ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СУ "Стефан Караджа", Бул."Съединение" № 44, За: Нели Шиварова, България 6300, Хасково, Тел.: 038 624492, E-mail: susk_1970@abv.bg
Място/места за контакт: СУ "Стефан Караджа"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sportno-haskovo.com.
Адрес на профила на купувача: www.sportno-haskovo.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Приготвяне и доставка на храна –закуска, обяд и вечеря за учениците от СУ „Ст.Караджа”- Хасково.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55524000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
прогнозирано среднодневно количество за срок от 01.09.2014г до 30.06.2016г: 40 бр.ученици - закуска; 120 бр. ученици - обяд ; 40 бр.ученици - вечеря
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
СУ „Стефан Караджа” -гр.Хасково, ул. ул.”Съединение” № 44.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставяната храна следва да отговаря на изискванията на Наредба № 9/16.09.2011г за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и на останалите нормативно установени изисквания за хигиена, качество, енергийна стойност и разнообразие на видовете храна съобразно нормите за хранене на учениците от ПДГ и начален етап (от І до ІV клас). Участникът трябва да има изпълнен поне един договор за дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.); да разполага с минимум 1 транспортнo средствo за изпълнение на услугите, обект на поръчката, които са регистрирани от компетентния орган по Закона за храните и с квалифициран персонал за изпълнение на услугите, обект на поръчката; да разполага със собствен или нает обект за приготвяне на храна на територията на община Хасково, отговарящ на обема на поръчката и на изискванията за подготовка на предлаганата храна, и да разполага с удостоверение за регистрация на същия обект, издадено от компетентния орган съгл.чл.12 от Закона за храните. Участникът трябва да е реализирал общ оборот от дейността си в размер на минимум 20 000 лева без ДДС за последните 3 години: 2011, 2012 и 2013 г. (в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си); трябва да е реализирал оборот от предоставени услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка не по-малък от 10 000 лева без ДДС за последните 3 години: 2011, 2012 и 2013г. (в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Участникът трябва да притежава и да представи валидни сертификати, издадени от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на безопасността на храните на кандидата в неговите обекти с ISO 22 000:2005 и за система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Храната трябва да бъде доставяна в помещение в сградата на СУ „Ст.Караджа”, предоставено от Възложителя, на което определеният за Изпълнител следва да извърши за своя сметка ремонт и оборудване с цел да бъде приведено във вид, отговарящ на нормативните изисквания за хранене на учениците.Определеният за Изпълнител следва да осигури за своя сметка посуда и персонал, необходими за дейностите, свързани с храненето на учениците, в т.ч.и разливане на храната, приемане на хранителните отпадъци и почистване на столовата след хранене.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата се подава в стаята на техн.секретар на ІІ етаж в сградата на СУ „Стефан Караджа” , в запечатан непрозрачен плик; офертата следва да съдържа образците на документите, публикувани на официалния сайт на СУ „Стефан Караджа”: www.sportno-haskovo.com, раздел „Профил на купувача”. Върху плика участникът посочва наименованието на поръчката, за която подава оферта, адрес за кореспонденция, телефон,факс и e-mail. Всеки участник има право да представя само една оферта.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: