Версия за печат

BG-ВАРНА

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

РЗИ-ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3, За: ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9000, ВАРНА, Тел.: 052 665243, E-mail: office@rzi-varna.com, Факс: 052 634648

Място/места за контакт: УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-varna.com.

Адрес на профила на купувача: www.rzi-varna.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Услуги по комплексно почистване - ежедневно, седмично и основно на административни площи на РЗИ-Варна, находящи се в гр. Варна, ул. „Брегалница” No 3, съгласно техническата спецификация на обществената поръчка”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90900000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на поръчката е до 66 000.00лв. без вкл. ДДС за две години. Срок на договор - две години

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна, ул.“Брегалница”№3.

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

VI.Изисквания на Възложителя при изпълнение на поръчката. 1. Дейностите по почистване се извършват в часовия интервал 06:00 – 10:00 часа. 2. Дейностите по основното почистване се изпълняват след писмена заявка от Възложителя и могат да бъдат възлагани поотделно. 3. За дейностите по “основно почистване”, подробно описани в Техническа спецификация на поръчката, кандидатите задължително представят ценоразпис за услугите, с посочени единични цени на кв.м. / брой. 4. Възложителят си запазва правото да възлага дейностите по т. 3 при финансова възможност, съобразно финансовия праг на обявената процедура и извършения разход, годишния сезон, чрез индивидуални Възлагателни писма, в които ще бъдат конкретизирани обема от дейности. 5. Брой на персонала: Минимум 4 работника като трима или повече са на 4 часов работен ден и един на 8 часов работен ден. 6. Участникът трябва да предвиди всички необходими почистващи препарати, дезинфектанти и др. консумативи за осъществяване на дейността, предмет на настоящата поръчка. 7. Участникът трябва да осигури подходящо работно облекло и лични предпазни средства на всички работници. 8. Всеки участник, за подготовка на ценовата си оферта, трябва да е извършил оглед на място и да се запознал подробно с обема работа, особеностите на сградата, обект на поръчката. VII. Критерии за оценка на офертите: “най-ниска цена” - предложена крайна месечна цена за изпълнение на дейностите по ежедневно и седмично почистване. VIII. Изискуеми от Възложителя документи. 1.Оферта за участие в обществената поръчка - Образец № 1 2. Административни сведения за кандидата – Образец № 2. • Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. • Копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват съобразно предмета на поръчката. 3.Подробно техническо предложение с описание на организацията и начина на изпълнение на поръчката - Образец №3; 4.Списък на основните договори за изпълнени подобни услуги от участника през периода (2011, 2012, 2013год.), с посочване на дата на сключване на договора, възложител, предмет на договора и изпълняваните дейности по него, срокове на изпълнение, телефони за контакт с възложителя - Образец № 4; 5.Референции за добро изпълнение на договори; 6. Декларация за оглед на обекта - Образец № 5; 7. Ценово предложение на кандидата - Образец № 6. IX. Условия и начин на плащане. Плащането на дължимата сума за почистване се извършва по банков път, за предходен месец, след представяне в счетоводството на оригинална фактура, в срок до 30 /тридесет/ работни дни от датата на представянето й. Х. Изисквания на Възложителя за представяне на ценовото предложение. Участникът има право да представи само един вариант на ценово предложение. Офертата на участника трябва да съдържа следните документи: 1.Списък на документите на участника 2.Оферта за участие, подписана от участника – Образец №1; 3.Административни сведения за участника – Образец №2; • Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. • Копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват съобразно предмета на поръчката. 5.Техническо предложение - Образец №3 • Списък на основните договори за изпълнени подобни услуги от участника през периода (2011, 2012, 2013год.), с посочване на дата на сключване на договора, възложител, предмет на договора и изпълняваните д

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска цена

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.rzi-varna.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2014