ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Текущо поддържане на озеленени площи за обществено ползване с прилежащите им алеи и детски площадки, дейности по премахване и подмяна на дълготрайна декоративна растителност на територията на град Габрово”, подробно описано в Описание предмета на поръчката Приложение №1, включително По Район Централна градска част /ЦГЧ/ (Приложения A1, B1, C1); По Район ЮГ (Приложения A2, B2, C2); По Район СЕВЕР (Приложения A3, B3, C3), Описание на видовете дейности извършвани в озеленените площи по месеци – ориентировъчно Приложение №2 и Технически спецификации и изисквания по отделни видове категории на озеленените площи Приложение №3.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
77300000, 77340000
Описание:
Услуги по озеленяване
Услуги по декоративно окастряне и подрязване на дървета и храсти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална стойност на поръчката: 66 000лв. (шестдесет и шест хиляди лева) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За допускане до участие в настоящата процедура всеки участник задължително представя:
1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице.
2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо лице или юридическо лице включени в обединението.
3. Обща оферта – по Образец №1
4. Техническо предложение - по Образец №2
5. Ценова оферта- по Образец №3
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по Образец №4).
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по Образец №5).
8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (по образец №6).
9. Декларация за приемане условията на проекта на Договор (по Образец №7).
10. Доказателства за технически възможности на участника:
10.1. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите – попълва се Образец № 8; Списъкът следва да е придружен от:
- Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в него – заверени от участника копия.
Минимални изисквания: Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката.
За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: „Поддържане на озеленени площи за обществено ползване”.
10.2. Заверени копия на документи, удостоверяващи, че Участникът разполага със собствена или ползвана на друго валидно правно основание техника, придружени с Декларация (Образец №9), съдържаща списък на техниката, която участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с минимум техника (собствена или наета) както следва:
Автовишка с работна височина до 32м – 1бр.;
Бензинови резачки – 5 бр.;
Бензинови косачки – 7 бр.;
Моторна коса – 2 бр.;
Храсторези – 4 бр.;
Телескопични триони – 2бр.;
Машина за обдухване – 2 бр.;
Машина за засмукване и раздробяване – 2 бр.;
Моторна фреза – 1бр.;
Пъноизкоренител – 1бр.;
Товарни превозни средства за пренос на отпадъци – 4бр.;
Цистерна за поливане – 2 бр.;
Дробилка за клони – 1 бр.
10.3. Декларация (Образец № 10), съдържаща списък на предложените експерти за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от:
- Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по (Образец № 11);
- документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни/осигурителни книжки, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи);
- Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката – (Образец № 12)
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с професионално подготвен инженерен и технически персонал за видовете дейности, включени в поръчката и да разполага минимум с:
1. Ландшафтен архитект или инж. озеленител: 1бр. – с образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър”, специалност „Ландшафтна архитектура” или „Озеленяване” или еквивалент и опит по специалността минимум 3 години.
Продължава в същия раздел Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
2. Експерт-координатор по безопасност и здраве: 1бр., притежаващ актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве или еквивалентно
10.4. Списък (свободен текст), в който да е изброен поименно предложения персонал и вида на правоотношенията им (трудови/граждански договори) с участника. Представяне на професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата от този списък, не се изисква от Възложителя.
Минимални изисквания: Участникът следва да има на разположение: Квалифицирани работници – 15 бр. с опит в озеленителните манипулации.
Забележка: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците важат за обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Забележка: Задължително условие за допустимостта на участник в процедурата е той (участващ самостоятелно като физическо, юридическо лице или като обединение от физически и/или юридически лица) да покрива изцяло, в пълна степен така поставените по-горе минимални изисквания за технически възможности и квалификации. При участие на подизпълнители, минималните изисквания за техническите възможности и квалификации важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на изискванията, посочени в т.10.1, т. 10.2 , т. 10.3 и 10.4.
Срок за изпълнение на поръчката - от сключване на договора до 31 октомври 2014г.
Забележка:
1 Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат.
2. Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
3. Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти.
4. Оферираната цена следва да бъде в български лева.
5. Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация.
Офертата за участие в поръчката, изготвена съгласно образците и изискванията в поканата, се представя в деловодството на Община Габрово, в гр. Габрово, пл. Възраждане №3.
Пликът с офертата следва да съдържа следния надпис:
ОФЕРТА
Община Габрово
гр. Габрово 5300; пл. ”Възраждане ” № 3
за:
„Текущо поддържане на озеленени площи за обществено ползване с прилежащите им алеи и детски площадки, дейности по премахване и подмяна на дълготрайна декоративна растителност на територията на град Габрово ”.
....................................................................................................................................................
/име на Участника/
.......................................................................................................................................................
/адрес за кореспонденция/
.......................................................................................................................................................
/лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес/
Срокът на валидност на офертата се определя от участника и не може да бъде по-малък от 90 календарни дни от крайната дата за подаване на оферти.
Всички документи могат да бъдат намерени на интернет страницата на Община Габрово, в раздел "Обществени поръчки" - профил на купувача.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: