ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на Здравните служби и за зареждане на работните аптечките по работни места” (рег. № 089/2014 г. - ПП)
Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Допуска се представяне на аналогични по действие заместители на медикаменти и консумативи, в случай, че определени препарати посочени в Спецификацията – Приложение № 1, посочена в профила на купувача, липсват в аптечната мрежа или са спрени от производство. Заместителите се отбелязват изрично в офертата на участниците.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33690000
Описание:
Разни медикаменти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общо количество: съгласно Спецификация – „Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката“ – Приложение № 1, посочена в профила на купувача посочен по-горе
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складова база на Възложителя – отдел ”Логистика и контрол”, гр. Раднево
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно спецификация посочена в профила на купувача посочен по-горе.
2. Срок за изпълнение на договора: до 12 месеца от датата на неговото сключване. Доставките се извършват по заявка на Възложителя в срок до 3 (три) дни от получаването и от Изпълнителя;
3. Максимално дълъг остатъчен срок на годност на медикаментите и консумативите, който не може да бъде по-малко от 12 месеца отнесено към датата на доставка, освен когато не е предвидено друго;
4. Участниците да представят с офертата си: Заверено копие на разрешение за търговия с лекарствени средства;
5. Начин на фактуриране и плащане: плащането се извършва до 5 (пет) календарни дни след датата на извършване на дейността, по банков път на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол, представена фактура-оригинал и декларация за съответствие. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ.
6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: