Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, За: Кристиян Велинов, Република България 1407, София, Тел.: 02 9659345, E-mail: KVelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е доставка на хигиенни материали за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК по две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – Хартиени изделия; 2. Обособена позиция № 2 - Спомагателни материали и чували за смет.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33760000, 39514000, 19640000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Тоалетни и кухненски кърпи
Големи и малки пликове за смет от полиетилен


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозните количества на необходимите хигиенни материали са подробно описани в Раздел № V на Техническите изисквания и указания за офериране, които са неразделна част от публичната покана

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

27000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България, на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Хигиенните материали следва да отговарят на изискванията описани в техническата спецификация. 2. Хигиенните материали следва да са безвредни за живота и здравето на хората. 3. При извършване на всяка доставка, хигиенните материали следва да са с обозначена маркировка по БДС или СЕ. 4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави хигиенните материали в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 48 /четиридесет и осем/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 6. Изпълнителят трябва да изготви и предложи подходяща форма на заявка за доставка на хигиенни материали. Попълването на заявката трябва да бъде лесно и интуитивно. 7. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощени представители на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените хигиенни материали. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. Пълно описание на изискванията на Възложителя към доставката на хигиенните материали се съдържа в Раздели № V, VI, VII и VIII от Техническите изисквания и указания за офериране, които са неразделна част от публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/06/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 и 6 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в рубрика "Търгове".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/06/2014