Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов - експерт търговия / Динко Динев - инженер автоматизация, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3275/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на електрически табла и аксесоари за тях съгласно спецификация, подробно описана в Приложение №1 към поканата. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31214500

Описание:

Електрически табла


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По спецификация подробно описана в Приложение №1 към поканата. Посочените количества са за целия срок на договора и са ориентировъчни, като Възложителят не е длъжен да заяви и получи целите договорени количества. В рамките на договорената обща стойност на договора, Възложителят може да променя заявяваните количества по отделни видове изделия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Условията на доставка са DDP склад на Възложителя /отдел „Логистика и контрол”/ – гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Предлаганите изделия да отговарят на техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката – Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. 2. Срок на договора - до 2 /две/ години от датата на подписването му или до достигане на общата стойност на договора, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Доставки по договора се изпълняват след заявка от Възложителя. Срок за изпълне-ние на конкретна заявка - до 21 /двадесет и един/ календарни дни след получаване на заявка от Възложителя (заявка от отдел „Логистика и контрол”, след заявки от рудниците и отдел „Енергиен”). 3. Условията на плащане са: до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на всяка доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 4. Срок на валидност на офертата – не по-малко от 60 дни след срока за получаване на оферта.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/06/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В срок до 5 календарни дни от датата на публикуване на публичната покана в Регистъра на АОП, потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на експерт търговия, на факс: 0417 / 8 33 63 и/или по електронна поща на адрес: gnikolov@marica-iztok.com. Възложителят ще отговори на въпросите в срок до осмия календарен ден от датата на публикуване на поканата. Всички разяснения към настоящата публич-на покана и резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Офертата трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на възложителя, описани в Приложение №1 и в настоящата покана. 3. Ценово предложение, включващо единични цени, обща стойност на офертата и условия на плащане. Цената да бъде посочена в лева, без ДДС и да включва всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката. 4. Срок на валидност на офертата. Офертата се изготвя съгласно образеца на Възложителя – Приложение №2, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, регистратура на отдел „Търговски”, ет.6, ст.609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дружеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Доставка на електрически табла и аксесоари за тях” - (рег.№ 090/2014г.- КОФ). При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 2 месеца, преди подписването на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/06/2014