ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” № 1, За: Сашка Въчкова, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: пл. „Никола Вапцаров” № 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
”Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места в Община Банско”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90500000
Описание:
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност на процедурата е в 66 000 лв. (шестдесет и шест хиляди лева) без вкл. ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Банско, гр. Банско
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците могат да подават само една оферта, не се приемат варианти на оферти. Представянето на варианти на офертите или на втора оферта е основание за отстраняване от участие. Офертата задължително трябва да съдържа:
ПЛИК № 1 „Документи за подбор”-Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – по обр.;Административни сведения за участника – по обр.;Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката- по обр.;Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – по обр.;Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по обр.;Регистрационни документи на участника-удостоверение за актуално състояние с документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5 от ЗОП-по обр.; Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника-Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2011 г., 2012 г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - по обр.;Доказателства за техническите възможности: -Списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите -по обр.; Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнението на обществената поръчка - по обр.; Декларация за участието на подизпълнители-по обр.;Декларация от подизпълнител-по обр.;Декларация от членовете на обединението-по обр.;
ПЛИК № 2:„Предложение за изпълнение на поръчката”-по обр.;проект на договор;
ПЛИК № 3 „Предлагана цена”- „Ценово предложение”
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16:30 часа на 26.05.2014 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: