Версия за печат

BG-Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendi.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние за потреблението на енергия“ по проект „Укрепване капацитета на Община Кюстендил за следващия програмен период 2014-2020 г.“ , обособени в позиции“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71251000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция № 1- „Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние за потреблението на енергия на Художествена галерия „Владимир Димитров-Майстора“ гр.Кюстендил“ Обособена позиция № 2 - „Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние за потреблението на енергия на Природо –математическа гимназия „Проф.Емануил Иванов“ гр.Кюстендил.“ Обособена позиция № 3- „Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние за потреблението на енергия на Второ основно училище „Даскал Димитрий“ гр.Кюстендил“; Обособена позиция № 4 - „Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за актуално състояние за потреблението на енергия на ОДЗ „Зорница“ гр.Кюстендил“

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14040 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е вписан в регистъра по чл.23а, ал.1 от Закона за енергийна ефективност /ЗЕЕ/- за всяка от обособените позиции. Обстоятелството се доказва с Удостоверение за вписване в регистъра на агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно изискванията на чл.23 от Закона за енергийната ефективност. В случай, че срокът на валидност на удостоверението изтича по време на изпълнение на услугата, участникът трябва да декларира, че ще предприеме необходимите действия за издаване на ново удостоверение 2. За всяка от обособените позиции за период от 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участниците следва да имат изпълнен не по-малко от 1 договор за услуги, сходни с предмета на поръчката За договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, Възложителят ще счита договори за обследване за енергийна ефективност на сгради. Обстоятелството се доказва със списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Цена за изпълнение - относителна тежест 80% Срок за изпълнение - относителна тежест 20 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/05/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощен от него представител (Образец № 1); 2. Административни сведения (Образец № 2); 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, издадени не по-късно от 6 месеца към датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която са установени 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това); 5.Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП - по образец № 3 от настоящата документация. 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (образец № 6 и образец № 7); 7.Ценово предложение – по образец № 4 от настоящата документация. 8.Удостоверение за вписване в регистъра на агенцията за устойчиво енергийно развитие, съгласно изискванията на чл.23 от Закона за енергийната ефективност. 9.Декларация в случай, че срокът на валидност на удостоверението изтича по време на изпълнение на услугата, участникът ще предприеме необходимите действия за издаване на ново удостоверение. 10. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, включително стойностите, датите на сключване и изпълнение, възложителите(Образец № 5). Към списъка следва да бъдат приложени и препоръки за добро изпълнение от Възложителите по съответните договори В случай, че някои от исканите документи се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията към датата на представяне на офертата, участниците могат да не ги представят съгласно чл. 47 ал. 11 от ЗОП. Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Офертите се подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17:00 часа на 28.05.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписан предмета на поръчката , както и адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес .

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/05/2014