ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на обществената поръчка включва доставка на консумативи за принтери, мултифункционални и копирни устройства на Възложителя. Доставките се осъществяват след писмена заявка с посочени консумативи и количества,съгласно проекта на договора.
Консумативите се доставят в стандартна опаковка на производителя, съобразена с особеностите на стоката, така че да я предпазва от механични повреди по време на транспорта, товаренето, разтоварването и съхранението им.
Консумативите са описани по вид и технически характеристики в спецификации и количества в Приложение №1 към към Техническото Задание.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30125100, 30124000
Описание:
Касети с тонер
Части и аксесоари за офис техника
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съобразно Приложение №1 към към Техническото Задание.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Представената от Вас оферта трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице.
2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението.
3. Оферта –( по образец №1);
4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по образец №2).;
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по образец №3);
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (образец №4);
7. Ценова оферта – (по образец №5).
8. Декларация за приемане условията на проекта на договор (Образец №6).
9. Списък (по Образец 7) на основните договори за доставки, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферта. Към всеки посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение.
Минимални изисквания: Участникът следва да има успешно изпълнени през последните три години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка.
Под „ договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка” се разбират договори за извършване на: „Доставка на консумативи за принтери и/или мултифункционални и/или копирни устройства”
Други изисквания.
Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, или изрично упълномощен за участие в процедурата представител.
Всеки УЧАСТНИК може да представи само една оферта без варианти.
Оферираната цена следва да бъде в български лева.
Представянето на офертата означава, че УЧАСТНИКЪТ приема изцяло всички общи и специални изисквания на настоящата документация.
Всички документи представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис/ печат.
Срок за изпълнение: до 31.12.2015 г..
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да се внесе в деловодството на Община Габрово в надлежно запечатан, непрозрачен и надписан плик: „Доставка на консумативи за принтери, мултифункционални и копирни устройства”
Срок на валидност на офертите: не по-малко от 90 кал. дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
Всички документи могат да бъдат намерени на интернет страницата на Община Габрово, в раздел "Обществени поръчки".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: