Версия за печат

BG-Перник

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура" - Областно пътно управление гр. Перник, ул. "Софийско шосе" № 31, За: инж. Емилия Ваклинова, България 2307, Перник, Тел.: 076 602490, E-mail: opu_pernik@abv.bg, Факс: 076 600256

Място/места за контакт: ОПУ Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: www.api.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на дейности по обезопасяване срещу падащи камъни на участък от км 78+300 до км 78+650 на път I-6 „Гюешево-София” и участък от км 42+400 до км 47+300 на път III-623 „Граница Кюстендил-Жедна-Извор-Земен-Враня стена-Габрашевци”.Обезопасяване на пътни отсечки от републиканските пътища чрез монтаж на предпазни мрежи срещу падащи камъни.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233139

Описание:

Работи по поддържане на национални пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка и монтаж на предпазни мрежи по скалните откоси, изпълнени съгласно изискванията на Техническата спецификация на АПИ 2014 г. и Техническите правила и изисквания за поддържане на пътища на НАПИ 2009 г., с всички свързани с това работи - 6 400 кв.м.Обрушване,кастрене на пречещи дървета и храсти, почистване и извозване, с всички свързани с това разходи - 2 500 кв.м.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

108333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Перник

NUTS:

BG414

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците в процедурата: Участниците да имат опит в обрушване на скатове и поставяне на обезопасителни мрежи. Задължителни условия за участие в процедурата: 1. Бюджетна рамка на възложителя - 108 333.34 лв. без ДДС.Цената на офертата не трябва да надвишава тази бюджетна рамка. 2.Срок за изпълнение: не повече от 30 календарни дни. 3.Всеки участник трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, който да отговаря на следните минимални изисквания: • Технически ръководител на обекта - да е с висше техническо или средно специално образование с опит като технически ръководител или заместник ръководител на обект; • Отговорник "Контрол на качеството"; • Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – 1 бр. строителен инженер или професионална квалификация техник или аналогична специалност, да притежава минимум 1 /една/ година стаж на такава позиция, да представи сертификат за КБЗ. • Квалифицирани специалисти за изпълнение на строителството - височинни работници. 4. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията си, участниците представят следните документи: 4.1. списък (по образеца – Приложение № 8) на договорите за строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата. 4.2. справка-декларация за професионалната квалификация на лицата, които ще бъдат заети с изпълнението на поръчката (по образец – Приложение №11), включващ техническите лица, извършващи техническото ръководство на обекта, както и тези, които отговарят за контрола на качеството и КБЗ; • за лицата по т.4.2. се представят трудово – биографични справки (по образец – Приложение №10); • за квалифицираните специалисти – височинни работници, се представя справка (по образец Приложение №11.1); • декларации по Закона за защита на личните данни (по образец – Приложение № 9). Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата от екипа – копия от дипломи за завършено образование и придобита квалификация, копия от трудови и/или осигурителни книжки (или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж), както и списък с трудови или граждански договори, съдържащ информация относно името на работодателя, заеманата от работника/служителя длъжност и периода на изпълнението й. 5. Копие на застрахователна полица “Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ. Когато Участник не изпълни някое /някои или всички/ от задължителните условия по т. т. 1, 2, 3, 4 и 5, същият не се допуска до класиране. 6.Гаранционен срок след изпълнението на договора- съгласно чл.20, ал.4, т.8 от Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти. 7. Не се допуска представяне на варианти.Офертата трябва да съдържа най-малко: данни за лицето, което прави предложението;предложение за изпълнение на изискванията на чл.101 б,ал.1,т.3 от ЗОП; ценово предложение; срок на валидност, когато е приложимо. Съдържанието на Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА - „икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели за комплексна оценка, подредени по важност и с относителна тежест: - Срок за изпълнение на поръчката - относителна тежест 70%; - Цена за изпълнение на поръчката - относителна тежест 30%. ДОКУМЕНТИ ПРИ ПОДПИСВАНЕ НА ДОГОВОРА. Определеният за Изпълнител участник, при подписване на договора, трябва да представи:- Документите по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47, ал.5 от ЗОП; - Копие на застрахователна полица “Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ; - Гаранция за изпълнение на Договора - в размер на 3 на сто от стойността на поръчката – лева без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция (Приложение № 12), по избор на определения за изпълнител участник.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Срок за изпълнение на поръчката-70 %; Цена за изпълнение на поръчката-30 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/05/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/05/2014