Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: ул. "Париж"№ 3, партер, стая №1, Дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за: „Организиране, логистика и медийно отразяване на ІІІ-та Международна конференция на партньорите на 8-9 юли 2014 г., в град София, по проект „Механизми за увеличаване синергията и устойчивостта между предприятията” (Mechanism for Enhancement of Synergy and Sustainability among Enterprises – MESSE), по програма INTERREG IVC на Европейския съюз.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79996000

Описание:

Услуги по организиране на бизнес събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Външният изпълнител следва да изпълни следните задачи: 1. Изработка на информационни печатни материали; 2. Организация и логистика на учебно посещение за представяне на добри практики – предвидена дата: 08.07.2014 г.; 3. Организация и логистика на Среща на Управителния комитет на Проекта – предвидена дата: 08.07.2014 г.; 4. Организация и логистика на Международна конференция на партньорите по Проекта – предвидена дата: 09.07.2014 г.; 5. Медийно отразяване на събитията. *Учебното посещение по т. 2 предвижда визити на различни места в гр. София; **Изпълнителят следва да предложи място за провеждане на събитията по т. 3 и т. 4 в хотел - 4 (четири) или 5 (пет) звезди, в центъра на гр. София, за периода 08 - 09.07.2014г.; *** Резервацията и заплащането на настаняването (нощувката в хотел ще се извършва от самите участници и цената за настаняване на участник в предложения хотел не е предмет на оценка по настоящата обществена поръчка; Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

24000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние. Кандидатът трябва да има реализиран оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от услуги сходни с предмета на поръчката, сумарно за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013 г.) в размер не по-малък от 20 000 лева (двадесет хиляди лева) без ДДС, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Минимални изисквания за технически възможности: 2.1. Участниците трябва да имат опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 1 договор (придружен с референция), свързан с изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката. 2.2. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, състоящ се от минимум 5 /петима/ експерти, както следва: Ключов експерт No 1 – Ръководител на Екипа, който да извършва цялостно управление и мониторинг, и да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -Висше образование, в сферата на хуманитарните или икономическите науки; -Мин. 2 г. опит в организирането и логистиката на публични събития; -Добро /отлично владеене на английски език. Ключов експерт No 2 – Експерт по медийно отразяване, който да координира и извършва мониторинг на публикациите в медиите, и да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -Висше образование, специалност „Връзки с обществеността”, „Журналистика” или еквивалентни на посочените. -Мин. 1 г. опит в организирането или отразяването на събития, или др. сходни дейности, свързани с популяризирането на различни мероприятия, събития и т.н. -Добро/отлично владеене на английски език. Ключов експерт No 3 и Ключов експерт No 4 - Преводачи, които да извършват всички преводачески услуги, и да отговарят на следните минимални изисквания на Възложителя: -Висше образование, специалност английска филология или еквивалентна. -Документ за заклет преводач. -Опит в симулантния /консекутивен превод и превода на документи, не по-малко от три години. Ключов експерт No 5 - Техническо лице, отговарящо за подготовка, логистиката и техническата поддръжка на оборудването, което да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -Завършено средно образвание; -Опит в техническата поддръжка на оборудване през време на публични събития. 3. Изисквания свързани с изпълнението на поръчката: -Участника следва да посочи лице за контакт, пряко отговорно за изпълнението на поръчката; -След изпълнение обекта на поръчката участникът следва да представи: - приемо-предавателен протокол за извършената работа; - отчет на разходите с фактура/и. -Всеки участник в поръчката да представи техническо предложение за изпълнение на поръчката, включително като посочи името на залата/хотела, и да предложи ценово предложение за изпълнение на горепосочените дейности.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/05/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Оферта за участие- Образец №1; 2. Административни данни - Образец №2; 3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- Образец №3; 4. Информация за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата поръчка за последните три години (2011г., 2012г. и 2013 г.)- попълнен Образец №4; 5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания към участника: 5.1. Списък, съгласно Образец №5, съдържащ поне 1 /един/ договор за подобни услуги, изпълнени през последните три години, до датата определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от референция, с които участникът доказва съответствие с изискването. 5.2. Декларация за ангажираност на екипа- Образец №6; 5.3. Доказателства за опит и квалификация на експертите, както следва: Ключов експерт No 1 – Ръководител на Екипа За доказване на опита експертът следва да представи следните документи: -Автобиография; -Копие от Диплома за завършено висше образование; -Копие от документи, доказващи опита в организирането и логистиката на публични събития. -Копие от документи за владеене на английски език. Ключов експерт No 2 - Експерт по медийно отразяване За доказване на опита експертът следва да представи следните документи: -Автобиография; -Копие от Диплома за завършено висше образование; -Копие от документи, доказващи опита в организирането или отразяването на събития. Сходни дейности, свързани с популяризирането на различни мероприятия, събития и т.н. -Копие от дипломи/сертификати за владеене на език. Ключов експерт No 3 и Ключов експерт No 4 - Преводачи За доказване на опита експертите следва да представят следните документи: -Автобиография; -Копие от диплома за завършено висше образование; -Копие от документ за заклет преводач; -Копие от документи доказващи съответния опит в симулантния превод и превода на документи (трудови книжки, служенби книжки, граждански договори, референции и др.); -Копие от документи за придобити специализации и допълнителни професионални квалификации, референции, документи за членство в професионални или браншови организации и др. Ключов експерт No 5 - Техническо лице За доказване на опита експертът следва да представи следните документи: -Автобиография; -Копие от диплома за завършено образование; -Копие от документи, доказващи опит в техническата поддръжка на оборудване през време на публични събития. 6. Техническо задание за изпълнение на поръчката; Всеки участник може да представи само 1 /един/ вариант на оферта!! 7. Oбразци №1, №2, №3, №4, №5 и №6, Техническото задание и Приложение №1 за настоящата обществена поръчка са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 8. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 9. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 10.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 11. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 12. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната с-ст е без вкл. ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/05/2014