Версия за печат

BG-с.Крушари

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Крушари, ул. "Девети септември"№3а, За: Димитрина Желева, Република България 9410, с.Крушари, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция РРХД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krushari.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

1. Пълно описание на обекта на поръчката Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира по ДБФП №08/321/01117 от 03.10.2012г. сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие” за реализирането на проект „Изграждане на едно защитено жилище в с.Крушари” по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР 2007 – 2013 г.” Предметът на поръчката включва доставка на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения за нуждите на Защитено жилище - Крушари, община Крушари, област Добрич. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на доставката, която Изпълнителят ще извърши, са посочени в техническата спецификация /Приложение 1/ към документацията за участие. 2. Обособени позиции Общият обем на доставката, предмет на настоящата обществена поръчка е разделен в три обособени позиции както следва: • Обособена позиция №1: „Доставка на обзавеждане“ • Обособена позиция №2: „Доставка на оборудване“ • Обособена позиция №3: „Доставка на съоръжения“ Участникът може да подаде оферта за целия обем на поръчката или за избрана/и от него обособена/и позиция/и. 3. Възложител на поръчката Община Крушари, с адрес: с.Крушари 9410, ул.„9-ти септември” № 3- A. Интернет адрес на Възложителя: www.krushari.bg Профил на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 Лице за контакти: Димитрина Желева Петрова – Директор дирекция РРХД в Община Крушари, тел: +359 5771 27 86, e-mail: djbp@abv.bg 4. Възможност за представяне на варианти в офертите Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. 5. Срок на валидност на офертите Срокът на валидност на офертите е времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Минимален срок на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 6. Място и срок на изпълнение на поръчката Доставката на машините, оборудването, обзавеждането и съоръженията ще се извършват в с.Крушари, област Добрич. В населеното място се намира обекта, в който ще се достави и монтира оборудването – сградата на Защитено жилище – Крушари. 7. Стойността на поръчката Максимално допустимата прогнозна стойност за изпълнението на настоящата публична покана по реализирането на проекта, съгласно утвърдения от ДФ ”Земеделие” бюджет на проекта се определя в размер до 27 924,00 (двадесет и седем хиляди деветстотин двадесет и четири) лева без ДДС, която включва следните обособени позиции както следва: Обособена позиция №1: Доставка на обзавеждане: до 14 694,00 (четиринадесет хиляди шестстотин деветдесет и четири) лева без ДДС; Обособена позиция №2: Доставка на оборудване: до 12 230,00 (дванадесет хиляди двеста и тридесет) лева без ДДС; Обособена позиция №3: Доставка на съоръжения: до 1 000,00 (хиляда) лева без ДДС. Стойността на поръчката се определя в български лева, без включен ДДС. Офертите на участниците трябва да са съобразени с това обстоятелство. Стойността включва абсолютно всички разходи по предмета на обществената поръчка, вкл. транспортни разходи, разходи за монтаж и др. Участници, които са предложили обща цена за доставката или единични за всяка обособена позиция, по-високи от посочените по-горе, се отстраняват от участие в обществената поръчка. 8. Срок за изпълнение на поръчката Срокът за доставка за всяка една обособена позиция е до 20 /двадесет/ календарни дни, но не по-късно от 31.07.2014г. Срокът започва да тече от подписването на договора/ите за възлагане на обществената поръчка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000, 39710000, 39100000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Електродомакински уреди
Мебелировка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата прогнозна стойност за изпълнението на настоящата публична покана по реализирането на проекта, съгласно утвърдения от ДФ ”Земеделие” бюджет на проекта се определя в размер до 27 924,00 (двадесет и седем хиляди деветстотин двадесет и четири) лева без ДДС, която включва следните обособени позиции както следва: Обособена позиция №1: Доставка на обзавеждане: до 14 694,00 (четиринадесет хиляди шестстотин деветдесет и четири) лева без ДДС; Обособена позиция №2: Доставка на оборудване: до 12 230,00 (дванадесет хиляди двеста и тридесет) лева без ДДС; Обособена позиция №3: Доставка на съоръжения: до 1 000,00 (хиляда) лева без ДДС. Стойността на поръчката се определя в български лева, без включен ДДС. Офертите на участниците трябва да са съобразени с това обстоятелство. Стойността включва абсолютно всички разходи по предмета на обществената поръчка, вкл. транспортни разходи, разходи за монтаж и др. Участници, които са предложили обща цена за доставката или единични за всяка обособена позиция, по-високи от посочените по-горе, се отстраняват от участие в обществената поръчка. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на предмета на доставката, която Изпълнителят ще извърши, са посочени в техническата спецификация /Приложение 1/ на настоящата документация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

27924 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Добрич, с. Крушари

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предлаганите машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения следва да отговарят напълно на изисквания на възложителя, посочени в Техническата спецификация - Приложение №1 към настоящата покана. Доставката следва да се извърши до сградата на Защитено жилище – с. Крушари на адрес: област Добрич, община Крушари, с.Крушари 9410, ул. „Девети септември”, сградата на защитеното жилище, в срок 20 /двадесет/ календарни дни от сключване на договора, но не по-късно от 31.07.2014г. Изисквания към доставката и монтажа: •Доставката следва да се извърши в срок и обем в съответствие с договора и техническата спецификация; •Доставката се извършва в предвидената от производителя опаковка до мястото на изпълнение на поръчката по начин, който позволява съхранението и предпазването им от случайно погиване и унищожаване при превозването им; •Доставката на бяла и черна техника следва да включва монтаж към вода, ток, канализация, след което да се извърши пробно изпитване на съответната техника; •Елементите на доставката да бъдат придружени от ръководство/ инструкции за монтаж и експлоатация на български език и от оригинални гаранционни карти; •Помещенията, в които ще се извършва монтажа следва да бъдат предадени във вида, в който са приети; •За количеството и качеството на доставката и монтажа се съставя приемо – предавателен протокол; •Мебелите следва да бъдат изработени без остри ръбове и без алергени. Електроуредите да са със защита от деца; •Цветовете, където е приложимо се съгласуват предварително с представителя на Възложителя. Гаранционен срок и гаранционно обслужване: •Гаранционният срок се отнася за машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, предмет на настоящата публична покана, като по ОП №1 следва да бъде минимум 12 месеца, а за ОП №2 и №3 минимум 24 месеца; •Гаранционното обслужване е равно на гаранционният срок и започва да тече от датата на подписване на Приемо-предавателен протокол за извършената доставка; •Гаранционното обслужване се извършва от квалифицирани сервизни специалисти, оторизирани за извършване на монтаж, въвеждане в експлоатация, гаранционен и извънгаранционен сервиз; •При поява на дефекти в гаранционния срок Възложителят уведомява писмено Изпълнителя; •Време за отстраняване на повредата – до 3 /три/ календарни дни от датата на получаване на известието; •При възникване на повреди и необходимост от ремонт, задължение на Изпълнителя е да осигури всички необходими резервни части и компоненти. В случай на невъзможност повредата да бъде отстранена в рамките на срока, се съставя протокол, а дефектното оборудване се заменя с ново в срок не повече от 5 календарни дни от датата на възникване на повредата; •Всички дейности и разходи по получаване, транспортиране, ремонтиране и връщане на дефектиралите части се поемат от Изпълнителя. Изисквания към качеството на доставката: • Доставените машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения следва да отговарят на действащите към момента на доставката БДС или еквивалентни международни стандарти; • Доставеното оборудване трябва да бъде ново, неизползвано и все още произвеждан модел; • Изпълнителят представя сертификати за произход/декларации за съответствие, или други документи, представени като заверено копие или оригинал и превод на български език. При установяване на скрити недостатъци на доставените машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, за които Изпълнителят е бил уведомен в рамките на гаранционния срок, той е длъжен да ги отстрани или да замени негодните стоки със същите стоки с идентични или с по-добри технически характеристики, ако недостатъците правят невъзможно ползването на активите по предназначение. Всички разходи по замяната са за сметка на Изпълнителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/06/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят предоставя на всички заинтересовани лица пълен достъп до Документацията за участие, ведно с всички приложения и образци към нея по електронен път на посочения в Публичната покана официален интернет адрес на Община Крушари, а именно: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432. Всяка допълнителна информация, свързана с обществената поръчка ще бъде публикувана на същата страница и всеки участник сам се ангажира за узнаването й. Всяка офертата следва да съдържа следните документи: 1. Заверено копие от Удостоверение за актуално състояние или Удостоверение за регистрация по ЕИК – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (с дата не по-рано от 3 месеца от датата на подаване на предложението), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено с гриф “Вярно с оригинала”; 2. Административни сведения за участника – Образец №1; 3. Декларация по чл. 47, ал.1 от ЗОП – Образец №2; 4. Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП – Образец №3; 5. Предложение за изпълнение на поръчката – Образец №4; 6. Ценово предложение за обособена позиция №1– Образец №5.1; 7. Ценово предложение за обособена позиция №2– Образец №5.2; 8. Ценово предложение за обособена позиция №3– Образец №5.3. Офертата следва да бъде представена в добре запечатан непрозрачен плик. На плика трябва да бъде посочен предметът на поръчката, обособената/ите позиция/и, за която/които се подава офертата, адрес на участника и телефон за връзка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/06/2014