Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов - експерт търговия / Веселин Василев - главен инженер мрежа СН и А, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3154/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на термо-магнитни моторни защити ниско напрежение съгласно спецификация, подробно описана в Приложение №1 към поканата. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31214100

Описание:

Прекъсвачи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По спецификация подробно описана в Приложение №1 към поканата. Посочените количества са за целия срок на договора и са ориентировъчни, като Възложителят не е длъжен да заяви и получи целите договорени количества. В рамките на договорената обща стойност на договора, Възложителят може да променя заявяваните количества по отделни видове изделия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Условията на доставка са DDP склад на Възложителя /отдел „Логистика и контрол”/ – гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Предлаганите изделия да отговарят на техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката – Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. 2. Срок на договора - до 2 /две/ години от датата на подписването му или до достигане на общата стойност на договора, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Доставки по договора се изпълняват след заявка от Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка - до 21 /двадесет и един/ календарни дни след получаване на заявка от Възложителя (заявка от отдел „Логистика и контрол”, след заявки от рудниците и отдел „Енергиен”). 3. Условията на плащане са: до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на всяка доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 4. Срок на валидност на офертата – не по-малко от 60 дни след срока за получаване на оферта. 5. Производителя на предлаганите изделия да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. В случай, че предлаганите изделия са от една и съща марка (едно и също наименование на производител), но са с различни страни на произход, то следва да се представят сертификати по ISO 9001:2008 или еквивалент издадени на името на производителя от всяка една посочена страна на произход. 6. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: Възложителят ще отстранява офертите на участници, за които са налице основанията на чл. 118 от ЗОП. При възлагане на обществена поръчка, Възложителят ще отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП, участниците представят документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език. 7. Към офертата да се представи мостра по една произволно избрана позиция от GPS1BSA* и GPS2BSA*. Мострите се съхраняват в отдел „Енергиен”. За не потърсена мостра, в срок два месеца от датата на представяне на оферта, Възложителят не носи отговорност за съхранението . Лице за контакт за връщане на мостри: Веселин Василев - главен инженер мрежа СН и А, тел.: 0417/ 8 33 05, вътр. 31 54.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/06/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В срок до 5 календарни дни от датата на публикуване на публичната покана в Регистъра на АОП, потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на експерт търговия, на факс: 0417 / 8 33 63 и/или по електронна поща на адрес: gnikolov@marica-iztok.com. Възложителят ще отговори на въпросите в срок до осмия календарен ден от датата на публикуване на поканата. Всички разяснения към настоящата публична покана и резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Офертата трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на възложителя, описани в Приложение №1 и в настоящата покана. 3. Ценово предложение, включващо единични цени, обща стойност на офертата и условия на плащане. Цената да бъде посочена в лева, без ДДС и да включва всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката. 4. Срок на валидност на офертата. 5. Каталози или копие от каталог на фирмата производител, с маркирани изделията, с които се участва. 6. Копие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент за производителя на предлаганите изделия, придружен с превод на български език. 7. Документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език – представят се когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП. 8. Мостра по една произволно избрана позиция от GPS1BSA* и GPS2BSA*. Офертата се изготвя съгласно образеца на Възложителя – Приложение №2, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, регистратура на отдел „Търговски”, ет.6, ст.609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дружеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Доставка на термо-магнитни моторни защити ниско напрежение” - (рег.№ 092/2014г.- КОФ). При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 2 месеца, преди подписването на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/06/2014