Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Виолета Тотвеа – Експерт търговия, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на обслужваща финансова и кредитна институция – банка – изпълнител за предоставяне на финансови услуги: „платежни и свързани услуги” и „свободни парични средства – депозити” за нуждите на клоновете на „Мини Марица-изток” ЕАД (реф.№088/2014 г.- КОФ) Поръчката има следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Избор на обслужваща финансова и кредитна институция – банка – изпълнител за предоставяне на финансови услуги: „платежни и свързани услуги” и „свободни парични средства – депозити” за нуждите на „Мини Марица-изток” ЕАД – клон рудник „Трояново-1” с. Трояново общ. Раднево Обособена позиция №2: Избор на обслужваща финансова и кредитна институция – банка – изпълнител за предоставяне на финансови услуги: „платежни и свързани услуги” и „свободни парични средства – депозити” за нуждите на „Мини Марица-изток” ЕАД – клон рудник „Трояново-север” с. Ковачево общ. Раднево Обособена позиция №3: Избор на обслужваща финансова и кредитна институция – банка – изпълнител за предоставяне на финансови услуги: „платежни и свързани услуги” и „свободни парични средства – депозити” за нуждите на „Мини Марица-изток” ЕАД – клон рудник „Трояново-3” с. Медникарово общ. Гълъбово. Всеки участник може да участва за една, повече или всички обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66110000

Описание:

Услуги в областта на банковото дело


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

според заявената необходимост от Възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6000 DKK

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на Р България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнението на поръчката да отговарят на техническите изисквания и условия за из-пълнение на поръчката – Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в публичната покана. 1.1. Срок за изпълнение на дейностите: За всяка обособена позиция - до 1 година от сключ-ване на договор или до достигане на максималната цена заложена в него, в размер на 2000 лева, без ДДС. 1.2. Срок на валидност на офертата –60 (шестдесет) дни след обявения краен срок за подаването й. 2. Изисквания към участниците: 2.1. Участници в процедурата могат да бъдат банки по смисъла на Закона за кредитните ин-ституции /ЗКИ/, които: представят лиценз, издаден от БНБ за извършване на банкова дей-ност и заповед на БНБ за извършване на дейност. Гореописаното изискване за представяне на лиценз за извършване на банкова дейност се отнася за участници в процедурата, които са банки със седалище в Р. България или банки със седалище в чужбина, които участват в настоящата процедура чрез свой клон в страната. Участниците, които са с регистрация в чуж-бина представят съответни разрешения и/ или регистрация за извършване на дейност съг-ласно законите на държавата по регистрация на участника. 2.2. Участниците да притежават минимално ниво на общата капиталова адекватност не по-малко от 10% за изминалия дванадесетмесечен период. 2.3. Минимален размер на собствения (емитиран) капитал не по-малко от 50 милиона лева. 2.4. Участниците да декларират, че ако бъдат избрани за изпълнители на поръчката ще отк-рият банков офис/клон на територията на община Раднево (за рудник Трояново 1” и рудник „Трояново север”) и на община Гълъбово – за рудник „Трояново 3”. Участниците, които ве-че имат открит клон/офис на територията на съответната община изрично да декларират това и да посочат местонахождението му.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценка са посочени в методиката за оценка на офертите към поканата за участие.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/05/2014 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 6000 BGN без ДДС, по позиции както следва: за об. поз.1 – 2000 лв. без ДДС, за об. поз.2 – 2000 лв. без ДДС, за об. поз.3 – 2000 лв. без ДДС. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на Възложителя, посочен в настоящата покана. В срок до 21.05.2014 г., потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на експерт търговия, на факс: 0417 / 83363 и/или по електронна поща на адрес: v_toteva@marica-iztok.com. Всички разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача към съответната поръчка. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани участници са уведомени. Офертата трябва да бъде изготвена по образеца, предоставен от Възложителя - Приложение №2, което може да бъде намерено в профила на Възложителя, посочен в настоящата покана, и трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК по Булстат и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съг-ласно изискванията на Възложителя, описани в Приложение №1 и в настоящата покана. 3. Ценово предложение. 4. Срок на валидност на офертата. В приложенията към поканата са описа-ни изискванията към документите , които участниците следва да представят с офертата. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул.„Георги Димитров” - №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, партер - деловодство. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дру-жеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката: Избор на обслужваща финансова и кредитна институция – банка – изпълнител за предоставяне на финансови услуги: „платежни и свързани услуги”, и „свободни парични средства – депозити” за нужди-те на клоновете на „Мини Марица-изток” ЕАД (реф.№088/2014 г.- КОФ) При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 2 (два) месеца, преди подписването на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/05/2014