически лица, чрез които ще осъществява дейностите по упражняване на строителния надзор на строежите по чл.167 от ЗУТ – заверени копия от участника. 3. Списък на персонала който ще бъде ангажиран за изпълнение на поръчката придружен от документи (копия заверени от участника) удостоверяващи образователна квалификация. Чуждестранни участници представян еквивалентни документи издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/06/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- При неспазване на условията посочени в публичната покана и образците към нея участникът ще се отстранява от участие - Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите - Срок за изпълнение на поръчката – До изтичане на гаранционните срокове предвидени в офертата на изпълнителя за СМР. - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“ Подраздел, „Публична покана“ - Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията отнасящи се за тях посочени в ЗОП. - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. - Съдържание на оферта – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника: • Плик №2 съдържа - Ценово предложение–Образец№ 4 • Плик №1 съдържа: 1. Оферта за участие–Образец№1; 2. Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец№2; 3. Предложение за изпълнение на изискванията - Образец №3; 4. Административни сведения - Образец №5; 5. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№6; 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№7; 7. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№8; 8. Проект на Договор - Образец№9; 9. Техническа спецификация - Образец№10; 10. Банкова гаранция за авансово плащане - Образец№11; 11. Банкова гаранция за изпълнение - Образец№12; 12. Списък на основните договори - Образец№13; 13. Списък на персонала - Образец№14; 14. Декларация – справка за общия оборот - Образец №15; 15. Автобиография - Образец №16; 16. Декларация по чл.166, ал. 3 от ЗУТ - Образец №17; 17. Декларация за непрекъснато разположение - Образец №18; 18. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - задължителни за спазване образци към поканата 1. Оферта за участие–Образец№1; 2. Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец№2; 3. Предложение за изпълнение на изискванията - Образец №3; 4. Ценово предложение–Образец№ 4 5. Административни сведения - Образец №5; 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№6; 7. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№7; 8. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№8; 9. Проект на Договор - Образец№9; 10. Техническа спецификация - Образец№10; 11. Банкова гаранция за авансово плащане - Образец№11 12. Банкова гаранция за изпълнение - Образец№12 13. Списък на основните договори - Образец№13 14. Списък на персонала - Образец№14 15. Декларация – справка за общия оборот - Образец №15; 16. Автобиография - Образец №16. 17. Декларация по чл.166, ал. 3 от ЗУТ - Образец №17; 18. Декларация за непрекъснато разположение - Образец №18;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/06/2014