Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министрество на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Развитие и поддръжка на интернет страницата, която показва информация на гражданите по Закона за подпомагане и финансова компенсация на пострадали от престъпления"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72420000

Описание:

Услуги по интернет разработка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническото задание - Приложение № 1; Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 20 000,00 (двадесет хиляди) лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи, съгласно документация и указанията за участие към същата: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта - по образец. 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 8. Списък на основните договори за услуги с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко 2 препоръки за добро изпълнение. Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания: да е изпълнявал договори през последните три години подобни с предмета на поръчката и да е получил препоръки за добро изпълнение за най-малко 2 от договорите, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За подобни договори с предмета на поръчката се приемат: изготвяне и поддръжка на интернет страници. 9. Участникът в процедурата трябва да разполага с екип от специалисти за изпълнение на поръчката. Участникът представя списък по образец с оптимален по брой и подходящ по състав екип от специалисти, чрез които ще се изпълнява услугата, обект на настоящата обществена поръчка. В списъка да се посочат специалисти, разпределени по дейностите, обект на настоящата обществена поръчка. Не се допуска смяна на лицата от екипа, без разрешение на Възложителя. За всеки експерт да се приложи автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и др., която включва декларация, че съответния специалист ще бъде на разположение за срока на изпълнение на договора за обществената поръчка. 10. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – по образец. 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. 12. Ценово предложение - по образец, придружено с хонорар сметка. 13. Декларация по образец № 11. и всички други изисквания на Възложителя, съгласно документацията и указанията за участие към същата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/06/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Развитие и поддръжка на интернет страницата, която показва информация на гражданите по Закона за подпомагане и финансова компенсация на пострадали от престъпления". Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/06/2014