Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов" № 1, бл. 31, За: Сашо Ламбов; Валерия Попова, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493289; 02 9493212, E-mail: valeriap@bgpost.bg, Факс: 02 9495329

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на човешките ресурси и собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Проект "Повишаване на трудовата безопасност в "Български пощи" ЕАД", договор EFS-2303-02-11018 по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"; обществена поръчка: „Разработване (внедряване) на стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 и обучение във връзка с нововъведения стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 в „Български пощи” ЕАД " в това число: 1.Разработване (внедряванe) на стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007; 2.Обучение във връзка с нововъведения стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007. Услугaтa трябва да бъдe изпълнена в пълно съответствие с изискванията на Възложителя, на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на националното законодателство в областта на предмета на услугата. Системата за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007 да е интегрирана към съществуващата в “Български пощи” ЕАД система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008. Резултати, които следва да се постигнат от изпълнението на дейностите по т. 1 и т.2: - Разработен и внедрен стандарт за безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 в “Български пощи” ЕАД; - 40 служители, обучени за прилагане на новия стандарт, и 12 служители, обучени като одитори по новия стандарт. При постигането на тези резултати ще се осигури ефективност и ефикасност на дейностите по управление на здравето и безопасността при работа в дружеството.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72225000, 80511000

Описание:

Услуги по оценяване и анализ на процедурите по осигуряване на качеството на системите
Услуги по обучение на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Дейностите по разработване и внедряване на BS OHSAS 18001:2007 обхващат всички Регионални управления (РУ); Централно управление, включващо Български разменно сортировъчен център (ЦУ в т.ч. БРСЦ); две специализирани поделения (СП) – „Българска филателия и нумизматика” (БФН) и ИМС/Булпост. Основните етапи при реализирането на Системата за управление на здравето и безопасността при работа (СУЗБР) са: - подготовка; - разработване на документация за внедряване; - внедряване и функциониране на СУЗБР; - провеждане на дейности при сертифициране от независима сертификационна организация. 2. Обучение на общо 52 служители на "Български пощи" ЕАД, от които 40 служители за прилагане на стандарта, и 12 служители - за вътрешни одитори. Обучението ще се организира в три групи: 1-ва група: 19 служители; 2-ра група: 21 служители; 3-та група: 12 служители за вътрешен одит. Продължителността на обучението на всяка група служители на "Български пощи" ЕАД следва да е 45 /четиридесет и пет/ учебни часа. Обучението да се провежда в дневна форма на обучение. Графиците за обученията следва да се изготвят от Изпълнителя и да се представят за съгласуване с Възложителя до 10 работни дни преди началото на обучението. Качеството на учебния процес за постигане на набелязаните цели се гарантира от разработените конкретни програми и методика на обучение - те следва да са съобразени с целевата група (обучаемите), изискванията на BS OHSAS 18001:2007 и на внедрената СУЗБР. Изпълнителят следва да използва минимум методи и техники на обучение, включващи лекции/презентации, дискусии, работа в групи, ситуационно-ролеви практически упражнения и др. Основни дейности : 2.1. Организиране и провеждане на обучение на две групи от общо 40 служители на „Български пощи” ЕАД, което да включва минимум: •запознаване със спецификата на стандарта - същност, принципи, изискванията и т.н.; •етапите на разработването и внедряването на Системата за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007, процедурите и съответната документация и подготовката за одит; •принципи, изисквания и формиране на практически умения за ефективно прилагане и функциониране на СУЗБР и извършването на вътрешни одити; •други теми, свързани с прилагането на стандарта - по преценка на Изпълнителя. 2.2. Организиране и провеждане на обучение на 12 служители като вътрешни одитори по въведената система за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007. След приключване на дейностите по обучението всички обучаеми полагат съответен изпит. На успешно издържалите изпита се издава документ/сертификат за съответните придобити умения и компетентности. Прогнозна стойност по точка 1: 26 500 лв без ДДС. Прогнозна стойност по точка 2: 9 500 лв без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

36000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Дейностите по разработването и внедряването на стандарта ще се извършват във всички (пет броя) Регионални управления (РУ); Централно управление, включващо Български разменно сортировъчен център (ЦУ в т.ч. БРСЦ); две специализирани поделения (СП) – „Българска филателия и нумизматика” (БФН) и ИМС/Булпост; 2. За дейностите по обучение - в зали за обучение към почивни бази на Възложителя: к.к. Св. Св. Константин и Елена за първа група (РУ "БП" Североизточен регион, Югоизточен регион, Северен централен регион); п.к. Елешница за втора група (РУ "БП" Западен регион, ЦУ, СП БФН и СП ИМС/Булпост, "Южен централен регион") и за трета група.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание /Приложение 1/. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да отговарят на следните изисквания: ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИКА: 1.Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение № 3/; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено. Обединенията предоставят учредителен акт. Юридическите лица с нестопанска цел предоставят актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд; 3. Техническо предложение на участник /Приложение № 2/ за изпълнение на техническото задание на Възложителя. Предложението трябва да съдържа: срок за изпълнение на поръчката /в календарни дни/ и срок за отстраняване на несъответствия, установени по време на сертификационния одит /в календарни дни/; 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с Техническото задание на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/, което задължително съдържа: 4.1. Единична и обща цена без ДДС; 4.2. Цените са твърди и не подлежат на преразглеждане за срока на договора; 4.3. Всички грешки или пропуски при изчисляването на предлаганите от участника цени са за негова сметка; 5.Декларация от законния представител на участника /Приложение №6/, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение № 5/;6.Срок за изпълнение на поръчката: 6.1.Срок за изпълнение на етапите в обхвата на дейностите по разработване и внедряване на СУЗБР, и обучение във връзка с нововъведения стандарт - не по-късно от 10.07.2014 г, с изключение на етап „Провеждане на дейности при сертифициране от независима сертификационна организация“, който е със срок до 20.08.2014 г.;6.2. Срок за отстраняване на всички констатирани несъотствия при външния одит-до 10 дни от връчване на съответния констативен протокол,но не по-късно от срока на договора; 8.Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 календарни дни от крайния срок за получаване на предложението; СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИКА, съгласно т. 4.1 и т. 4.2 от Техническото задание: да притежава валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват за извършване на консултантски услуги за разработване и внедряване на системи за управление, в съответствие с международните стандарти ISO 9001:2008, OHSAS 18001 или еквивалентен; да има необходимия опит и изпълнени през последните 3 години минимум по 3 (три) договора за разработване и внедряване на OHSAS 18001 - Система за управление на здравето и безопасността при работа (СУБЗР) и извършване на обучения по изискванията OHSAS 18001 или еквивалентен, както и да представи референции за успешното им изпълнение; да осигури екипи от квалифицирани експерти с висше образование: минимум трима - по разработване и внедряване на СУЗБР по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен стандарт и минимум двама за - изпълнение на обучителните дейности; да представи всички изискуеми документи съгласно т. 4.3. от Техническото задание; Документи, представяни от участника, избран за изпълнител, при подписване на договор: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора; 2. Документи съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят осигурява пълен достъп, по електронен път, до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в Раздел "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/05/2014